Στον ίδιο όμιλο (3ος) με ΗΠΑ, Νέα Ζηλανδία και κληρώθηκε η Ελλάδα στο Παγκόσμιο Κύπελλο μπάσκετ το οποίο θα φιλοξενηθεί σε Ινδονησία, Ιαπωνία και Φιλιππίνες από τις 25 Αυγούστου έως τις 10 Σεπτεμβρίου 2023.
Η Ελλάδα θα παίξει τους αγώνες του ομίλου της στην Μανίλα (Φιλιππίνες) και είναι φαβορί για να βρεθεί στις δύο πρώτες θέσεις για να συνεχίσει στους 16. Εκεί θα σχηματιστούν 4 όμιλοι των 4 ομάδων με τις ομάδες να μεταφέρουν την βαθμολογία τους.
Η εθνική μας ομάδα θα βρει ξανά τους Αμερικανούς στο διάβα της. Θυμίζουμε το 2006 τους είχαν κερδίσει στον ημιτελικό του Παγκοσμίου Κυπέλλου της Ιαπωνίας και είχε προκριθεί στον τελικό για να χάσει από την Ισπανία και να κερδίσει το ασημένιο μετάλλιο.
Η Ελλάδα διασταυρώνεται με τον τέταρτο όμιλο (Λιθουανία, Μαυροβούνιο, Μεξικό, Αίγυπτος). Αυτό σημαίνει ότι είναι ανοιχτός ο δρόμος για την οχτάδα εάν η Ελλάδα εμφανιστεί όπως όλοι περιμένουν στη διοργάνωση.
Από τον όμιλο της 2ης φάσης συνεχίζουν 2 ομάδες από κάθε γκρουπ και έτσι σχηματίζονται 4 ζευγάρια που θα παίξουν νοκ άουτ παιχνίδια για πρόκριση στα ημιτελικά.
Κλείσιμο
Αυτό σημαίνει ότι είναι ανοιχτός ο δρόμος για την οχτάδα εάν η Ελλάδα εμφανιστεί όπως όλοι περιμένουν στη διοργάνωση.
Με τις ΗΠΑ είχε παίξει και το 1994 στον Καναδά όπου είχα χάσει στον ημιτελικό. Θυμίζουμε η Ελλάδα έχει ανακοινώσει φιλικό παιχνίδι με τις ΗΠΑ στις 18/8 στο Άμπου Ντάμπι.
Το πρόγραμμα στον 3ο όμιλο Σάββατο 26/8
ΗΠΑ-Νέα Ζηλανδία Ιορδανία-Ελλάδα Δευτέρα 28/8
Ελλάδα-ΗΠΑ Νέα Ζηλανδία-Ιορδανία Τετάρτη 30/8
ΗΠΑ-Ιορδανία Ελλάδα-Νέα Ζηλανδία
Οι 4 όμιλοι της Α' φάσης θα φιλοξενηθούν στην Μανίλα (Φιλιππίνες). Ο 5ος και ο 6ος στην Οκινάουα (Ιαπωνία) και οι δύο τελευταίοι στην Τζακάρτα (Ινδονησία).
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.