Τα προγνωστικά έδειχναν από την πρώτη στιγμή νικήτρια στη Eurovision 2023 τη Loreen με το τραγούδι «Tattoo» και τελικά επιβεβαιώθηκαν.
Αξιοσημείωτο όμως είναι και το γεγονός, πως όχι μόνο η τραγουδίστρια έφερε τη νίκη στη Σουηδία για δεύτερη φορά, αλλά είναι και η μοναδική καλλιτέχνιδα μετά τον Τζον Λόγκαν, που το καταφέρνει στην ιστορία του διαγωνισμού.
— Eurovision Song Contest (@Eurovision) May 13, 2023
Αυτή είναι η έβδομη νίκη στη σειρά για τη Σουηδία μετά τις χρονιές 1974, 1984, 1991, 1991, 2012 και 2015. Η Σουηδία πλέον μοιράζεται τον τίτλο της «βασίλισσας της Eurovision» μαζί με την Ιρλανδία αφού έχουν αμφότερες από επτά νίκες – τις περισσότερες από οποιαδήποτε άλλη χώρα.
Επιπλέον, καταρρίπτεται και ο τίτλος του Λόγκαν ως μοναδικό καλλιτέχνη με δύο βραβεία (1980 και 1987), αφού πλέον και η Loreen έχει στη κατοχή της δύο βραβεία (2012 και 2023).
Το «Euphoria» του 2012 Η Loreen παρουσίασε μια συναρπαστική ερμηνεία του τραγουδιού το 2012, το οποίο κέρδισε τον διαγωνισμό εκείνης της χρονιάς.
Το «Euphoria» είναι ένα ηλεκτρονικό dance-pop τραγούδι με δυνατούς και ανεβαστικούς στίχους. Το κομμάτι γράφτηκε από τους Thomas G:son και Peter Boström και έχει ένα δυνατό ρεφρέν που βρήκε ανταπόκριση στο κοινό. Τα συναισθηματικά και δυναμικά φωνητικά της Loreen, σε συνδυασμό με την πιασάρικη μελωδία και την ενεργητική παραγωγή του τραγουδιού, το έκαναν να ξεχωρίσει στον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision.
Μετά τη νίκη του στη Eurovision, το τραγούδι σημείωσε εμπορική επιτυχία σε όλη την Ευρώπη και σε άλλα μέρη του κόσμου. Κατέκτησε την κορυφή των charts σε αρκετές χώρες και έλαβε ευρεία αναγνώριση τόσο από τους κριτικούς όσο και από τους μουσικόφιλους. Η δημοτικότητα του τραγουδιού βοήθησε τη Loreen να αποκτήσει διεθνή φήμη και έκτοτε συνέχισε τη μουσική της καριέρα με επόμενες κυκλοφορίες.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.