Με «Ορέστη» το φινάλε στην Επίδαυρο
Με «Ορέστη» το φινάλε στην Επίδαυρο
Μια διαφορετική προσέγγιση στον Ευριπίδη από τον Σίμο Κακάλα και την ομάδα του
Με μία διαφορετική προσέγγιση του «Ορέστη» του Ευριπίδη ολοκληρώνεται ο φετινός κύκλος των παραστάσεων στην Επίδαυρο στις 28 και 29 Αυγούστου. Ο Σίμος Κακάλας, ένας από τους πιο ικανούς σκηνοθέτες της νέας γενιάς, επιστρέφει στην Επίδαυρο δύο χρόνια μετά την παράσταση «Άσκηση: Σύσσημον». Συνεχίζοντας την έρευνά του πάνω στο αρχαίο δράμα, ο Κακάλας και η ομάδα του έρχονται να φωτίσουν νέους δρόμους στον τρόπο παρουσίασης της τραγωδίας μέσα από τους κώδικες του λαϊκού θεάτρου και του θεάτρου μάσκας.
Με οδηγό την εξαιρετική μετάφραση του Τσαρούχη, ο Κακάλας αναζητά τη θέση της τραγωδίας σήμερα προτείνοντας ένα θέαμα λαϊκό και λυρικό ταυτόχρονα, που κρύβει μέσα του και τη διαδραστικότητα με τον θεατή. Ο «Ορέστης» ήταν εξαρχής μέσα στο τρίπτυχο των αναζητήσεων της Εταιρείας Θεάτρου Χώρος, που ήδη έχει μελετήσει εις βάθος τη «Γκόλφω» και την «Ερωφίλη» παρουσιάζοντας με επιτυχία τη δική της εκδοχή πάνω στα κλασικά αυτά κείμενα.
Ο «Ορέστης» του Ευριπίδη γράφεται στα χρόνια του Πελοποννησιακού Πολέμου σε μια παρηκμασμένη Αθήνα, με μια δημοκρατία που ολοένα και φθίνει. Δεν χρειάζεται και πολλή προσπάθεια για να κάνεις τις αναφορές στο σήμερα. Με τέσσερις μόνο υποκριτές (αυτή τη φορά με την Εταιρεία Θεάτρου Χώρος συμπράττει και ο βραβευμένος με βραβείο Χορν Δημήτρης Λάλος) και τη χρήση μασκών ο Κακάλας ετοιμάζεται να μας δώσει μία ακόμα παράσταση–πρόταση. Αν ανήκετε στους θεατρόφιλους που «ψάχνονται» τότε η παρουσία σας στην Επίδαυρο στις 27 και 28 Αυγούστου κρίνεται επιβεβλημένη.
Με οδηγό την εξαιρετική μετάφραση του Τσαρούχη, ο Κακάλας αναζητά τη θέση της τραγωδίας σήμερα προτείνοντας ένα θέαμα λαϊκό και λυρικό ταυτόχρονα, που κρύβει μέσα του και τη διαδραστικότητα με τον θεατή. Ο «Ορέστης» ήταν εξαρχής μέσα στο τρίπτυχο των αναζητήσεων της Εταιρείας Θεάτρου Χώρος, που ήδη έχει μελετήσει εις βάθος τη «Γκόλφω» και την «Ερωφίλη» παρουσιάζοντας με επιτυχία τη δική της εκδοχή πάνω στα κλασικά αυτά κείμενα.
Ο «Ορέστης» του Ευριπίδη γράφεται στα χρόνια του Πελοποννησιακού Πολέμου σε μια παρηκμασμένη Αθήνα, με μια δημοκρατία που ολοένα και φθίνει. Δεν χρειάζεται και πολλή προσπάθεια για να κάνεις τις αναφορές στο σήμερα. Με τέσσερις μόνο υποκριτές (αυτή τη φορά με την Εταιρεία Θεάτρου Χώρος συμπράττει και ο βραβευμένος με βραβείο Χορν Δημήτρης Λάλος) και τη χρήση μασκών ο Κακάλας ετοιμάζεται να μας δώσει μία ακόμα παράσταση–πρόταση. Αν ανήκετε στους θεατρόφιλους που «ψάχνονται» τότε η παρουσία σας στην Επίδαυρο στις 27 και 28 Αυγούστου κρίνεται επιβεβλημένη.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα