Μετρό: Αυτοί είναι οι νέοι σταθμοί της Γραμμής 4 - Δείτε χάρτες

metro

Το ΣτΕ απέρριψε τις προσφυγές εναντίον του διαγωνισμού - Διαβάστε αναλυτικά τους νέους σταθμούς

Το Μετρό διευρύνεται, καθώς ανοίγει ο δρόμος για την κατασκευή της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας καθώς, απορρίφθηκαν χθες από το ΣτΕ οι προσφυγές εναντίον του διαγωνισμού, ο οποίος πλέον θα προχωρήσει κανονικά.

Η Γραμμή 4 του Μετρό Άλσος Βεΐκου-Ευαγγελισμός-Φάρος-Μαρούσι, θα περιλαμβάνει δύο προεκτάσεις: (α) προς Βύρωνα/Άνω Ηλιούπολη και (β) προς Πετρούπολη και Εθνική Οδό.

Η Γραμμή 4, σχήματος «U», αποτελείται από 2 σκέλη ακτινικής μορφής, προς Γαλάτσι και Μαρούσι, και ένα κεντρικό τμήμα διερχόμενο από το κέντρο της Αθήνας.

Εχει συνολικό μήκος 38,2 χλμ, περιλαμβάνει 35 συνολικά σταθμούς και αποτελείται από πέντε επιμέρους διακριτά τμήματα, Α, Β, Γ, Δ και Ε:

Τμήμα Α: Άλσος Βεΐκου-Γουδή (μήκους 12,8 χλμ και 15 σταθμούς)
Τμήμα Β: Γουδή-Μαρούσι (μήκους 9,6 χλμ και 8 σταθμούς)
Τμήμα Γ: Ευαγγελισμός-Άνω Ηλιούπολη (μήκους 4,1 χλμ και 3 σταθμούς)
Τμήμα Δ: Άλσος Βεΐκου-Πετρούπολη (μήκους 7,5 χλμ και 6 σταθμούς)
Τμήμα Ε: Μαρούσι-Εθνική Οδός (μήκους 4,4 χλμ και 3 σταθμούς)

Το τμήμα Α της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας αδειοδοτήθηκε περιβαλλοντικά με την Υ.Α.9724/21-5-2018 με θέμα: «Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων για την περιβαλλοντική αδειοδότηση του τμήματος «Άλσος Βεϊκου – Γουδή» της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας».

Το τμήμα Α της Γραμμής 4 μετρό έχει σχεδιασθεί με σκοπό την εξυπηρέτηση πολλών πυκνοκατοικημένων περιοχών της πόλης και την εξυπηρέτηση πολλών σημαντικών κτιρίων και εγκαταστάσεων, όπως Νοσοκομεία, Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, Δικαστήρια και μεγάλα δημόσια κτίρια Oργανισμών ή Υπουργείων.
metro_nea_grammi


Οι 15 από τους σταθμούς θα βρίσκονται

Ο Σταθμός Βεΐκου χωροθετείται στη συμβολή της Λεωφ. Ομορφοκκλησιάς (Βεΐκου) με την οδό Τράλλεων στον Δήμο Γαλατσίου.

Ο Σταθμός Γαλάτσι χωροθετείται στη συμβολή της Λεωφόρου Ομορφοκκλησιάς (Βεΐκου) και επί της συνέχειας αυτής, οδό Αγ. Γλυκερίας με την Λεωφόρο Γαλατσίου στον Δήμο Γαλατσίου.

Ο Σταθμός Ελικώνος χωροθετείται στη συμβολή των οδών Αγίας Γλυκερίας και Πάρνηθος στον Δήμο Αθήνας, παρά τον λόφο Ελικώνος.

Ο Σταθμός Κυψέλη χωροθετείται στη νοτιοανατολική πλευρά της πλατείας Κανάρη στον Δήμο Αθήνας, από την οδό Κυψέλης μέχρι την οδό Βελβενδού.

Ο Σταθμός Δικαστήρια χωροθετείται στα δυτικά του συμπλέγματος των πρώην κτιρίων της σχολής Ευελεπίδων (κτήρια) Δικαστηρίων στον Δήμο Αθήνας, στη συμβολή των οδών Ευελπίδων και Μουστοξύδη.

Ο Σταθμός Αλεξάνδρας χωροθετείται στη συμβολή της Λεωφ. Αλεξάνδρας με την οδό Μουστοξύδη στον Δήμο Αθήνας.

Ο Σταθμός Εξάρχεια χωροθετείται επί της πλατείας Εξαρχείων, στη συμβολή των οδών Στουρνάρη και Σπ. Τρικούπη στον Δήμο Αθήνας.

Ο Σταθμός Ακαδημίας χωροθετείται στην οδό Ακαδημίας, μεταξύ των οδών Ιπποκράτους και Σίνα στον Δήμο Αθήνας.

Ο Σταθμός Κολωνάκι χωροθετείται επί της πλατείας Φιλικής Εταιρείας (πλατεία Κολωνακίου) στον Δήμο Αθήνας, στη συμβολή των οδών Σκουφά, Πατριάρχου Ιωακείμ, Καψάλη, Κουμπάρη και Κανάρη.

Ο Σταθμός Ευαγγελισμός χωροθετείται στο πάρκο της Ριζάρη στον Δήμο Αθήνας, παράλληλα με την οδό Ριζάρη και διαγώνια σε σχέση με τον υφιστάμενο σταθμό Ευαγγελισμό της Γραμμής 3.

Ο Σταθμός Καισαριανή χωροθετείται στη συμβολή της Λεωφόρου Εθνικής Αντιστάσεως με την Λεωφόρο Βασ. Αλεξάνδρου στον Δήμο Καισαριανής, μεταξύ των οδών Υμηττού και Τζων Κένεντυ.

Ο Σταθμός Πανεπιστημιούπολη χωροθετείται στον χώρο της Πανεπιστημιούπολης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθήνας στον Δήμο Καισαριανής, βόρεια της εσωτερικής οδικής αρτηρίας.

Ο Σταθμός Ιλίσια χωροθετείται στη οδό Ινδού και στις πλατείες Αόρνου και Κύπρου στον Δήμο Ζωγράφου.

Ο Σταθμός Ζωγράφου χωροθετείται επί της πλατείας Αλεξανδρή (πλατεία Γαρδένιας) στον Δήμο Ζωγράφου, στη συμβολή των οδών Γ. Ζωγράφου και Γ’ Ορεινής Ταξιαρχίας με τη λεωφόρο Στρ. Αλεξάνδρου Παπάγου.

Ο Σταθμός Γουδή χωροθετείται στην πλατεία Ελευθερίας και την οδό Λοχ. Σπηλιωπούλου στον Δήμο Ζωγράφου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Best of Network

ΣΧΟΛΙΑ (9)

κυκλικές

κυκλικές διαδρομές πότε θα σχεδιασθούν; είναι δυνατόν όλες οι γραμμές να περνούν από το κέντρο και να μην συνδέονται και μεταξύ τους με κυκλικές περιφερειακές γραμμές;

Μέθοδος

Αρκεί να μην γίνει με την μέθοδο "ανοιχτού ορύγματος", δηλαδή κάτω από λεωφόρους, όπως η προέκταση προς Ελληνικό, γιατί θα πεταχτούν άδικα μερικά ακόμη εκατομμύρια (ή δις). Έτσι τώρα ο κάτοικος της Ηλιούπολης πρέπει να πάρει λεωφορείο από την Ηλιούπολη και να κατέβει στην λεωφ. Βουλ/νης στον σταθμό "Ηλιούπολη"! Τι κοροϊδία! Αντίστοιχα στην Αργυρούπολη κλπ. Ευτυχώς δεν ονόμασαν το σταθμό Ελληνικού "Γλυφάδα" γιατί θα ήταν πρόκληση. Έχετε δει τις ατέλειωτες ουρές κόσμου έξω από τον σταθμό ή απέναντι και ακόμη πιό πάνω, που περιμένουν την συγκοινωνία? Σε όλο τον κόσμο το μετρό, όταν πάει πχ σε κάποια "Ηλιούπολη", έχει στάση στο κέντρο της "Ηλιούπολης" κοκ. Το ίδιο θα πετύχαιναν και με μια λεωφορειολωρίδα (ή τρόλεϋ) και μάλιστα ΤΣΑΜΠΑ. Το ίδιο και με το τραμ, εκεί και πολύ καλύτερα και ταχύτερα μάλιστα, χωρίς να καταστρέψουν και την παραλία και την κίνηση μέσα στις γειτονιές. Αλήθεια γιατί ξεχάστηκαν οι λεωφορειολωρίδες? Μόνον στο κέντρο της Αθήνας νομίζω εξακολουθούν να ισχύουν.

πότε του εγκαινιάζει ο Τσίπρας;;;

είναι το δυνατό του σημείο

.

Υποτίθεται πως θα ξεκίναγε απο Ν.Ιωνία ή Περισσό και όχι απο Βεΐκου. Ακυρώθηκε τελικά;

Να σου πώ...

Εάν παρατηρησεις το χάρτη με τους σταθμούς της διαδρομής, θα δείς οτι στο τμήμα Δ υπαρχουν σταθμοί στις περιοχές που αναφέρεις!!! Φιλικά!

ΟΕΟ

Πότε θα απεργήσουν να πάμε;

Το Ευαγγελισμός

Μήπως να το κάνουμε Μέκκα; Μια ώρα αρχιτερα...

Παλιουρας

Εξάρχεια? Εδωσαν αδεια οι αρχηγοι του χαλιφατου?

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης