Συνήγορος Καταναλωτή: Οι αριθμοί τηλεφωνικής εξυπηρέτησης για θέματα βλαβών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας 

sin87

O Συνήγορος του Καταναλωτή γνωστοποίησε τους αριθμούς κλήσης χωρίς χρέωση για αναγγελία βλάβης, σταθερής και κινητής τηλεφωνίας

Τους αριθμούς τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, στους οποίους μπορούν οι καταναλωτές να απευθύνονται χωρίς χρέωση, για θέματα βλαβών, σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, προκειμένου να αποφεύγονται ενδεχόμενες υψηλές χρεώσεις που συνδέονται με τη χρήση άλλων γραμμών εξυπηρέτησης γνωστοποίησε σήμερα ο «Συνήγορος του Καταναλωτή».

Όπως επισημαίνει ο Συνήγορος, έχει γίνει αποδέκτης αναφορών και τηλεφωνικών παραπόνων καταναλωτών σχετικά με το θέμα της χρέωσης για αναγγελία βλάβης προς τηλεφωνικούς αριθμούς εξυπηρέτησης συνδρομητών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας.

Σημειώνει, επίσης, ότι ο Κανονισμός Αδειών προβλέπει πως οι γραμμές εξυπηρέτησης των καταναλωτών πρέπει να λειτουργούν λειτουργεί τουλάχιστον 16 ώρες το 24ωρο χωρίς χρέωση (τόσο για κλήσεις εντός δικτύου όσο και για κλήσεις εκτός δικτύου) από Δευτέρα έως και Σάββατο καθώς και ότι ο χρόνος αναμονής δεν μπορεί να υπερβαίνει τα πέντε λεπτά.

Οι τηλεφωνικοί αριθμοί που κοινοποίησαν στον Συνήγορο του Καταναλωτή οι πάροχοι σταθερής και κινητής τηλεφωνίας είναι οι εξής:

- Cyta Ελλάς Τηλεπικοινωνιακή Α.Ε. : 13811

- FORTHNET Α.Ε. : 13731

- WIND Ελλάς Τηλεπικοινωνίες A.E.B.E. : 13700

- OTE A.E. : 13788 (για σταθερή τηλεφωνία) και 13738 (για κινητή τηλεφωνία - Cosmote)

- VODAFONE-ΠΑΝΑΦΟΝ A.E.E.T. : 13840

Επιπλέον, ο Συνήγορος του Καταναλωτή, ζήτησε από όλους τους Παρόχους να γνωστοποιηθούν οι ανωτέρω τηλεφωνικές γραμμές στους συνδρομητές τους με κάθε πρόσφορο μέσο (αναγραφή στους λογαριασμούς σε εμφανές σημείο, αναφορά σε προβεβλημένο σημείο της ιστοσελίδας του παρόχου κ.λ.π), παράλληλα με την αναφορά τους στη δεύτερη σελίδα της σύμβασης, ώστε να αποφεύγονται ανεπιθύμητες χρεώσεις.

ΣΧΟΛΙΑ (4)

givrgos

EIDIKA H WIND ΤΟ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΕΜΠΟΡΙΟ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΗΛ!! ΧΡΕΩΝΕ ΚΑΙ ΣΕ ΞΑΝΑΧΡΕΩΝΕ ΕΠΕΙΔΗ ΑΚΡΗ ΔΕΝ ΕΒΡΙΣΚΕΣ ΠΟΥΘΕΝΑ !!!!

γ

αντε μπραβο

Α

επιτέλους γιατί είχε παραγίνει το κακό.

jdpap

καιρος ηταν.κομμενο το σταθερο τηλεφωνο απο βλαβη (forthnet) ,παιρνω απο κινητο (wind)περιμενα 20 λεπτα, χρεωθηκα 40 ευρω για μια βλαβη που ηταν δικη τους.

Γιώτα

Μεγάλη η λαμογιά των εταιριών, δεν τολμούσαμε να αναφέρουμε βλάβη.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

91207c8fa8af78ba4739933188426c5b_XL

Ανεπιθύμητο χαρακτήρισε τον υπουργό Παιδείας ο δήμαρχος Στυλίδας, με αφορμή την στάση που κράτησε για το Πανεπιστήμιο Στερεάς - «Απογυμνώθηκε η Στερεά Ελλάδα, η μόνη επένδυση που έγινε είναι τα διόδια» είπε

2
riot02

Μολότοφ και εκτεταμένη χρήση χημικών στην περιοχή του Λευκού Πύργου, όπου επέστρεψαν οι διαδηλωτές, όταν τα  ΜΑΤ  τους εμπόδισαν να προχωρήσουν προς τα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ -  Προληπτικές προσαγωγές και face control έξω από το Αλεξάνδρειο πριν από την ομιλία Τσίπρα

6