Αφού ανακοίνωσε το φινάλε του διάσημου talk show που παρουσίαζε ηΈλεν ΝτεΤζενέρις μετά από 19 σεζόν, ένα ακόμα επαγγελματικό πρότζεκτ φτάνει στο τέλος του.
Ο λόγος για το τηλεπαιχνίδι Ellen's Game of Games, το οποίο αν και σημείωσε μεγάλη επιτυχία επί τέσσερις τηλεοπτικές σεζόν, τελικά έφτασε στο τέλος του, καθώς τα ποσοστά τηλεθέασης είναι πλέον πολύ χαμηλά, σύμφωνα με το Deadline Hollywood.
Το τηλεπαιχνίδι αποτελούσε ένα από τα πιο «δυνατά» τηλεοπτικά προγράμματα, με την πρεμιέρα του στο NBC το 2017 να σημειώνει τεράστια ποσοστά τηλεθέασης. Έκτοτε, αποτελούσε την κορυφή της prime time ζώνης.
Παραγωγός και παρουσιάστρια του παιχνιδιού ήταν η Έλεν ΝτεΤζενέρις, γεγονός που ίσως ευθύνεται για την πτώση των ποσοστών της τηλεθέασης από τον Οκτώβριο του 2020, όταν και έγινε γνωστή η κακή συμπεριφορά της απέναντι στο τηλεοπτικό συνεργείο.
Κλείσιμο
Οι συνάδελφοί της κατήγγειλαν την παρουσιάστρια και γνωστή κωμικό για «απαράδεκτες εργασιακές συνθήκες». Συγκεκριμένα, περιέγραψαν το εργασιακό τους περιβάλλον γεμάτο με «ρατσισμό, φόβο και εκφοβισμό», με αποτέλεσμα η 63χρονη να χάσει το κοινό της.
Από το 29% που σημείωνε αρχικά το παιχνίδι στους πίνακες τηλεθέασης, έπεσε τελικά στο 9%. Αναμενόμενο λοιπόν, το NBC να ζητήσει την κατάργησή του από το τηλεοπτικό πρόγραμμα.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.