Άμπου Ντάμπι 2025: Ο Γιασικεβίτσιους έγινε ο τέταρτος παίκτης στην ιστορία που κατέκτησε τη Euroleague και ως προπονητής
Ο Σάρας Γιασικεβίτσιους... έσπασε το ρόδι και έγινε ο τέταρτος στην ιστορία της Euroleague (και του Κυπέλλου Πρωταθλητριών) που κατέκτησε το τρόπαιο τόσο ως παίκτης όσο και σαν προπονητής
Το Final 4 της Euroleague ολοκληρώθηκε στο Άμπου Ντάμπι και στην κορυφή της Ευρώπης πλέον βρίσκεται η Φενέρμπαχτσε για πρώτη φορά μετά από 8 χρόνια και τη σεζόν του 2016-17, αφού επικράτησε της Μονακό με 81-70.
Με αυτόν τον τρόπο, ο Σαρούνας Γιασιεκβίτσιους, μπήκε σε μία ξεχωριστή λίστα αφού έγινε μόλις ο τέταρτος στην ιστορία του θεσμού όπου κατάφερε να κατακτήσει το τρόπαιο (Κύπελλο Πρωταθλητριών - Euroleague) τόσο ως παίκτης όσο και ως προπονητής.
Πιο συγκεκριμένα, ο Λιθουανός τεχνικός κατέκτησε την κορυφή της Ευρώπης ως παίκτης το 2003, 2004, 2005 και το 2009 ενώ φέτος πανηγύρισε την παρθενική του κατάκτηση ως προπονητής στη διοργάνωση, στην έκτη του παρουσία σε Final 4.
Σε αυτή τη λίστα βρίσκεται ο Σβέτισλαβ Πέσιτς (σαν παίκτης το 1979, σαν προπονητής το 2003), ο Λόλο Σάινθ (Τέσσερις φορές σαν παίκτης το 1964, 1965, 1967, 1968 και δύο σαν προπονητής το 1978 και το 1980) αλλά και ο Άρμενακ Αλατσατσιάν (Δύο φορές σαν παίκτης 1961 και το 1963 αλλά και μία σαν προπονητής το 1969).
Με αυτόν τον τρόπο παράλληλα, έγινε ο πρώτος που το καταφέρνει αυτό από το 2001 και ύστερα, από τη χρονιά δηλαδή που η διοργάνωση του Κυπέλλου Πρωταθλητριών έγινε Euroleague.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.