Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Επιστολή διαμαρτυρίας από θεατρολόγους: Πόσο ακόμα αναπληρωτές και ωρομίσθιοι;
Επιστολή διαμαρτυρίας από θεατρολόγους: Πόσο ακόμα αναπληρωτές και ωρομίσθιοι;
Στην τελική ευθεία οι μόνιμοι διορισμοί στην εκπαίδευση και, όπως ήταν αναμενόμενο, αυξάνονται οι πιέσεις από Συλλόγους και ομάδες στο υπουργείο Παιδείας
Θεατρολόγοι αναπληρωτές και αναπληρώτριες, που εργάστηκαν και στην Κρήτη, διαμαρτύρονται για τη μη σύσταση οργανικών θέσεων στις κοινές ειδικότητες. Πρόκειται για ένα πάγιο αίτημα της ΔΟΕ και των Συλλόγων Ειδικοτήτων.
Επίσης, ζητούν ισοκατανομή, καθώς θεωρούν πως προσφέρουν ισότιμα στο δημόσιο σχολείο με τους υπόλοιπους συναδέλφους τους.
Ολόκληρη η επιστολή τους έχει ως εξής:
Είμαστε Θεατρολόγοι. Δουλεύουμε στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση 5, 8, 19 χρόνια ως αναπληρωτές/τριες, αναπληρώνουμε δηλαδή τον εαυτό μας!
Υπηρετούμε Πανελλαδικά﮲ από περιοχή σε περιοχή, σε πόλεις και χωριά, μετακινούμαστε σε 3, 4, 5 σχολεία μες στην εβδομάδα, που συναντάμε 200, 300, 400 παιδιά.
Κάθε χρόνο απολυόμαστε. Κάθε χρόνο βρισκόμαστε αντιμέτωποι με την ανασφάλεια της ανεργίας και τον ανύπαρκτο προγραμματισμό της ζωής μας.
Είμαστε θεατρολόγοι σε συνθήκες που απέχουν μακράν από το ιδανικό κι όμως στήνουμε παραστάσεις και δρώμενα, για τη χαρά των παιδιών και τη δημιουργικότητά τους. Έχουμε διδάξει Θεατρική Αγωγή σε μικροσκοπικές αίθουσες ή παλεύοντας να στήσουμε θεατρικές παραστάσεις στα κενά μας, είτε ανάμεσα στις μετακινήσεις μας.
Σας υπενθυμίζουμε ότι η Θεατρική Αγωγή εντάσσεται στο σύνολο της παιδαγωγικής πρακτικής και αποτελεί δυναμικό μέσο για την ενεργοποίηση του ατόμου, την απελευθέρωση της φαντασίας του, την καλλιέργεια της ψυχοκινητικής του έκφρασης και της κοινωνικοποίησης του.
Η Θεατρική Αγωγή αποτελεί ψυχαγωγία: ως μια «λυτρωτική» εμπειρία, όπως συμβαίνει σε οποιαδήποτε μορφή παιχνιδιού. Στεκόμαστε – μαζί με τις υπόλοιπες ειδικότητες – δίπλα στα παιδιά με ειδικές μαθησιακές ανάγκες, στα παιδιά που μιλάνε διαφορετική γλώσσα, πολλές φορές μέσα από εξωλεκτικές δραστηριότητες, στα παιδιά που έχουν παράλληλη στήριξη, σε όλα τα παιδιά.
Η καλλιτεχνική παιδεία οφείλει να είναι προσβάσιμη σε όλους και ιδιαίτερα στους μαθητές όλων των ηλικιών μέσα από το Δημόσιο Σχολείο.
Είμαστε οι λεγόμενοι «εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων», αυτοί που εδώ και σχεδόν δύο δεκαετίες το Υπουργείο θεώρησε ορθώς ότι έχουμε θέση στο σχολείο ώστε να παρέχεται ολόπλευρη εκπαίδευση στους μαθητές, από ανθρώπους ειδικά καταρτισμένους. Βρισκόμαστε όμως στην περίοδο της απόλυτης υποβάθμισης του Δημόσιου σχολείου: μετά την κατάργηση ωρών του μαθήματός μας από την Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού από την προηγούμενη κυβέρνηση, τώρα το Υπουργείο περνά σε μία έκδηλη, μη πολιτισμένη «εκπαιδευτική» μεταρρύθμιση καταργώντας από την Α' Λυκείου τα καλλιτεχνικά μαθήματα, ανάμεσά τους και τα «Στοιχεία Θεατρολογίας».
