Χωρίς ταξί η Αθήνα: Σπίρτζης και Παπαχριστόπουλος στο πλευρό του Λυμπερόπουλου

Χωρίς ταξί η Αθήνα: Σπίρτζης και Παπαχριστόπουλος στο πλευρό του Λυμπερόπουλου

Μάρτυρας υπεράσπισης ο Χρήστος Σπίρτζης: Οι συνδικαλιστικές διαφορές δεν πρέπει να λύνονται στα δικαστήριαΓια κλίμα εκφοβισμού κάνει λόγο η Beat - Η εταιρεία εύρεσης ταξί προχώρησε στην κατάθεση αγωγής ζητώντας αποζημίωση ύψους €260.000 από τον Θύμιο Λυμπερόπουλο

gdgfew
Αποχώρησαν λίγο πριν τις 2 το μεσημέρι από τα δικαστήρια της Ευελπίδων οι οδηγοί ταξί που πραγματοποιούσαν συγκέντρωση μετά από κάλεσμα του προέδρου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί, Θύμιου Λυμπεροπούλου καθώς εκδικάστηκε η αγωγή που κατέθεσε η εταιρεία Beat σε βάρος του.

Η εταιρεία εύρεσης ταξί σε συνέχεια εξώδικης διαμαρτυρίας εναντίον του κ. Λυμπεροπούλου προχώρησε στην κατάθεση αγωγής ζητώντας αποζημίωση ύψους 260.000 ευρώ.

Το σκεπτικό της αγωγής των περίπου 70 σελίδων στηρίζεται σε όσα έχει διατυπώσει δημόσια, κατά το παρελθόν, ο Θύμιος Λυμπερόπουλος για την Beat καθώς φέρεται να έχει κάνει λόγο για φοροδιαφυγή, ανυπαρξία νομικής υπόστασης της Beat και παράνομη λειτουργία.

taksi_evelpidon


Ο Θύμιος Λυμπερόπουλος το περασμένο Σάββατο επανέλαβε μιλώντας στον Θέμα 104.6 κάποιους από του ισχυρισμούς του, λέγοντας πως: «Η Beat θα νομιμοποιηθεί θέλει δε θέλει, δεν λειτουργεί στα πλαίσια της νομιμότητας και αυτό πρέπει να αλλάξει. Προσωπικά μάχομαι για την ελληνική οικονομία και το καλό της χώρας μου και δεν γίνεται να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση. Δεν θέλει να προσαρμοστεί στους νόμους η εταιρεία, αλλά αν πραγματικά θέλει να δουλεύει έτσι, ας αλλάξει την ευρωπαϊκή νομοθεσία».

«Χέρι - χέρι» με τον Σπίρτζη στα δικαστήρια

Ως μάρτυρες υπεράσπισης του Θύμιου Λυμπεροπούλου εμφανίστηκαν σήμερα στα δικαστήρια της πρώην σχολής ευελπίδων ο υπουργός Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης και ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών κ. Αθανάσιος Βούρδας.

Κλείσιμο
Μετά την κατάθεσή του ως μάρτυρας υπεράσπισης ο κ. Σπίρτζης σε δήλωσή του εξέφρασε την πεποίθηση ότι οι συνδικαλιστικές διαφωνίες δεν πρέπει να λύνονται στα δικαστήρια εξέφρασε ο υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης.

«Οι γκρίζες ζώνες στη νομοθεσία που υπήρχαν στο παρελθόν και τακτοποιήθηκαν με το πρόσφατο θεσμικό πλαίσιο δεν πρέπει να λύνονται στις αίθουσες των δικαστηρίων» σημείωσε και ερωτηθείς αν θα προχωρήσει σε πρόσθετες νομοθετικές ενέργειες αναφορικά με το ισχύοντα νόμο που ρυθμίζει την αγορά ο κ. Σπίρτζης διαμήνυσε πως δεν χρειάζονται και πως μέλημα του υπουργειου είναι να ενεργοποιηθούν οι διαδικτυακές πλατφόρμες ελέγχου και των αυτοκινητιστών και εταιρειών διαμεσολάβησης προκειμένου να εξυπηρετήσουμε την ποιότητα της αστικής μεταφοράς και αν τηρούμε όλοι τη νομοθεσία.

Σπίρτζης: Οι συνδικαλιστικές διαφωνίες δεν πρέπει να λύνονται στα δικαστήρια


spirtzis_liberopoulos


Στα δικαστήρια μαζί με τον Θύμιο Λυμπερόπουλο φωτογραφήθηκαν και ο Τρύφων Αλεξιάδης απο τον ΣΥΡΙΖΑ με τον Θανάση Παπαχριστόπουλο από τους ΑΝΕΛ.

paapxris-tsironis-1


Συμπαραστάτης του Θύμιου Λυμπεροπούλου έχει δηλώσεις και ο πρόεδρος των Ανεξαρτητων Ελλήνων και υπουργός Εθνικής Άμυνας, Πάνος Καμμένος. Ο κ. Καμμένος με αφορμή τη εκδίκαση της αγωγής είχε κάνει σχετική ανάρτηση στο τουίτερ στην οποία αναφέρει: «Η προσπάθεια τρομοκράτησης του προέδρου Θύμιου Λυμπερόπουλου που όπως οφείλει υπερασπίζεται τους οδηγούς ΤΑΞΙ δεν μπορεί να περάσει σε μια δημοκρατική χώρα. Είμαι μαζί του τον στηρίζω μαζί με τους συναδέλφους του».

Λυμπερόπουλος: Καταθέσαμε την ψυχή του Έλληνα

Ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ αποχώρησε από το κτήριο όπου εκδικάστηκε η αγωγή χωρίς να κάνει δηλώσεις στα τηλεοπτικά συνεργεία.

Ο Θύμιος Λυμπερόπουλος ωστόσο μίλησε στους αυτοκινητιστές που βρέθηκαν στο πλευρό του στα δικαστήρια λέγοντας πως «σήμερα καταθέσαμε την ψυχή του Έλληνα πολίτη».

Για μια ακόμη φορά, δε, επανέλαβε κάποιους από τους ισχυρισμούς του. Σε μια αποστροφή του λόγου του ο κ. Λυμπερόπουλος θέλοντας να υπεραμυνθεί των θέσεων του για φοροδιαφυγή, ανυπαρξία νομικής υπόστασης της Beat και παράνομη λειτουργία αναφέρθηκε στην υπόθεση των POS λέγοντας πως «ακόμη και εκεί έπρεπε να μας ξυπνήσουν οι Κινέζοι».

Τέλος εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση στα ΜΜΕ λέγοντας ότι «δεν πρέπει να μιλάμε. Δείτε το σύστημα της παγκοσμιοποίησης από ποιους στηρίζεται από ποια καναλια, ποιους βγάζουν να μας ακούσουν και τι μπουλινγκ ρίχνουν. Αυτά πληρώνει η ελληνική κοινωνία. Κάποια στιγμή θα σκάσουν όλα αυτά και δεν θα ξέρουν που να φύγουν: κλασικό παράδειγμα στην Ελλάδα το Mega. Δεν θα μας κλείσουν τη φωνή ποτέ».

Κλίμα εκφοβισμού καταγγέλλει η Beat

Για κλίμα εκφοβισμού κάνει λόγο η Beat και σε σχετική ανακοίνωσή της τονίζει πως το γεγονός ότι οι κ. Σπίρτζης και Βούρδας θα βρεθούν στο πλευρό του Θύμιου Λυμπεροπούλου κατά τη σημερινή εκδίκαση της αγωγής υποδηλώνει πως η πολιτική ηγεσία της χώρας υιοθετεί τους χαρακτηρισμούς και τις (σ.σ κατά τα λεγόμενα της εταιρείας) συκοφαντίες του συνδικαλιστή.

Συγκεκριμένα στην ανακοίνωση της η BEAT σημειώνει: «Στην ανακοίνωση, ο κ. Λυμπερόπουλος κάνει έκκληση για εφαρμογή των νόμων. Παράλληλα, μας ενημερώνει ότι υπερασπιστές του στο δικαστήριο στις 8 Νοεμβρίου (με τη ΒΕΑΤ), θα έρθουν ο Υπουργός Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης και ο ΓΓ του υπουργείου Μεταφορών κ. Αθανάσιος Βούρδας. Επομένως, υπάρχει σύμπνοια μεταξύ ΠΟΕΙΤΑ και υπουργείου. Ποιοί νόμοι δεν εφαρμόζονται και τι τους εμποδίζει, λοιπόν, να εφαρμόσουν τους νόμους στους οποίους αναφέρεται η ανακοίνωση; Για ποιο λόγο γίνεται αυτή η απεργία πέρα από την δημιουργία κλίματος εκφοβισμού;

Η ΒΕΑΤ συνεργάζεται με οδηγούς ταξί από την πρώτη μέρα της λειτουργίας της, πάντα μέσα στο πλαίσιο της νομιμότητας. Στην εφαρμογή είναι εγγεγραμμένοι χιλιάδες οδηγοί, οι οποίοι συνεργάζονται χωρίς δεσμεύσεις, χωρίς να τους το επιβάλλει κανείς, επειδή οι ίδιοι θεωρούν ότι μέσα από τη συνεργασία αυτή μπορούν να ωφελούνται και να αυξάνουν το εισόδημά τους με ελεύθερη επιλογή χωρίς κανέναν περιορισμό ή δέσμευση.

Τι θα κερδίσουν οι οδηγοί ταξί χάνοντας το μεροκάματό τους την ερχόμενη Πέμπτη; Για ποιο λόγο οι πολίτες θα ταλαιπωρηθούν για άλλη μια φορά κατά τις μετακινήσεις τους στο όνομα της προστασίας του ενός; Είναι δυνατόν σε μια ευνομούμενη χώρα να εμπλέκει ο κ. Λυμπερόπουλος ολόκληρο τον κλάδο σε μία δίκη που είναι αυστηρά προσωπική του υπόθεση; Ποιο είναι το αληθινό αίτημα πίσω από αυτήν την απεργία; Να μπορεί ο ίδιος να προβαίνει σε έκνομες συμπεριφορές, όπως είναι η συκοφαντία, για να εξυπηρετήσει τις προσωπικές του επιδιώξεις, καταχραζόμενος την ιδιότητά του; Και τελικά, γιατί ο κ. Λυμπερόπουλος θέλει να διώξει τη BEAT από την Ελλάδα; Η κυβέρνηση συντάσσεται με αυτό;

Εμείς και οι πολίτες θέτουμε τα ερωτήματα. Τις απαντήσεις τις οφείλει στην κοινωνία ο κ. Λυμπερόπουλος. Όπως οφείλει και ενα συγγνώμη για την απαξίωση των κοινωνικών αναγκών και των εισοδημάτων των αυτοκινητιστών της χώρας».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης