Η Red Bull πήρε τέσσερα νταμπλ αυτά τα χρόνια με το Φέτελ να κάνει επίδειξη δύναμης το 2013 φτάνοντας τις 9 σερί νίκες.
Ο Χόρνερ ζήτησε μετά το πέσιμο της καρό σημαίας στην Αυστραλία από τη FIA να πάρει πρωτοβουλίες που θα μειώσουν την υπεροχή της Mercedes. Εύλογα λοιπόν ρωτήθηκε από τους δημοσιογράφους αν αντιλαμβάνεται την ειρωνεία δεδομένης της κυριαρχίας που απολάμβανε η ομάδα του τα προηγούμενα χρόνια. Ο Χόρνερ αντέδρασε: «Καταλαβαίνω τι λέτε όμως εμείς είχαμε απλά καλύτερα απόδοση, δεν κυριαρχούσαμε με τέτοια διαφορά. Κάθε φορά που βελτιωνόμασταν κάτι άλλαζε στους κανονισμούς και ψαλίδιζε το πλεονέκτημά μας. Μέχρι να προσαρμοστούμε στην απαγόρευση των ανεφοδιασμών, στις αλλαγές στο σχήμα των μονοθεσίων, στους διπλούς διαχύτες, στην εκμετάλλευση της κινητικής ενέργειας των καυσαερίων στους διαχύτες, στις αλλαγές χαρτογραφήσεων μεσούσης της περιόδου. Αν δε κάνει κάτι τώρα η FIA θα έχουμε μια σεζόν με εξαιρετικά μεγάλες διαφορές. Δε νομίζω πως η υπεροχή τους οφείλεται μόνο στον κινητήρα αλλά και στα περιφερειακά συστήματα της μονάδας ισχύος και στην χαρτογράφηση και στον τρόπο που περνάει η δύναμη στο δρόμο».
Οι Mercedes έχουν κερδίσει τους 17 από τους 20 αγώνες της νέας υβριδικής εποχής και στους δώδεκα εξ’ αυτών οι Χάμιλτον/Ρόσμπεργκ έχουν κάνει το 1 – 2. Αν δεν αλλάξει κάτι δραστικά το πιθανότερο είναι να συμβεί αυτό στους περισσότερους αγώνες φέτος ακριβώς όπως έγινε στην πρεμιέρα της Αυστραλίας (φωτ.).
Η αλήθεια μάλλον για μένα, που μου αρέσει να παρακολουθώ F1, είναι μετά από 2-3 αγώνες που δεν θα υπάρχει ανταγωνισμός στην κορυφή, θα βαρεθώ και δεν θα δω άλλους αγώνες.