Ο εξευτελισμός και η υποβάθμιση του κλάδου μας (και όχι μόνο του δικού μας) δε σταματάει εδώ, κορυφώνεται με τις ανύπαρκτες οργανικές θέσεις! Μετά από τόσα χρόνια περιπλάνησης, διαφαίνεται η πιθανότητα μονιμοποίησης για κάποιους από μας. Δυστυχώς όμως, ακούμε τώρα για κατανομή διορισμών με λογικές «σημαντικών» και «δευτερευόντων» μαθημάτων!
Ζητάμε το λογικό. Το αυτονόητο. Το δίκαιο: Δημιουργία οργανικών θέσεων για τους κλάδους που τις στερούνται και δίκαιη κατανομή για όλους.
Ζητάμε μόνιμους διορισμούς ανάλογους με τις ανάγκες της εκπαίδευσης. Διορισμούς ανάλογους με τις προσλήψεις αναπληρωτών που γίνονται εδώ και τόσα χρόνια, καλύπτοντας πάγιες ανάγκες και αποτελούν το μόνο αντικειμενικό κριτήριο. Τίποτα λιγότερο δεν θα είναι αρκετό, ούτε για μας αλλά ούτε και για τους μαθητές μας.
Διαψεύστε τις φήμες για διορισμούς ως χάρη σε ημέτερους.
Το Δημόσιο Σχολείο χρειάζεται όλους τους εκπαιδευτικούς του.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες χρειάζονται σύγχρονη και καλλιτεχνική μόρφωση, ανάπτυξη όλων των δεξιοτήτων τους, σε ένα Δημόσιο Σχολείο στελεχωμένο σύμφωνα με τις σύγχρονες παιδαγωγικές ανάγκες. Για παιδιά που θα ξέρουν να ηγούνται του εαυτού τους, ενώ ταυτόχρονα θα τοποθετούνται ως αναπόσπαστο κομμάτι της ομάδας και κατ΄ επέκταση της κοινωνίας.
Αναπληρώτριες-Αναπληρωτές Θεατρολόγοι Κρήτης
Επίσης, ζητούν ισοκατανομή, καθώς θεωρούν πως προσφέρουν ισότιμα στο δημόσιο σχολείο με τους υπόλοιπους συναδέλφους τους.
Ολόκληρη η επιστολή τους έχει ως εξής:
Είμαστε Θεατρολόγοι. Δουλεύουμε στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση 5, 8, 19 χρόνια ως αναπληρωτές/τριες, αναπληρώνουμε δηλαδή τον εαυτό μας!
Υπηρετούμε Πανελλαδικά﮲ από περιοχή σε περιοχή, σε πόλεις και χωριά, μετακινούμαστε σε 3, 4, 5 σχολεία μες στην εβδομάδα, που συναντάμε 200, 300, 400 παιδιά.
Κάθε χρόνο απολυόμαστε. Κάθε χρόνο βρισκόμαστε αντιμέτωποι με την ανασφάλεια της ανεργίας και τον ανύπαρκτο προγραμματισμό της ζωής μας.
Είμαστε θεατρολόγοι σε συνθήκες που απέχουν μακράν από το ιδανικό κι όμως στήνουμε παραστάσεις και δρώμενα, για τη χαρά των παιδιών και τη δημιουργικότητά τους. Έχουμε διδάξει Θεατρική Αγωγή σε μικροσκοπικές αίθουσες ή παλεύοντας να στήσουμε θεατρικές παραστάσεις στα κενά μας, είτε ανάμεσα στις μετακινήσεις μας.
