Η είσοδος του «Ναυαγίου» του Mega στο πρόγραμμα ήταν ανατροπή. Μία σειρά εξαιρετική και πολύ διαφορετική. Παράλληλες ιστορίες, κανονικών ανθρώπων της δεκαετίας του ’60, αντιμέτωπων με τα συναισθήματα και τη μοίρα τους: Τον έρωτα, την προδοσία, τα όνειρα, το μίσος, την εκδίκηση, την απελπισία, την αγωνία, την αγάπη, την εξάρτηση από το χρήμα, τον χωρισμό, την διάλυση. Ολοι τους με κοινή συνισταμένη την τραγικότητα, η οποία είναι ορατή στον τηλεθεατή αλλά άγνωστη για εκείνους. Είτε ακολουθώντας μια προδιαγεγραμμένη πορεία, είτε αφήνοντας την ζωή να την οδηγήσουν οι ανατροπές, οι αναβολές και οι αλλαγές, όλοι φλερτάρουν με το τραγικό γεγονός. Τόσο γοητευτικά και αριστοτεχνικά αναμεμειγμένες ιστορίες, μεστές ερμηνείες μακριά από μελοδραματισμούς και υπερβολές, μία σκηνοθεσία κινηματογραφικών προδιαγραφών και φωτογραφία που θα ζήλευαν σπουδαίες παραγωγές του εξωτερικού. Είναι συναρπαστικό το «Ναυάγιο».
Εξαιρετικός και ο «Γιατρός» στον Alpha. Ωραία πλοκή, σύγχρονη σειρά και ένας Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης στα καλύτερά του.
Παρακολουθώ την «Μάγισσα» στον ΑΝΤ1 με πολύ ενδιαφέρον. Δύσκολη σειρά και όχι ιδιαίτερα γυναικείου ενδιαφέροντος. Μία παραγωγή υψηλών αξιώσεων, η οποία κατακτά όσα της αξίζουν σιγά σιγά. Δεν καταλαβαίνω από πού προέκυψε ζήτημα ΕΣΡ. Υπάρχουν συγκεκριμένες νομικές διαδικασίες που αφορούν την λειτουργία της Ανεξάρτητης Αρχής και τα σχόλια ή οι αντιδράσεις στα κοινωνικά δίκτυα δεν ενεργοποιούν τα Μέλη ή τις συνεδριάσεις. Επίσης υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία για την σύγκληση συνεδριάσεων είτε προγραμματισμένων είτε με την μορφή του κατεπείγοντος. Γίναμε ευαίσθητοι πολύ. Υπάρχουν σοβαρότερες και μεγαλύτερες χυδαιότητες στην τηλεόραση. Δεν είναι οι εκφράσεις μιας άλλης εποχής, οι οποίες επισημαίνονται με ειδική σήμανση. Αλλά με θέματα ΕΣΡ χρειάζεται μεγάλη προσοχή.
Ομορφη πολύ η Μελία Κράιλινγκ στους «Πανθέους». Πίνακας ζωγραφικής. Ας αρχίσει όμως και κάποια στιγμή να ερμηνεύει τον ρόλο της Μάρμως…
Θετικό το αποτύπωμα της πρεμιέρας της «Ηλέκτρας»στην ΕΡΤ. Ο συμμαθητής μου, Τάσος Γιαννόπουλος, έκλεψε τις εντυπώσεις μαζί με την Εμιλυ Κολιανδρή. Ερμηνείες πολύ δουλεμένες.
Κλείσιμο
Εντωμεταξύ η πορεία της «Παραλίας» συνεχίζει να είναι πολύ καλή αποδεικνύοντας πως η μυθοπλασία στην ΕΡΤ βαδίζει πλέον σε καλό δρόμο. Και σε όλο αυτό προστίθεται και το εξαιρετικό «Κάνε ότι κοιμάσαι».
Η συνολική εικόνα του «Η μαμά μου μαγειρεύει καλύτερα από την δική σου» στον ΣΚΑΪ είναι άνιση και σχεδόν βαρετή. Υπερβολές, απουσία χιούμορ, φτωχή εικόνα… Κρίμα αλλά δεν δείχνει να αλλάζει στην πορεία.
Όπως πολύ σοφά ένα έμπειρο στέλεχος της τηλεόρασης μου είπε πρόσφατα, μόνο ο Ανδρέας Μικρούτσικος έχει δικαίωμα να είναι σε πάνελ και απλά να καταθέτει την άποψή του. Ολοι οι υπόλοιποι κάτι πρέπει να φέρουν… Με χωρατά και πόζα οι εκπομπές δεν πρόκοψαν, αγαπητοί.
Κούρασε το σχόλιο - στανταράκι για την Ηλιάνα Παπαγεωργίου σε όλες τις συνεντεύξεις. Ας σκεφτούμε κάτι πιο ενδιαφέρον, ας σταματήσουμε να ανακυκλώνουμε υπονοούμενα, σπόντες και στο τέλος να στοχοποιούνται λάθος πρόσωπα για λάθος λόγους.
Κουίζ και πάμε για μαραθώνιο με σίριαλ. «Ελα στην εκπομπή, βρε κουτέ. Θα πάρεις πολύ καλά χρήματα και θα έρχεσαι μία ώρα πριν και θα φεύγεις πέντε λεπτά μετά». Εδώ σας θέλω… Ποιος ή ποια τα είπε σε συνεργάτη που διακαώς επιθυμούσε να αποκτήσει;