Η Όλγα Βενέτη μας ταξίδεψε με αξέχαστες επιτυχίες της Τζένης Βάνου, Χαρούλας Αλεξίου, Μαρινέλλας και άλλων σπουδαίων ερμηνευτριών σε μια βραδιά που φέρει τον τίτλο “Αγάπη μου πρώτη, τέλος και αρχή” και ολοκληρώνει μετά από δυο sold out εμφανίσεις τον κύκλο της στις 3 Απρίλη
Από την πρώτη της εμφάνιση η Όλγα Βενέτη έχει δείξει ότι είναι μια ερμηνεύτρια μεγάλου βεληνεκούς, ικανή να αναμετρηθεί με τραγούδια που όχι μόνο έχουν γράψει ιστορία αλλά που ελάχιστες τραγουδίστριες και τραγουδιστές έχουν τολμήσει να εντάξουν στο ρεπερτόριο τους. Αν οι εμφανίσεις της στο Γυάλινο Μουσικό Θέατρο και το Half Note αποκάλυψαν την πιο ψυχαγωγική πλευρά του ρεπερτορίου της, η σκηνή του Μεγάρου Μουσικής απέδειξε ότι τα μεγάλα θέατρα μπορούν κάλλιστα να λειτουργήσουν ως φυσικός της χώρος. Από τζαζ ακούσματα μέχρι τις πιο ποπ διασκευές που συνόδευσαν το πέρασμα της από τη σκηνή του Παρνασσού, όλα έδειχναν ότι το κλασικό μπορούσε να μετασχηματιστεί με τη σφραγίδα της Βενέτη σε κάτι πολύ απρόσμενα μοντέρνο.
Μέχρι που ήρθε η παράσταση-σταθμός για την ίδια, η sold out “Dalida-La Diva” όπου μέσα από μια θεατροποιημένη εκδοχή της ζωής της τεράστιας ντίβας η Βενέτη μετατράπηκε στην απόλυτη Γαλλίδα ερμηνεύτρια αποκαλύπτοντας όχι μόνο τα φωνητικά της προσόντα αλλά και την ικανότητα να στέκεται στο ύψος των μεγάλων μύθων. Ακολούθησε και πάλι στο Παλλάς η αφιερωμένη στον Μίμη Πλέσσα βραδιά και τώρα το Άλσος, όπου τη χαρήκαμε σε τραγούδια που έχουν γράψει ιστορία. Στην παράσταση “Αγάπη μου πρώτη, τέλος και αρχή”, σε σκηνοθεσία Γιώργου Λύρα, η καταξιωμένη ερμηνεύτρια όχι μόνο μας θύμισε αξέχαστες επιτυχίες που έχουν σημαδέψει τις πιο σημαντικές στιγμές της ζωής μας, αλλά έδειξε ότι βρίσκεται στη γραμμή των μεγάλων ερμηνευτριών. Ελάχιστες έχουν καταφέρει να τραγουδήσουν live το “Il venait d'avoir 18 ans”, άμεσα συνδεδεμένο με τη Δαλιδά, που συνόδευσε την είσοδο της Όλγας Βενέτη στη σκηνή του Άλσους με ένα μαύρο φόρεμα που έκλεβε τις εντυπώσεις. Ακολούθησε το μελωδικό “Besame Mucho” που μας ταξίδεψε σε άλλες εποχές και άλλα μέρη και όλοι σιγοτραγουδήσαμε μαζί της το “Πάρτο Φεγγάρι και Κάντο Βέρα” μου.
Αλλά επειδή η μουσική είναι άμεσα συνυφασμένη με την ψυχή, η ερμηνεία στο “Μα εσύ ποτέ” σφράγισε ανεξίτηλα τη βραδιά στο Άλσος. Μόνο μια φωνή διαμάντι σαν της Βενέτη μπορεί να συναγωνιστεί την αξέχαστη ερμηνεία που έχει γράψει ιστορία από τη Μαρινέλλα. Εκεί, όμως, που η Βενέτη αποζημίωσε με το παραπάνω το κοινό της ήταν με το “Νύχτα στάσου”. Και όλα αυτά ενώ τεράστιες κόκκινες μπάλες έπαιζαν μαζί με μια απρόσμενη σκηνική εμφάνιση που είχε πολλές εκπλήξεις-που μένει κανείς να τις αποκαλύψει από κοντά στην τελευταία παράσταση στο Άλσος στις 3 Απρίλη.
Η διασκευή και η ερμηνεία της Βενέτη στο “Όλα σε θυμίζουν” αξίζει να συμπεριληφθεί σε κάποιο δίσκο ή να ακουστεί στα ραδιόφωνα ως μια από τις ωραιότερες διασκευές που έχουμε ακούσει σε ένα τραγούδι για πάντα συνδεδεμένο με τη Χαρούλα Αλεξίου. Επειδή, όμως, η καλύτερη επιβράβευση για μια τραγουδίστρια δεν είναι το θερμό χειροκρότημα, που κρίνει τα πάντα, αλλά ο ενθουσιασμός των ανθρώπων που εργάζονται στον ίδιο χώρο, αυτό που μέτρησε είναι ότι οι υπεύθυνες για τη φροντίδα του Άλσους μας εξομολογήθηκαν ότι ήθελαν να δουν και άλλη Βενέτη και άλλες βραδιές. Τι μεγαλύτερη τιμή για μια τραγουδίστρια από αυτό.
Ραντεβού στο Θέατρο Άλσος για μια ακόμη συλλεκτική μουσική συνάντηση με την Όλγα Βενέτη στις 3 Απριλίου.
Μουσική επιμέλεια: Γιάννης Δίσκος
Ο διακεκριμένος επιστήμονας φωτίζει τα κρυμμένα μυστικά του διαστήματος, εξηγεί γιατί είναι απίθανο να είμαστε μόνοι στο σύμπαν, θεωρεί ότι η εποίκηση του Αρη δεν είναι ένα βιώσιμο πρότζεκτ και επισημαίνει την αποστολή που έχουμε ως ανθρωπότητα στον πλανήτη Γη.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.