Dsquared: Απόβαση στη Μύκονο

Dsquared: Απόβαση στη Μύκονο

 Στα 20ά γενέθλια του brand τους απέκτησαν στο νησί το πρώτο κατάστημά τους

Dsquared: Απόβαση στη Μύκονο
Ήταν κάπου στα μέσα Απριλίου όταν η πρώτη flagship μπουτίκ των Dsquared άνοιξε τις πόρτες της στο νησί των ανέμων και η επιλογή δεν ήταν τυχαία. Οι πρωτοπόροι Καναδοί, ιταλικής καταγωγής, που εδώ και χρόνια μονοπωλούν το ενδιαφέρον της παγκόσμιας μόδας για τα πολύ χαρακτηριστικά, ultra stylish ρούχα τους, κάθε καλοκαίρι πρωταγωνιστούν στα φωτογραφικά αφιερώματα των διεθνών celebrities που επισκέπτονται το νησί, διασκεδάζοντας με την παρέα τους στην κοσμική παραλία της Ψαρούς –όπου, όπως ομολογούν, λατρεύουν το φαγητό στο Nammos– ή χαλαρώνοντας στην ήσυχη Ελιά. Ακόμα και οι ίδιοι έχουν χάσει πλέον το μέτρημα για το πόσα δροσερά αυγουστιάτικα μελτέμια έχουν ζήσει στη «Mykonoοοs», αλλά πλέον έχουν κι έναν επιπλέον λόγο να επισκέπτονται το νησί. Κλείνοντας φέτος είκοσι χρόνια στο συναρπαστικό κόσμο της μόδας, πέρα από τη γυναικεία και αντρική συλλογή τους, πέρα από τα best selling αρώματά τους, «γιορτάζουν» και με πολλά νέα ανοίγματα. Οι εξωστρεφείς, λαμπερές προσωπικότητες των διδύμων εξισορροπούνται από μια φυσική συστολή όταν μιλάνε για την επιτυχία τους. Συμπληρώνοντας δύο δεκαετίες κοινής δημιουργικής πορείας στα ευφάνταστα και πάντα απρόβλεπτα μονοπάτια της μόδας, τους ζητάμε να ξεχωρίσουν την πιο έντονη στιγμή της διαδρομής τους. «Έχουμε πολλές σημαντικές στιγμές που είναι καθοριστικές για εμάς, αλλά ξεχωρίζουμε το πρώτο fashion show μας στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου. Μόλις είχαμε μετακομίσει στην Ευρώπη και αποφασίσαμε να τα ρισκάρουμε όλα για το όνειρό μας. Το να δείξουμε τα ρούχα στο Μιλάνο ήταν ακριβώς ένα όνειρο που πραγματοποιήθηκε. Οι θετικές κριτικές και η επιτυχία μετά το show το έκαναν ακόμα πιο σημαντικό» λένε, επισημαίνοντας πως, όταν ξεκίνησαν, δεν περίμεναν ποτέ τη μεγάλη επιτυχία που θα είχαν. «Σε έναν πολύ ανταγωνιστικό κόσμο, όπως είναι η βιομηχανία μόδας στο Μιλάνο, δεν περιμέναμε ποτέ ότι το brand μας θα ήταν μέρος της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνου και θα ακολουθείται από παγκόσμιο Τύπο και κοινό. Είμαστε ευγνώμονες για όλα όσα έχουμε πετύχει».



Οι Dsquared εμπνέονται καθημερινά από τα πάντα γύρω τους. «Τους ανθρώπους, τα κτίρια, τα έργα τέχνης, τη μουσική. Μας αρέσει επίσης πολύ να ταξιδεύουμε και να είμαστε συνέχεια σε διαφορετική πόλη». Το καλοκαίρι, όμως, το ραντεβού των διακοπών τους είναι δεδομένο. «Το να πηγαίνουμε στη Μύκονο κάθε Αύγουστο είναι για μας παράδοση. Πιστεύουμε ότι υπάρχει κάτι μαγικό στο μέρος. Αυτό το καλοκαίρι μπορούμε με περηφάνια να ανακοινώσουμε το άνοιγμα του πρώτου μας flagship καταστήματος. Το design της μπουτίκ έχει ναυτικό θέμα που ταιριάζει τέλεια στο μέρος. Τα χρώματα και το σχέδιο εναρμονίζονται με τη ζεστασιά και το συναίσθημα της διασκέδασης που ταιριάζουν στις μεσογειακές καλοκαιρινές διακοπές». Γελάνε όταν διαπιστώνουν πως αγαπούν σχεδόν τα πάντα στο νησί. «Τους ανθρώπους, την ατμόσφαιρα, τον ήλιο και τα καταγάλανα, κρυστάλλινα νερά». Τους αρέσει πολύ το ηλιοβασίλεμα στο νησί. «Ο ήχος της θάλασσας, την ώρα που ο ήλιος εξαφανίζεται αργά και αντανακλάται πάνω στο νερό και τα βράχια, μας αφήνει άφωνους κάθε φορά. Στο Nammos, πάντα παραγγέλνουμε τα αχνιστά μύδια με φέτα και ντομάτες».

Κλείσιμο


Μιλώντας για τα νέα τους projects, ανάμεσα σε πολλά, από πέρσι έχουν επεκταθεί στην παιδική –super stylish– μόδα, ενώ εγκαινίασαν ένα roof garden εστιατόριο με υπέροχη θέα στα κεντρικά γραφεία τους, στο Μιλάνο. «Όντως, τον περασμένο Σεπτέμβριο ανοίξαμε το Ceresio 7. Είμαστε περήφανοι που κάναμε το πρώτο pool restaurant στο Μιλάνο, που προσφέρει στον κόσμο μια πρωτοποριακή και αυθεντική εμπειρία. Το 2013 ήταν μια πολυάσχολη χρονιά. Η παιδική μόδα είναι πολύ σημαντική για εμάς, γιατί οι πελάτες μας μεγάλωσαν μαζί μας και όταν ξεκίνησαν να κάνουν παιδιά, θέλαμε να είμαστε εκεί για εκείνους και τα παιδιά τους» ομολογούν. Μπορεί ο κόσμος που τους βλέπει, χωρίς να τους γνωρίζει καλά, να μην μπορεί εύκολα να αντιληφθεί ποιος είναι ποιος, όμως παρά την εξωτερική ομοιότητα, είναι δύο εντελώς διαφορετικοί χαρακτήρες. «Ο Dean είναι πιο ευαίσθητος και ονειροπόλος, ενώ εγώ πιο ρεαλιστής» μας λέει ο Dan, ενώ ο Dean παραδέχεται πως ο συνδυασμός «αδέλφια - συνεργάτες - φίλοι» δεν τους έχει κουράσει ποτέ σε αυτή την 20ετή τους πορεία. «Οι Dsquared δεν θα ήταν Dsquared χωρίς να έχουν ο ένας τον άλλο. Είναι τέλειο, γιατί πριν γίνουμε συνεργάτες ήμασταν πολύ καλοί φίλοι και κάναμε τα πάντα μαζί. Οι Dsquared είναι η σύνθεση των προσωπικοτήτων μας, των ιδεών μας. Το να είμαστε δίδυμοι μας βοηθά να συνεργαζόμαστε και να συμφωνούμε στα πάντα. Η ξεχωριστή σχέση μας είναι αυτή που μας βοηθά ώστε η συνεργασία μας να είναι τόσο συγχρονισμένη. Είναι πολύ φυσιολογικό για εμάς όλο αυτό, οπότε δεν νιώθουμε την ανάγκη να περάσουμε χρόνο χωριστά».



Η λογική με την οποία σχεδιάζουν τις κολεξιόν τους ποτέ δεν είναι συγκεκριμένη, βασίζεται στην ανάγκη τους να κάνουν το εντυπωσιακό απόλυτα φορέσιμο. «Δεν είμαστε conceptual, υπό την έννοια ότι τα ρούχα που σχεδιάζουμε μπορεί όντως κάποιος να τα φορέσει στην καθημερινότητά του. Μας αρέσει να σχεδιάζουμε ρούχα που το κοινό τα χρειάζεται και του αρέσει να τα φορά». Κι αν αναρωτιέστε πώς βλέπουν δύο διάσημοι δημιουργοί το στιλ των Ελληνίδων, από όσα τουλάχιστον έχουν αντιληφθεί στα μυκονιάτικα σοκάκια, η απάντησή τους είναι, αν μη τι άλλο, κολακευτική. «Οι Ελληνίδες είναι από τη φύση τους σικ. Τους αρέσει να φροντίζουν τον εαυτό τους και είναι πάντα αψεγάδιαστες» λένε με ενθουσιασμό, ενώ παραδέχονται πως ο Έλληνας που ξεχωρίζουν για το στιλ του είναι ο Σάκης Ρουβάς, ενώ ο πιο αγαπημένος τους σχεδιαστής ο Azzedine Alaïa. Όταν έχεις μπροστά σου δύο fashion guru, όπως ο Dean και ο Dan Caten, δεν μπορείς να μην τους ρωτήσεις ποιο θεωρούν πως είναι το πιο πολύτιμο style tip για να αναβαθμίσει κάποιος την εμφάνισή του. «Ένας κομψός άντρας και μια σικάτη γυναίκα πρέπει να δίνουν προσοχή σε όλες τις λεπτομέρειες» λένε οι παρατηρητικοί Τοξότες της μόδας, που στις 19 Δεκεμβρίου θα κλείσουν τα 50 τους χρόνια (δεν μοιάζουν με τίποτα πάνω από 40). Λίγο πριν φύγουν για τις τελευταίες ετοιμασίες για το μεγάλο fashion party στη μυκονιάτικη μπουτίκ τους στις 5 Ιουλίου, μιλάμε για το φαινόμενο των fashion icons. Κάποτε ήταν τα super models των 90s, οι σταρ της μουσικής, του κινηματογράφου, ακόμα και της τηλεόρασης. Σήμερα; «Κάθε εποχή έχει τα icons της και σήμερα, με τα social media, ο καθένας θα μπορούσε να είναι fashion icon. Τουλάχιστον για μία ώρα! Όλοι μπορούν να γίνουν trendsetters, χωρίς το στιλ να είναι η δουλειά τους» λένε, χαρούμενοι που η έμπνευση της καθημερινής μόδας πια ανήκει σε όλους.




















Διαβάστε περισσότερα στο PEOPLE που κυκλοφορεί μαζί με το ΘΕΜΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης