Στις 30 Ιανουαρίου, η Ελλάδα θα πρέπει να επιλέξει τον εκπρόσωπο που θα τη μεταφέρει στη φετινή σκηνή της Eurovision στην Ελβετία. Τα πρώτα φαβορί έχουν ήδη ξεχωρίσει, με τις προσδοκίες να αυξάνονται και τις στοιχηματικές αποδόσεις να αποτυπώνουν τις προτιμήσεις του κοινού.
Το πρωί της Παρασκευής, 10 Ιανουαρίου, ανακοινώθηκαν τα 12 τραγούδια που θα συμμετάσχουν στον ελληνικό τελικό της Eurovision 2025, με στόχο να εξασφαλίσουν το πολυπόθητο «χρυσό εισιτήριο» για τη μεγάλη σκηνή του διαγωνισμού. Οι υποψήφιοι έχουν ήδη αρχίσει να συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον, ενώ τα πρώτα στοιχήματα δίνουν μια πρώτη γεύση για τις πιθανότητες διάκρισης.
Ανάμεσα στους 12 φιναλίστ, δύο καλλιτέχνιδες έχουν τραβήξει τα βλέμματα: η 22χρονη Κλαυδία και η 32χρονη Evangelia. Η Κλαυδία, γνωστή από τη συμμετοχή της στο The Voice of Greece το 2018, επιστρέφει στη μουσική επικαιρότητα με το τραγούδι της «Αστερομάτα».
Με έμπνευση από τη γενοκτονία και τον ξεριζωμό των Ποντίων, το κομμάτι της συνδυάζει μοντέρνα και ethnic στοιχεία, κατακτώντας ήδη κοινό και κριτικούς. Τα στοιχήματα την κατατάσσουν στην πρώτη θέση με απόδοση 1.55.
Από την άλλη, η Evangelia, μια Ελληνοαμερικανίδα με καταγωγή από την Κρήτη, παρουσιάζει το τραγούδι «Vále». Το κομμάτι, που συνδυάζει παραδοσιακούς ελληνικούς ρυθμούς με σύγχρονες pop επιρροές, έχει κερδίσει έδαφος, ενώ η ίδια καλλιτέχνιδα ξεχωρίζει για τη συνεργασία της με την Ελένη Φουρέιρα στο «Fotiá» και για τη συμμετοχή της στην παγκόσμια καμπάνια EQUAL του Spotify.
Στην τρίτη θέση ακολουθεί το δυναμικό ντουέτο Dinamiss με το τραγούδι «Odyssey» και η BARBZ με το «Sirens» συνεχίζουν να εντυπωσιάζουν.
Οι έως τώρα στοιχηματικές αποδόσεις
Klavdia - 1.55
Evangelia - 3.75
Dinamiss - 8.00
BARBZ - 10.00
Xannova Xan - 25.00
Χριστοφόρου & Καραφώτης - 25.00
Κώστας Αγέρης - 25.00
Andy Nicolas - 30.00
Ναυσικά Γαβριλάκη - 50.00
Θάνος Λάμπρου - 50.00
Rikki - 51.00
Georgina Kalais & John Vlaseros - 60.00
Η Έλενα Παπαρίζου και ο Σάκης Ρουβάς θα παρουσιάσουν τον ελληνικό τελικό
Αν και οι φήμες ήθελαν τη Μαρίνα Σάττι να απουσιάζει από τον εθνικό τελικό της Eurovision, τελικά κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Η περσινή εκπρόσωπος της Ελλάδας στον μουσικό διαγωνισμό θα δώσει το παρών στον τελικό.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.