Η γνωστή τραγουδίστρια των '90s μίλησε στην εκπομπή «Πάμε Δανάη» και αναφέρθηκε τόσο στη συνεργασία της με τον Γιάννη Πάριο, την φωτογράφισή της στο PlayBoy, καθώς και τη φάρσα που της είχε κάνει ο Βλάσσης Μπονάτσος.
Αρχικά, αναφέρθηκε στον Γιάννη Πάριο και δήλωσε πως είναι το πιο δοτικό πλάσμα που έχει γνωρίσει.
«Μπήκα στην ομάδα του Γιάννη Πάριου και ξεκινήσαμε μία περιοδεία. Πήγαμε και Αμερική και Αλβανία, ήταν ο 2ος μεγάλος Έλληνας καλλιτέχνης που πέρασε τα σύνορα. Είναι το πιο δοτικό πλάσμα που έχω γνωρίσει, είναι σαν να έχεις ένα 10χρονο παιδί. Παίζει, πειράζει, κάνει σκανταλιές», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Για τη φωτογράφισή της στο Playboy η Πωλίνα ανέφερε: «Δεν πληρωνόμουν τότε, οπότε είχα βάλει όρο να αποφασίσω εγώ για τη φωτογράφιση. Ξεκινήσαμε για τις Σεϋχέλλες, γιατί τότε γράφαμε το κομμάτι “Πάμε για τρέλες στις Σεϋχέλλες” και βάλανε ένα σποτάκι από το ρεφρέν του κομματιού και τη φωτογραφία του εξωφύλλου στο κρατικό κανάλι κι έγινε χαμός».
Όσο για τη φάρσα που είχε κάνει ο Βλάσσης Μπονάτσος και είχε μείνει στην ιστορία, η Πωλίνα δήλωσε πως ο κόσμος «είχε φρικάρει» με το συμβάν.
«Το πρωτότυπο ήταν τόσο φρικαλέο που το MEGA είπε ότι δεν περνάει. Ο Βλάσσης είχε μπλοκάρει το ασανσέρ της απέναντι πολυκατοικίας, εγώ δεν μπορούσα να καταλάβω τι θα συμβεί, γιατί οι πρωταγωνιστές κυνηγιόντουσαν. Εμένα με πήρε ο ένας μπροστά για ασπίδα κι άρχισα να φωνάζω ότι είμαι έγκυος. Αφού ξεμπλόκαρε το ασανσέρ, έσκασε ο Βλάσσης ντυμένος superman», είπε η Πωλίνα.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.