Καραμανλής για μετρό Θεσσαλονίκης: Στόχος η ολοκλήρωση των εργασιών στις αρχές του 2023

karamanlis_metafores

Ο υπουργός Μεταφορών άσκησε κριτική στην προηγούμενη πολιτική διοίκηση και τον σχεδιασμό της για τη Θεσσαλονίκη - Επιπλέον, επισήμανε ότι οι εργασίες επέκτασης της Γραμμής 3 του Μετρό Αθήνας προχωρούν «πολύ αργά»

Το χαρτοφυλάκιο καθυστερήσεων στα μεγάλα συγκοινωνιακά έργα επισήμανε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Κώστας Καραμανλής κατά την παρουσίαση της νέας διοίκησης του Αττικό Μετρό στην επιτροπή ΔΕΚΟ της Βουλής.

Ο κ. Καραμανλής στην εισαγωγική του τοποθέτηση επισήμανε ότι οι εργασίες επέκτασης της Γραμμής 3 του Μετρό Αθήνας προχωρούν «πολύ αργά», ενώ καθυστερήσεις υπάρχουν και στην κατασκευή του Τραμ στον Πειραιά «προκαλώντας αναστάτωση στην πόλη και τους πολίτες».

Ειδική αναφορά έκανε στην κατασκευή του Μετρό Θεσσαλονίκης υποστηρίζοντας ότι στόχος της κυβέρνησης είναι να ολοκληρωθούν οι εργασίες τους πρώτους μήνες του 2023.

Ο υπουργός Μεταφορών άσκησε κριτική στην προηγούμενη πολιτική διοίκηση, λέγοντας ότι οι σχεδιασμοί για την Θεσσαλονίκη «άφησαν το σταθμό Βενιζέλου απ' έξω. Όμως ακόμα και με τον «Βενιζέλο» εκτός του έργο δεν θα ήταν έτοιμο το 2020. Επίσης, όταν θα ξεκινούσαν οι εργασίες για το «Βενιζέλο» θα έπρεπε να σταματήσει όλη η κυκλοφορία για τουλάχιστον 6 μήνες» και πρόσθεσε «εμείς σχεδιάζουμε να ολοκληρωθεί το έργο μαζί με το σταθμό «Βενιζέλος» και την επέκταση προς την Καλαμαριά και να σχεδιάσουμε τις επεκτάσεις προς Βορειοδυτικά προς το αεροδρόμιο Μακεδονία».

Κατά την δευτερολογία του και μετά από το σχόλιο του κ. Γιάννη Δραγασάκη πως η υπόθεση του Μετρό Θεσσαλονίκης ταλαιπωρεί τους Θεσσαλονικείς τα τελευταία 30 χρόνια και πως «η προηγούμενη κυβέρνηση το έβαλε σε ένα προγραμματισμό» ο κ. Καραμανλής είπε: «Εχω πει από το 2018 ότι με εξαίρεση τον σταθμό Βενιζέλου το Μετρό έχει προχωρήσει πολύ ικανοποιητικά. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να δώσω τα εύσημα στην προηγούμενη κυβέρνηση εκεί που τα πράγματα πήγαν καλά. Η καθυστέρηση με τον σταθμό «Βενιζέλος» ξεκίνησε το 2013. Δεν δικαιώθηκε η προσφυγή Μπουτάρη και προκάλεσε καθυστέρηση από την οποία βγήκαν και πρόστιμα. Η απόφαση του ΣτΕ δικαίωσε την υπουργική απόφαση του 2014. Η επόμενη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ αποφάσισε να την αλλάξει αυτή την υπουργική απόφαση».

Ο ίδιος σημείωσε ότι « Οι ειδικοί μας είπαν πως αν τα έργα προχωρήσουν με την παραμονή των αρχαίων το έργο θα καθυστερήσει. Μελέτες δεν υπάρχουν. Το έργο Βενιζέλου δεν έχει καν ξεκινήσει. Για ποια καθυστέρηση μιλάτε. Ολοι οι ειδικοί λένε ότι η απόσυρση και η επανατοποθέτηση των αρχαίων θα διευκολύνει . Το κόστος ανασκαφών στην Θεσσαλονίκη πλησιάζει 135 εκατ ευρώ και δεν έχουμε τελειώσει. Το Μουσείο Ακροπόλεως έγινε με λιγότερα χρήματα».

ΣΧΟΛΙΑ (37)

Ηλικιωμενοε

Θυμάμαι σαν χθες την τρύπα του Κουβελα, στο Πάλαι ντε Σπορ... Θα σεβεστε😂

@

Το 1987-90. Με χρημαροσότηση από τα έσοδα του TV100. Σα να θες να χτίσεις ουρανοξύστη πουλώντας πασατέμπος. Ωραίες εποχές. Ετουτο εδώ τώρα αμφιβάλλω αν προλαβω να το δω

Μετρό Θεσσαλονίκης: Το μικρό χρονικό ενός προαναγγελθέντος εγκλήματος .

Με το νέο σχέδιο της κυβέρνησης θα πρέπει να γίνει νέα μελέτη που θα πάει στο ΚΑΣ, να περάσει, να ξεκινήσουν να αδειάζουν χιλιάδες σακιά με άμμο που έχουν τοποθετηθεί κάτω από τη πλάκα της Εγνατίας, να τρυπήσει η Εγνατία, να αποσπαστεί κομμάτι-κομμάτι ένα μνημειακό σύνολο, που όμοιο του δεν έχει βρεθεί αλλού και που όπως διαβεβαιώνουν όλοι οι αρχαιολόγοι, είναι αδύνατον να τοποθετηθεί ξανά με τον ίδιο τρόπο οπουδήποτε, να γίνει ανασκαφή πιο κάτω και να ξεκινήσει η κατασκευή του σταθμού. Στο μεταξύ ο εργολάβος θα αποζημιωθεί αδρά γιατί θα έχει ακυρωθεί η λύση της διατήρησης και θα υπολογίσει εκ νέου το κόστος για τη νέα λύση. Το κόστος βέβαια θα είναι πολύ μεγαλύτερο, ο χρόνος πολύς περισσότερος και η πόλη βαθιά λαβωμένη. Οφείλουμε να ξέρουμε: Ποιος κυβερνητικός παράγοντας επισκέφτηκε επί τόπου το σταθμό της Βενιζέλου, επιθεώρησε τα έργα, σχημάτισε άποψη και πήρε τόσο γρήγορα και βιαστικά την απόφαση; Ο Πρωθυπουργός, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, που εμφανίστηκε εκεί μόλις προχθές χωρίς να ζητήσει ενημέρωση από την Αττικό Μετρό, η Υπουργός Πολιτισμού; Κανείς; Σε τι βασίστηκε η απόφαση; Σε ενημέρωση της Αττικό Μετρό; Σε αιτιάσεις του εργολάβου; Σε άλλα στοιχεία; Το Υπουργείο Πολιτισμού δεν ζήτησε ποτέ τη γνώμη των προϊσταμένων των αρχαιολογικών υπηρεσιών και αρμόδιων παραγόντων για τη λύση που ανακοίνωσε χθες ο Πρωθυπουργός. Όλα έγιναν εν κρυπτώ. Ακόμα και η επίσκεψη πριν λίγους μήνες, ειδικευμένου ενδιαφερόμενου για την απόσπαση των αρχαιοτήτων, έγινε χωρίς άδεια από τους αρχαιολόγους και με μόνη άδεια εκείνη του εργολάβου.Ο σταθμός της Βενιζέλου σύμφωνα με την Αττικό Μετρό θα κόστιζε μέχρι την ολοκλήρωση του 30 περίπου εκ. ευρώ. Καλό είναι να μάθουμε τώρα πόσο θα κοστίσει με τη νέα λύση.

Σκοταδισμος

Φιλε μου. Ολη η ρεμουλα η χοντροκοπια της παληας δεξιας, σε συγχρονισμο με τζιτζηδες , ζορμπαδες κ φορεις δεξιοκρατουμενους. Το κρατος εινσι δικο τους. Ειναι οι Γκοτζαμανηδες του 2019.

Επιστροφή στην κανονικότητα (της ρεμούλας)

Η απόσπαση των αρχαίων αποτελεί μέγιστο οικονομικό και πολιτιστικό έγκλημα. Η ΝΔ δεν ενδιαφέρεται ούτε για την ιστορία, ούτε για τον πολιτισμό ούτε για την διευκόλυνση της ζωής των πολιτών και των επισκεπτών της Θεσσαλονίκης, ούτε για την οικονομία της χώρας. Απλά να δίνουν δουλειές σε δικούς τους εργολάβους και φίλους, και να πέφτουν μίζες! Αυτά τους ενδιαφέρουν. Και φυσικά, η προεκλογική καμπάνια του 2023 με φιέστες και εγκαίνια και δόξες κλπ...

Που είναι οι μακεδονομάχοι;;;;;;;

Ο πρωθυπουργός με τις δηλώσεις του άνοιξε τον δρόμο για διεκδικήσεις αποζημιώσεων-μαμούθ από το Δημόσιο. Μετέθεσε από το 2021 στο 2023 την έναρξη λειτουργίαςτου Μετρό. Εξήγγειλε απόσπαση των αρχαίων από τον σταθμό Βενιζέλου προκαταλαμβάνοντας τις αποφάσεις του ΚΑΣ. Για πρώτη φορά πρωθυπουργός δικαίωνε εργολάβους προκαταλαμβάνοντας ακόμη και δικαστικές αποφάσεις. Χειροκροτήθηκε πέρα από την απόσπαση των αρχαιοτήτων και η μεταφορά τους στη Σταυρούπολη σε ένα μουσείο που δεν υπάρχει σε κανένα σχέδιο, σε κανέναν προϋπολογισμό και κανένας από τους όψιμους μακεδονομάχους, που τόσο κόπτονται για την Ιστορία, δεν διαμαρτυρήθηκε για την καταστροφή της Ιστορίας της Θεσσαλονίκης.

τι σχέση έχουν τώρα οι αρχαιολόγοι με τα αρχαία!!!!

Αντιδρούν οι αρχαιολόγοι στις εξαγγελίες Μητσοτάκη για το μετρό Θεσσαλονίκης, Άκου εκεί θράσος! Που θα καθόμαστε να ρωτάμε και τους αρχαιολόγους για τα αρχαία την ώρα που υπάρχουν τοπικοί παράγοντες,η "εκπρόσωπος τάφου", αποτυχημένοι υποψήφιοι βουλευτές και παρατρεχάμενοι που έχουν αποκρυσταλλωμένη άποψη.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

---Μετάθεση της έναρξης λειτουργίας του μετρό από το 2021 στο 2023 ----Εξαγγελία για απόσπαση των αρχαίων από τον σταθμό της Βενιζέλου σε ένα ανύπαρκτο μουσείο ----Εκατομμύρια ευρώ αποζημιώσεις στους εργολάβους για τις καθυστερήσεις -----Αλλαγή σχεδιασμου του έργου χωρίς πρόγραμμα και χωρίς μελέτες .

Λεφτά υπάρχουν !!!!!!

Ανακοινώθηκε από τον πρωθυπουργό η μεταφορά της λειτουργίας του μετρό την… άνοιξη του 2023, δηλαδή τέσσερα χρόνια αργότερα! Να θυμίσουμε ότι το Ελληνικό Δημόσιο κλήθηκε και πλήρωσε το απίστευτο ποσό των 200 εκατομμυρίων ευρώ για καθυστερήσεις του έργου μέχρι το 2016, των δικών τους δηλαδή κυβερνητικών επιλογών. Κι ας σημειωθεί ότι πληρώνοντας τα 200 εκατομμύρια από εθνικούς πόρους είχαμε φτάσει να… πανηγυρίζουμε διότι τα αιτήματα των εργολάβων ανέρχονταν αρχικά στο αστρονομικό ποσό του 1,1 δισ.! Ποιος αλήθεια μπορεί σήμερα να υπολογίσει τα αιτήματα που θα κατατεθούν. Τελικά για την ΝΔ "λεφτά υπάρχουν".

Ελληνας

Παλι σε 4 χρονια;;;;; Δωστε πονο κι εσείς.

Δάσκαλος

Όταν έχτιζαν τις οικοδομές στην Εγνατία και στη Λεωφόρο Νίκης που ήταν οι αρχαιολόγοι και η πολεοδομία; Τώρα ωρύονται για τον σταθμό Βενιζέλου.

Λεχριτη

Δε ντρεπεσαι αγραμματε

@

Θυμάται κανείς πότε ξεκίνησε να κατασκευάζεται; Ρωτάω τι μάνα μου, και με στέλνει στη γιαγιά μου.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

4901547

Οι εμπλεκόμενοι στην οικονομία πρέπει να αντιληφθούν τα προβλήματα που έρχονται και πως μπορούν να αντιμετωπιστούν, είπε ο πρώην υπουργός Ευκλείδης Τσακαλώτος μιλώντας από το βήμα εκδήλωσης της εϕημερίδας "Μακεδονία" 

4928703

Έξι εμβληματικά έργα αλλάζουν την εικόνα της Θεσσαλονίκης επεσήμανε απόψε ο υπουργός Ανάπτυξης - Την πόλη επισκέπτεται αύριο ο Κυριάκος Μητσοτάκης για να εποπτεύσει την πορεία υλοποίησης όσων εξήγγειλε στη ΔΕΘ 

papaggelopoulos-0

Σύμφωνα με πληροφορίες, υπάρχει πρόσωπο-«κλειδί», του οποίου η κατάθεση θα προκαλέσει αίσθηση, ωστόσο δεν έχει ακόμα αποφασιστεί εάν θα κληθεί να καταθέσει άμεσα ή θα προσκληθεί σε επόμενες συνεδριάσεις - Τα ονόματα που θα προτείνουν ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ και ΚΙΝΑΛ

4
mits0

Η ταινία είναι προγραμματισμένη να βγει στις κινηματογραφικές αίθουσες στις 31 Οκτωβρίου και πραγματεύεται άγνωστες στιγμές από τη ζωή και την πολιτική πορεία του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη

6