Σας υπενθυμίζουμε ότι η Θεατρική Αγωγή εντάσσεται στο σύνολο της παιδαγωγικής πρακτικής και αποτελεί δυναμικό μέσο για την ενεργοποίηση του ατόμου, την απελευθέρωση της φαντασίας του, την καλλιέργεια της ψυχοκινητικής του έκφρασης και της κοινωνικοποίησης του.
Η Θεατρική Αγωγή αποτελεί ψυχαγωγία: ως μια «λυτρωτική» εμπειρία, όπως συμβαίνει σε οποιαδήποτε μορφή παιχνιδιού. Στεκόμαστε – μαζί με τις υπόλοιπες ειδικότητες – δίπλα στα παιδιά με ειδικές μαθησιακές ανάγκες, στα παιδιά που μιλάνε διαφορετική γλώσσα, πολλές φορές μέσα από εξωλεκτικές δραστηριότητες, στα παιδιά που έχουν παράλληλη στήριξη, σε όλα τα παιδιά.
Η καλλιτεχνική παιδεία οφείλει να είναι προσβάσιμη σε όλους και ιδιαίτερα στους μαθητές όλων των ηλικιών μέσα από το Δημόσιο Σχολείο.
Είμαστε οι λεγόμενοι «εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων», αυτοί που εδώ και σχεδόν δύο δεκαετίες το Υπουργείο θεώρησε ορθώς ότι έχουμε θέση στο σχολείο ώστε να παρέχεται ολόπλευρη εκπαίδευση στους μαθητές, από ανθρώπους ειδικά καταρτισμένους. Βρισκόμαστε όμως στην περίοδο της απόλυτης υποβάθμισης του Δημόσιου σχολείου: μετά την κατάργηση ωρών του μαθήματός μας από την Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού από την προηγούμενη κυβέρνηση, τώρα το Υπουργείο περνά σε μία έκδηλη, μη πολιτισμένη «εκπαιδευτική» μεταρρύθμιση καταργώντας από την Α' Λυκείου τα καλλιτεχνικά μαθήματα, ανάμεσά τους και τα «Στοιχεία Θεατρολογίας».
Ο εξευτελισμός και η υποβάθμιση του κλάδου μας (και όχι μόνο του δικού μας) δε σταματάει εδώ, κορυφώνεται με τις ανύπαρκτες οργανικές θέσεις! Μετά από τόσα χρόνια περιπλάνησης, διαφαίνεται η πιθανότητα μονιμοποίησης για κάποιους από μας. Δυστυχώς όμως, ακούμε τώρα για κατανομή διορισμών με λογικές «σημαντικών» και «δευτερευόντων» μαθημάτων!
Ζητάμε το λογικό. Το αυτονόητο. Το δίκαιο: Δημιουργία οργανικών θέσεων για τους κλάδους που τις στερούνται και δίκαιη κατανομή για όλους.
Ζητάμε μόνιμους διορισμούς ανάλογους με τις ανάγκες της εκπαίδευσης. Διορισμούς ανάλογους με τις προσλήψεις αναπληρωτών που γίνονται εδώ και τόσα χρόνια, καλύπτοντας πάγιες ανάγκες και αποτελούν το μόνο αντικειμενικό κριτήριο. Τίποτα λιγότερο δεν θα είναι αρκετό, ούτε για μας αλλά ούτε και για τους μαθητές μας.
Διαψεύστε τις φήμες για διορισμούς ως χάρη σε ημέτερους.
Το Δημόσιο Σχολείο χρειάζεται όλους τους εκπαιδευτικούς του.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες χρειάζονται σύγχρονη και καλλιτεχνική μόρφωση, ανάπτυξη όλων των δεξιοτήτων τους, σε ένα Δημόσιο Σχολείο στελεχωμένο σύμφωνα με τις σύγχρονες παιδαγωγικές ανάγκες. Για παιδιά που θα ξέρουν να ηγούνται του εαυτού τους, ενώ ταυτόχρονα θα τοποθετούνται ως αναπόσπαστο κομμάτι της ομάδας και κατ΄ επέκταση της κοινωνίας.
Αναπληρώτριες-Αναπληρωτές Θεατρολόγοι Κρήτης
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα