Τις ιδιωτικοποιήσεις που καθυστερούσαν επιταχύνει η Ελλάδα, γράφει η Handelsblatt

ven5

«Ο Έλληνας πρωθυπουργός θέλει να ξεκινήσει με το αεροδρόμιο της Αθήνας. Το πρόγραμμα θα ενισχύσει την πίστη στην πρόθεση της νέας κυβέρνησης να προχωρήσει σε μεταρρυθμίσεις» γράφει η γερμανική εφημερίδα

Στην πρόθεση της κυβέρνησης της ΝΔ να προχωρήσει με τις ιδιωτικοποιήσεις, όπως αυτή αποτυπώνεται από τις εξελίξεις στην υπόθεση του αεροδρόμιου «Ελευθέριος Βενιζέλος», εστιάζει η γερμανική εφημερίδα Handelsblatt.

Η εφημερίδα υπενθυμίζει ότι πρόθεση της κυβέρνησης είναι να παραχωρήσει το 30% του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών «με οικονομικούς κύλους να υπολογίζουν τα έσοδα σε 1,5 δισ. ευρώ» υπενθυμίζοντας παράλληλα ότι αυτή η ιδιωτικοποίηση ήταν ένα από τα προαπαιτούμενα των δανειστών.

«Ωστόσο η ιδιωτικοποίηση αυτή καθυστέρησε λόγω μιας διαμάχης για τη διανομή θέσεων στο διοικητικό του συμβούλιο πίσω από την οποία βρισκόταν η επιθυμία της κυβέρνησης Τσίπρα να διατηρήσει τον έλεγχο» γράφει η γερμανική εφημερίδα.

handel-dim
Σύμφωνα με το δημοσίευμα «η κυβέρνηση ελπίζει να ολοκληρώσει την πώληση των μετοχών πριν το τέλος του 2019 ή το αργότερο στις αρχές του 2020. Αυτό θα αποτελέσει ούριο άνεμο για άλλα παρόμοια σχέδια που ο Κυριάκος Μητσοτάκης θέλει να προωθήσει μετά από χρόνια καθυστερήσεων προκειμένου να υπογραμμίσει την πρόθεσή του να προχωρήσει σε μεταρρυθμίσεις και να κερδίσει την εμπιστοσύνη των διεθνών αγορών».

Κάνοντας αναδρομή στο παρελθόν, η γερμανική εφημερίδα επισημαίνει ότι «οι ιδιωτικοποιήσεις αποτελούν μια μεγάλη ιστορία αποτυχιών και ανεκπλήρωτων υποσχέσεων» επισημαίνοντας ότι «ορισμένες απετυχαν λόγω νομικών και γραφειοκρατικών εμποδίων και ορισμένες γιατί δεν υπήρχαν αγοραστές. Πίσω από όλα όμως βρισκόταν η έλλειψη πολιτικής βούλησης».

Ειδικά για την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ η Handelsblatt επισημαίνει ότι «ο Τσίπρας το 2015 είχε συμφωνήσει σε ένα εκτεταμένο πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων {...} αλλά στο παρασκήνιο η κυβέρνηση επιβράδυνε τα περισσότερα σχέδια - λόγω του σεβασμού στα συνδικάτα και τις ιδεολογικές αντιστάσεις στον ΣΥΡΙΖΑ».

Η γερμανική εφημερίδα επισημαίνει, τέλος, την πρόθεση Μητσοτάκη να προχωρήσει γρήγορα κάνοντας αναφορά στην επένδυση στο Ελληνικό, στην ιδιωτικοποίηση της Εγνατίας, στην πώληση μετοχών των ΕΛΠΕ και στην ιδιωτικοποίηση λιμανιών με αρχή αυτού της Αλεξανδρούπολης.

ΣΧΟΛΙΑ

ΑΠΟ ΤΟ "ΤΣΟΒΟΛΑ ΔΩΣΤΑ ΟΛΑ"...

..στο Μητσοτάκη ΔΩΣΤΑ ΟΛΑ. Οι Γερμανοί που δεν κατάφεραν να πάρουν πριν με τα όπλα την Ελλάδα προσπαθούν τώρα με το χρήμα να την αγοράσουν. Να γιατί δημιουργήθηκε η ψευτοκρίση. Ο βάρβαρος βόρειος δεν αλλάζει

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Berlin2

Ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Μάκης Βορίδης εκπροσώπησε την Ελλάδα στο Παγκόσμιο Συνέδριο Τροφίμων και Γεωργίας υπό τον τίτλο «Τροφή για όλους. Εμπόριο για ασφαλή, ποικίλη και βιώσιμη διατροφή» που διεξήχθη στο Βερολίνο από τις 16 έως τις 18 Ιανουαρίου 2020 στο πλαίσιο του οποίου διεξήχθη και η 12η Σύνοδος Υπουργών Γεωργίας

syntaksies

Τις επόμενες ημέρες το ασφαλιστικό νομοσχέδιο με τίτλο «Ασφαλιστική Μεταρρύθμιση και Ψηφιακός Μετασχηματισμός Εθνικού Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (e-Ε.Φ.Κ.Α.)». θα τεθεί σε ηλεκτρονική διαβούλευση και στη συνέχεια θα προωθηθεί για ψήφιση στη Βουλή

54
Greece is planning a 30 Billion Euro debt-swap exercise

Το οικονομικό επιτελείο πιστεύει ότι θα υπάρξει μια θετική έκθεση για την 5η ενισχυμένη μεταμνημονιακή εποπτεία και για την πορεία των δημοσιονομικών μεγεθών - Επόμενος σταθμός, στον οποίο ενδέχεται να τεθεί επί τάπητος το θέμα της μείωσης των πρωτογενών πλεονασμάτων είναι το Eurogroup της 18ης Μαΐου

1
ship_ar

Θα κερδηθεί το μεγάλο στοίχημα της κρουαζιέρας; - Το κόστος κατασκευής ανέρχεται στα €103 εκατ. – Θα δοθεί σημαντική ώθηση στο λιμάνι του Πειραιά, που θα γίνει home port κρουαζιέρας - Εκατοντάδες νέες θέσεις εργασίας