MyRAE: Nέα πλατφόρμα υποβολής παραπόνων για καταναλωτές ρεύματος και φυσικού αέριου, στην «κορυφή» των αιτημάτων οι λογαριασμοί

RAE-ENERGEIA

Απαντήθηκε το 61% των αιτημάτων - Έχουν σωρευτεί 1400 καταγγελίες μέσω mail - Την πλατφόρμα ενημέρωσης και υποστήριξης καταναλωτών MyRAE δημιούργησε η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ)

Την πλατφόρμα ενημέρωσης και υποστήριξης καταναλωτών MyRAE δημιούργησε η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ).

Με την εν λόγω πλατφόρμα, η ΡΑΕ καλεί τους καταναλωτές, να υποβάλουν τυχόν παράπονά τους για Προμηθευτές Ηλεκτρικής Ενέργειας και Φυσικού Αερίου και Διαχειριστές Δικτύων Διανομής, αποκλειστικά πλέον μέσω της Πλατφόρμας MyRAE.

Επειδή, η επεξεργασία των παραπόνων μέσω e-mail δεν είναι αυτοματοποιημένη, με στόχο την άμεση και γρήγορη εξυπηρέτηση των καταναλωτών καθώς και την ουσιαστική εποπτεία των παραπόνων, η Αρχή  θα δέχεται παράπονα αποκλειστικά στο https://my.rae.gr/, ενώ όσοι υποβάλλουν ή έχουν υποβάλει παράπονα μέσω του info@rae.gr, θα δέχονται/δεχθούν email για χρήση της Πλατφόρμας MyRAE.

Διαβάστε αναλυτικά, πατώντας ΕΔΩ

Χαρακτηριστικά της πλατφόρμας MyRAE

• Στο https://my.rae.gr/ ο καταναλωτής μπορεί να συνδεθεί εύκολα και γρήγορα, είτε μέσω των υφιστάμενων λογαριασμών του σε Facebook και Google ή και μέσω απλής εγγραφής.

• Τα παράπονα που υποβάλλονται στο https://my.rae.gr/ αυτόματα κοινοποιούνται στον εκάστοτε Προμηθευτή Ηλεκτρικής Ενέργειας/Φυσικού Αερίου και/ή Διαχειριστή Δικτύου Διανομής.

• Μέσω του https://my.rae.gr/, η επικοινωνία με τους καταναλωτές γίνεται πλέον εύκολη, γρήγορη, αποτελεσματική και ασφαλής,


Εκτός από την υποβολή παραπόνων, οι καταναλωτές μέσω της πλατφόρμας MyRAE αποκτούν επιπλέον πρόσβαση σε διάφορες χρήσιμες υπηρεσίες όπως:

• Λήψη ενημερώσεων για τις δημόσιες διαβουλεύσεις της ΡΑΕ.

• Λήψη εξειδικευμένων ενημερώσεων μέσα από το σύνολο των ανακοινώσεων της ΡΑΕ με βάση τα κριτήρια που ενδιαφέρουν τον κάθε καταναλωτή.

• Συμμετοχή σε έρευνες ικανοποίησης για τις παρεχόμενες υπηρεσίες από τη ΡΑΕ, τους Διαχειριστές Δικτύων και τους Προμηθευτές Ηλεκτρικής Ενέργειας και Φυσικού Αερίου.

Οι καταναλωτές μπορούν να έχουν πρόσβαση στη ηλεκτρονική πλατφόρμα MYRAE είτε μέσω του κεντρικού ιστότοπου της Αρχής (https://www.rae.gr/) ή και απευθείας στο https://my.rae.gr/ όπου μπορούν να δημιουργούν προσωπικό λογαριασμό.

Στατιστικά στοιχεία πλατφόρμας MyRAE

Από τις 13/9/2021 που ξεκίνησε η πλατφόρμα υποδοχής αιτημάτων των καταναλωτών myRAE της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας, συνολικά 1.323 καταναλωτές έχουν ανοίξει λογαριασμό είτε προκειμένου να καταθέσουν κάποιο αίτημα παραπόνου ή για να λαμβάνουν την εξειδικευμένη ενημέρωση που επιθυμούν επί των αποφάσεων, διαβουλεύσεων και ανακοινώσεων της Αρχής. Στην περίοδο από 13/9/2021 – 16/01/2022 κατατέθηκαν συνολικά 897 αιτήσεις προς Προμηθευτές ή Διαχειριστές ή και συνδυαστικά σε Προμηθευτή και Διαχειριστή.

1. Το 61% των αιτημάτων έχουν απαντηθεί έως σήμερα, ενώ το 25% βρίσκονται σε εκκρεμότητα και το 13% έχει απορριφθεί.

MYRAE


2. Τα αιτήματα κατευθύνθηκαν κατά 80% σε Προμηθευτές ενέργειας, κατά 10% σε Διαχειριστές δικτύων, ενώ ακόμα 10% ήταν αιτήματα που στάλθηκαν σε συνδυασμό Προμηθευτή και Διαχειριστή.

rae-grafima


3. Το 92% των αιτημάτων αφορούσε θέματα ηλεκτρισμού, το 6% ζητήματα φυσικού αερίου και το 2% συμβόλαια συνδυασμού ηλεκτρισμού και φυσικού αερίου.

rae-ilektrismos-grafima



Ειδήσεις σήμερα:

Υπόθεση βιασμού στη Θεσσαλονίκη: Τι φοβάται η 24χρονη - Η έρευνα για το κύκλωμα μαστροπείας με τις διασυνδέσεις στο εξωτερικό

Καιρός: Έρχεται τετραήμερη κακοκαιρία με τσουχτερό κρύο και χιόνια, έντονα φαινόμενα το Σαββατοκύριακο

Πάνος Καμμένος: Ανανεωµένος και... µείον 80 κιλά το γλεντάει αφόρητα
Κλείσιμο
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης