Boeing: Ο «γίγας» των αιθέρων 777Χ έκανε την παρθενική του πτήση (βίντεο)

boeing777x

Απογειώθηκε από το Σιάτλ για πτήση διάρκειας τριών-πέντε ωρών - Μπορεί να μεταφέρει από 384 έως 426 επιβάτες και είναι μια μεγαλύτερη εκδοχή του επιτυχημένου μίνι τζάμπο 777 της Boeing 

Το νέο αεροσκάφος μεγάλων αποστάσεων της αεροπορικής εταιρείας Boeing, το 777Χ, απογειώθηκε σήμερα από το αεροδρόμιο Πέιν του Σιάτλ, στις βορειοδυτικές ΗΠΑ, για το παρθενικό του ταξίδι.



Η πτήση αυτή θα είναι η πρώτη μιας σειράς δοκιμών που θα πραγματοποιηθούν για να εξασφαλίσει την απαραίτητη άδεια το αεροσκάφος.

Το δικινητήριο 777Χ, που μπορεί να μεταφέρει από 384 έως 426 επιβάτες, είναι μια μεγαλύτερη εκδοχή του επιτυχημένου μίνι τζάμπο 777 της Boeing. Ήδη έχει παραγγελθεί από επτά μεγάλες εταιρείες, όπως τις Emirates, Lufthansa, Cathay Pacific, Singapore Airlines και Qatar Airways.

Η Boeing είχε προγραμματίσει δύο φορές αυτήν την πρώτη πτήση, την προηγούμενη εβδομάδα, όμως την ανέβαλε λόγω των ισχυρών ανέμων που έπνεαν στην περιοχή του Σιάτλ.

Το παρθενικό ταξίδι του 777Χ θα διαρκέσει 3-5 ώρες. Αναμένεται ότι θα ξεκινήσει τις εμπορικές πτήσεις του το 2021, με την εταιρεία Emirates.

000_1OB34N

ΣΧΟΛΙΑ (21)

Ότι να ναι

Λένε ορισμενοι 'δε θα έμπαινα μέσα' λες και κοιτάζει κανείς ή ρωτάει με τι αεροσκάφος γίνεται το ταξίδι Αθήνα - Παρίσι, ή Λονδίνο - Νέα Υόρκη...ή ακόμα και αν φθάσει η ώρα της επιβιβασης και δει κάποιος το αεροσκάφος δε θα μπει μέσα...

kyriakos

Πριν από 15 χρόνια το στοίχημα ήταν μεγάλα αεροπλάνα ή μικρά αεροπλάνα. Μεγάλα με χωρητικότητα μέχρι 800 επιβάτες και αλλαγές στους διαδρόμους των αεροδρομίων (Airbus) ή μικρότερα και ταχύτερα με λιγότερες στάσεις (Boeing). Η Airbus νίκησε. Καλό για εμάς τους Ευρωπαίους. Κι αυτό, με όλα τα αίσχη των γαλλογερμανικων διαμαχων. Οι έχοντες γνώση οικονομικής ιστορίας, ξέρουν.

Μποχαλο

Τι ωραίος εναέριος Τιτανικός

Νίκος

προσπαθεια να ξεχασουμε τις σαβουρες που φτιαχνει

@

Με εξαιρεση το ΜΑΧ, τα Boeing ειναι απο τα πιο ασφαλη αεροπλανα. Μην λετε οτι σας κατεβει στο κεφαλι. Ελεος πλεον....

Αλεξιπτωτιστης

Δεν φτανει το "Απογειωθηκε" χρειαζεται και το "Προσγειωθηκε"

Πολυς ντορος

μπας και σωθει το πληγωμενο γοητρο. Βεβαια ειναι και πολλα τα λεφτα για να τα αρνηθει κανεις.

οικονομια πανω απ'όλα..

Γιγαντας με 2 μηχανες.. Αν σβησει η μια πανω απο ωκεανο, καλη τυχη..

Οχι

Και με μια πεταει. Αυτο ισχυει για ολα τα δικινητήρια. Για να πεσει ενα αεροπλανο δεν αρκει μονο αυτο. Συνήθως ειναι μια αλυσιδα γεγονότων που καταληγει σε δυστύχημα.

Αμόρφωτε

Αν σβήσει ο ένας κ, τα καταφέρνει να φτάσει με τον άλλο. Ψάξε πρώτα, και μετά πετά “αρλούμπες” ελληναρα.

Χμμ

Αν δεν κάνω λάθος ΚΑΙ αυτά είχαν θέμα με τη σχεδίαση όπως και τα max. Δεν θα τους εμπιστευόμουν τη ζωή μου.

αν είναι σαν τα 737 Max...

Mε ανάλογα διθυραμβικά σχόλια διαφήμιζε πριν λίγα χρόνια η Boeing και ο διεθνής Τύπος το νέο πετράδι του στέμματος του αμερικανικού γίγαντα, τη νέα γενιά των 737, τη σειρά Max. Αν ψάξετε στο google, θα τα βρείτε. Τα αποτελέσματα τα είδαμε. Πάνω από 300 ψυχές πήγαν αδιάβαστες, καμία διεθνής αρχή δεν έχει δώσει το πράσινο φως να επιστρέψουν τα Max στον αέρα, η ίδια η εταιρία αναγκάστηκε να παραδεχτεί το πρόβλημα στο λογισμικό που προκάλεσε την πτώση των αεροσκαφών και τελικά πριν λίγους μήνες αναγκάστηκε να προχωρήσει επισήμως σε αναστολή της παραγωγής των Max. Ο CEO επιτέλους παραιτήθηκε (ή καλύτερα τον ανάγκασαν σε παραίτηση) και λόγω της ζημιάς αναγκάστηκαν άρον άρον να παρουσιάσουν το νέο τζάμπο μπας και ρεφάρουν. Ελεος πια με την υποκρισία και την ασυδοσία των πολυεθνικών που παίζουν με τις ζωές του κοσμάκη. Εγώ πάντως δεν θα έμπαινα στο νέο αεροσκάφος ούτε να με πλήρωναν!!!

@

και μεσα σε 6 μηνες απο τη ωρα που το ΜΑΧ παρουσιασε προβλημα...τσουπ βγαλανε καινουργιο αεροπλανο....τοσο ασχετος εισαι.

@

Ενώ αν ήταν μονοεθνική θα έμπαινες. Αυτή η καραμέλα πόσο κρατάει πια;

Steve

Μόνο Airbus. Ακομα και ποιό ακριβά μόνο αυτά.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης