Τι θα κάνουν 500.000 κάτοχοι I.X. μετά την ευρωπαϊκή «δαιμονοποίηση» των κινητήρων diesel

Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
Τι θα κάνουν 500.000 κάτοχοι I.X. μετά την ευρωπαϊκή «δαιμονοποίηση» των κινητήρων diesel

Τα δεδομένα στις μετακινήσεις που καθιστούν ορατό τον κίνδυνο οι κάτοχοι πετρελαιοκίνητων οχημάτων να μείνουν με το αυτοκίνητο… στα χέρια!

Αλλάζουν ραγδαία τα δεδομένα στις πωλήσεις αυτοκινήτων και σε ό,τι αφορά την επιλογή των αγοραστών σχετικά με το καύσιμο. Οπως έχουμε γράψει πολλές φορές, οι Ελληνες έπεσαν με μανία στις νέες επιλογές που προέκυψαν μετά την άρση της ανόητης απαγόρευσης των Ι.Χ. αυτοκινήτων diesel σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Η δεδομένη οικονομία καύσιμου, σε συνδυασμό με το φθηνότερο (έναντι της βενζίνης) πετρέλαιο κίνησης, άλλαξε εντελώς το μείγμα των πωλήσεων, με τα αυτοκίνητα με diesel κινητήρες να καταλαμβάνουν ακόμα και το 67% των συνολικών πωλήσεων. Βέβαια υπήρξαν και φαινόμενα υστερίας, ακόμα και σε μικρά νησιά της χώρας μας, όπου υποψήφιοι αγοραστές επέλεγαν να αγοράσουν diesel έστω και αν τα χιλιόμετρα που διανύουν είναι ελάχιστα. Μάλιστα αυτοί επέμεναν στην επιλογή αυτή ακόμα και όταν ο πωλητής τούς αποδείκνυε ότι με τα χιλιόμετρα που θα έκαναν δεν θα απόσβεναν σε οικονομία τη διαφορά τιμής ενός diesel με το αντίστοιχο βενζίνης αυτοκίνητο ούτε σε 20 χρόνια. Το αποτέλεσμα της ντιζελο-υστερίας ήταν να πουληθούν στην Ελλάδα, από το 2011 μέχρι το 2017, 328.728 πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα, με τον συνολικό αριθμό να υπολογίζεται στο μισό εκατομμύριο.

Αυτή η τάση μειώνεται δραστικά, με τους υποψήφιους αγοραστές να δείχνουν πλέον ενημερωμένοι για τα αυτοκινητικά τεχνολογικά δρώμενα και για το τι έρχεται για τα diesel. Τα δεδομένα αλλάζουν πλέον, με την αναλογία πετρελαίου και βενζίνης των πωληθέντων αυτοκινήτων να εναρμονίζεται για πρώτη φορά με την αντίστοιχη ευρωπαϊκή τάση. Οι πωλήσεις των diesel έπεσαν στο 40% στη λιανική, με το 59% να επιλέγει πλέον κινητήρες βενζίνης. Βάζοντας μαζί τις πωλήσεις των ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων και τις εταιρικές (πωλητές κ.λπ.) η αναλογία πετρέλαιο - βενζίνη είναι στο 50-50.


Αντίστοιχα με την Ελλάδα, στην υπόλοιπη Ευρώπη η ζήτηση για τα diesel πέφτει, με τις προβλέψεις να αναφέρουν ότι η πτώση θα φτάσει και το 30%. Ειδικοί κάνουν λόγο μέχρι και για εξαφάνιση των μικρού κυβισμού κινητήρων πετρελαίου τα επόμενα δύο χρόνια, λόγω και της αυστηροποίησης των προδιαγραφών εκπομπών ρύπων, από EURO 6 που είναι σήμερα, στο EURO 7. Η παραπάνω υστερία, όμως, έδωσε τη δυνατότητα στους αετονύχηδες να κερδίσουν πολλά χρήματα, εκμεταλλευόμενοι την έντονη επιθυμία του Ελληνα για «φθηνό και οικονομικό ντιζελάκι». Η ανεξέλεγκτη εισαγωγή μεταχειρισμένων diesel οχημάτων έχει μετατρέψει την Ελλάδα σε γηροκομείο αυτοκινήτων της Ευρώπης.

Ταλαιπωρημένα αυτοκίνητα που δεν τα ήθελαν άλλο χώρες της Ευρώπης εισάγονται με ευκολία στη χώρα μας έχοντας εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα στο κοντέρ τους. Αυτά βέβαια, αφού τα γυαλίσουν, τα φρεσκάρουν και τα μετατρέψουν σε θελκτικά σε εμπορικό επίπεδο γυρίζοντας τα χιλιόμετρα, τα πουλάνε αποκομίζοντας τεράστια κέρδη. Η εξαπάτηση, όμως, δεν σταματά εδώ, αφού τα περισσότερα από αυτά κυκλοφορούν παράνομα σε Αττική και Θεσσαλονίκη, χωρίς μάλιστα να το γνωρίζουν οι κάτοχοί τους…

Παράνομο το 60% των diesel 

Η αθρόα και ανεξέλεγκτη εισαγωγή παλαιών μεταχειρισμένων diesel έχει γεμίσει -κυρίως- τις μεγάλες πόλεις με κακοσυντηρημένα, ταλαιπωρημένα αυτοκίνητα. Πέραν της εξαπάτησης του αγοραστή, των περιβαλλοντικών επιπτώσεων, αλλά και της απώλειας σημαντικών εσόδων από τα κρατικά ταμεία, υπάρχει πλέον και νομικό θέμα, αφού σήμερα υπολογίζεται ότι πάνω από το 60% των συγκεκριμένων αυτοκινήτων σε Αττική και Θεσσαλονίκη είναι παράνομα. Κι αυτό γιατί το μεγαλύτερο ποσοστό των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων είναι τεχνολογίας EURO 4 και παλιότερα. Αυτό όμως απαγορεύεται ρητά, σύμφωνα με την απόφαση απελευθέρωσης της πετρελαιοκίνησης που ίσχυσε από το 2011, η οποία ορίζει ότι επιτρέπεται η κυκλοφορία των diesel Ι.Χ. προδιαγραφών EURO 5 και μετά, δηλαδή και EURO 6.



Ο νόμος 4030 /2011 αναφέρει χαρακτηριστικά: «1. Τα πετρελαιοκίνητα φορτηγά οχήματα ιδιωτικής χρήσης μικτού βάρους μέχρι τεσσάρων χιλιάδων (4.000) χιλιογράμμων και τα πετρελαιοκίνητα επιβατικά οχήματα ιδιωτικής χρήσης εξαιρούνται των περιορισμών κυκλοφορίας στις περιοχές των Νομών Αττικής και Θεσσαλονίκης, που καθορίστηκαν με τις διατάξεις του άρθρου 26 του ν. 1959/1991 (Α' 123), εφόσον η τεχνολογία τους πληροί εκ κατασκευής τις προδιαγραφές του Κανονισμού (ΕΚ) 715/2007 της 20ής Ιουνίου 2007 ( EURO V και EURO VI) ή μεταγενέστερου». Το πώς κατάφεραν να αποκτήσουν άδεια κυκλοφορίας οι κάτοχοι αυτών των αυτοκινήτων είναι γνωστό στους παροικούντες την Ιερουσαλήμ: συγκεκριμένοι έμποροι αυτοκινήτων τούς συμβούλεψαν να υπογράψουν μία υπεύθυνη δήλωση ότι κατοικούν εκτός Αθηνών (στο χωριό του παππού ή το εξοχικό), όπου και δήλωναν πως θα χρησιμοποιούν το diesel που αγόρασαν. Την υπεύθυνη δήλωση την εγκρίνουν εύκολα και με χαμηλό κόστος κάποιοι στα γραφεία ταξινόμησης του υπουργείου Μεταφορών και έτσι εκδίδεται η άδεια.

Από εκεί και πέρα, όμως, αρχίζουν οι ευθύνες, οι βαριές κυρώσεις και τα πρόστιμα τα οποία επιβάλλονται αποκλειστικά στον χρήστη και τον κάτοχο του αυτοκινήτου. Σημειώστε, δε, ότι ο κάτοχος ενός τέτοιου αυτοκινήτου δε θα μπορέσει να το πουλήσει ή μεταβιβάσει σε κάτοικο της Αττικής ή της Θεσσαλονίκης, ενώ ακόμα και αν το κάνει ο νέος κάτοχος δεν έχει δικαίωμα να το κυκλοφορεί στις δύο αυτές περιοχές, όπως ίσχυε με την απαγόρευση των πετρελαιοκίνητων Ι.Χ. Ακόμα χειρότερα είναι τα πράγματα εφόσον εμπλακεί το αυτοκίνητο σε ατύχημα εντός Αττικής ή Θεσσαλονίκης, αφού η ασφαλιστική έχει κάθε νόμιμο δικαίωμα να μην αποζημιώσει ούτε το θύμα ούτε τον θύτη.

Για ελέγχους φυσικά ούτε λόγος, με την Τροχαία εκ του αποτελέσματος να αδυνατεί να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις, αφού θα πρέπει να ερευνηθούν τη στιγμή του επιτόπιου ελέγχου στον δρόμο οι προδιαγραφές εκπομπών ρύπων του κάθε αυτοκινήτου. Αυτό το πρόβλημα βέβαια θα μπορούσε εύκολα να λυθεί με την υποχρεωτική ένδειξη των προδιαγραφών (να αναγράφει τα EURO) στην άδεια κυκλοφορίας του... Για του λόγου το αληθές, το 2016 η Τροχαία βεβαίωσε μόλις 24 παραβάσεις αυτού του είδους. Σύμφωνα με πληροφορίες μας, τα υπουργεία Μεταφορών και Οικονομικών είναι σε θέση άμεσα να κάνουν άμεση διασταύρωση των στοιχείων του αυτοκινήτου και της διεύθυνσης μόνιμης κατοικίας του κατόχου που έχει δηλώσει στην Εφορία, κάτι που αναμένεται να συμβεί τους επόμενους μήνες...



Εξωση των diesel από τις πόλεις


Εντονος προβληματισμός επικρατεί στους κατόχους πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων και με τον παγκόσμιο πόλεμο που έχει ξεσπάσει κατά των παλαιών diesel Euro 3, Euro 4 και σε πολλές περιπτώσεις EURO 5. 

Προ μηνών ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης ανακοίνωσε την πρόθεσή του για την «έξωσή» τους από την πρωτεύουσα έως το 2025. Στο Μεξικό, όπου διεξήχθη η Σύνοδος Κορυφής Δημάρχων C40, προέκυψε ότι πέντε μεγάλες πόλεις θα δείξουν άμεσα κόκκινη κάρτα στα diesel αυτοκίνητα. Ετσι, μαζί με το Παρίσι, τη Μαδρίτη, τη Ρώμη και την Πόλη του Μεξικού, ο κ. Καμίνης δήλωσε ότι στις προθέσεις του είναι να σταματήσουν να κυκλοφορούν diesel οχήματα στην πρωτεύουσα μέχρι το 2025. Οι τοπικοί άρχοντες αναφέρθηκαν στις βλαβερές συνέπειες που πηγάζουν από τη χρήση πετρελαιοκίνητων οχημάτων, επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον τους σε εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης. 

Tο Λονδίνο πρόσφατα επέβαλε τέλος εισόδου στους οδηγούς παλιών αυτοκινήτων. Ετσι, τα βενζινοκίνητα Euro 3 ή πετρελαιοκίνητα Euro 5 και παλιότερα αυτών που θα μπαίνουν στο κέντρο της πόλης καλούνται να καταβάλουν σε καθημερινή βάση ένα αρκετά υψηλό τέλος εισόδου (21,5 λίρες). Παράλληλα, στο Βερολίνο, στο Ντίσελντορφ, στις Βρυξέλλες και το Aμστερνταμ θα απαγορευtεί η κυκλοφορία πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων τεχνολογίας Euro 4 και παλιότερων. Στο Μιλάνο, λόγω των υψηλών ποσοστών ρύπανσης, οι οδηγοί βενζινοκίνητων αυτοκινήτων Euro 2, πετρελαιοκίνητων Euro 4 και παλιότερων, οφείλουν να πληρώνουν τέλος εισόδου που ανέρχεται στα 5 ευρώ ημερησίως. Οι μόνιμοι κάτοικοι του κέντρου με παλιότερα αυτοκίνητα πληρώνουν μειωμένο τέλος 2 ευρώ ανά ημέρα, ενώ τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εισέρχονται δωρεάν και τα υβριδικά εξαιρούνται ως την 15η Οκτωβρίου 2019.

Οι παραπάνω απαγορεύσεις -κυρίως στη Γερμανία- προκάλεσαν τις αντιδράσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών, οι οποίες προσέφυγαν με τη σειρά τους στη Δικαιοσύνη για να αναιρέσουν αυτές τις αποφάσεις. Τελικά, τo Ανώτατο Ομοσπονδιακό Δικαστήριο της Γερμανίας στη Λειψία έκρινε πως η κάθε πόλη έχει δικαίωμα να πάρει την απόφαση που επιθυμεί προκειμένου να περιορίσει την ατμοσφαιρική ρύπανση. Κατά συνέπεια, οι όποιες απαγορεύσεις συνεχίζουν να είναι σε ισχύ και ανοίγει ο δρόμος και για άλλες σε όλη Ευρώπη. Η συγκεκριμένη απόφαση επηρεάζει ήδη πάνω από 10 εκατομμύρια ιδιοκτήτες παλιών diesel στη Γερμανία, καθώς η μεταπωλητική αξία τους έχει πάρει την κατιούσα και οι έμποροι αυτοκινήτων αναζητούν διόδους προς άλλες εκτός Ε.Ε. χώρες (Βαλκάνια, Αφρική, Ρωσία), ή την Ελλάδα που ακόμα δέχεται με περισσή προθυμία αυτά τα αυτοκίνητα...

ΣΧΟΛΙΑ (252)

Επιστροφή στα παλιά

Υπάρχει πάντα και η λύση οι κατασκευαστές να το γυρίσουν στα παλαιού τύπου diesel -χωρίς turbo, χωρίς common rail, και με αποδόσεις το πολύ 40 ίππους στο λίτρο. Έτσι είναι πολύ πιο εύκολο να κρατήσεις τους ρύπους χαμηλά, και κερδίζεις σε αξιοπιστία. Όποιος θέλει diesel, θα θυσιάζει και τις επιδόσεις (εκτός από την ροπή στα χαμηλά), όπως γινότανε και παλιά εξάλλου.

Αξιος!

Δώστε στο παιδι ενα bonus.Τοσος κοσμος αντεδρασε Η πρωτια εχει πιασει ταβανι.Μπραβο Τακη!Και οι εμποροι ικανοποιημενοι και τα αφεντικα.Μπραβο μπραβο μπραβο!

dieselakias4ever

πιέζουν τα ''μεγάλα κεφάλια'' χάνουνε φόρους απο τα καύσιμα φαίνεται...

IVY LEAGUE

Είμαι αμερικανοτραφής, ζω ΒΠ. Έχω τζιπάρα καει σαν παπάκι γιατί είναι diesel. Δεν θα πάρω Toyotaki 1000 κυβικά όσο και αν καίγεται ο αρθρογράφος... Για όσους δεν διαβάζουν site του εξωτερικού γιατί δεν ξέρουν Αγγλικά. - Το Πλάνο είναι τα diesel να φύγουν από την Αγγλία το 2050....(διαβάστε Britain to Ban New Diesel and Gas Cars by 2040) By STEPHEN CASTLEJULY 26, 2017 ΝΥΤΙΜES. - Συνεπώς στην Ελλάδα θα φύγουν το 2065. Μην γράφετε αρλούμπες κύριοι. - Έχω αλλάξει περίπου 20 αυτοκίνητα στην ζωή μου κάποια πολύ ακριβά τα οποία ήταν πάντα βενζίνη. Όντως ένα Mercedes BMW βενζινοκίνητο είναι πιο ευχάριστο από ότι ένα diesel (βέβαια εμένα μου αρέσει ο "αγροτικός" ήχος του diesel). - Αλλά: α) Τα diesel πάνε 1.000.000 χλμ..β)καίνε πολύ λιγότερο γ)έχουν καλύτερη ροπή δ)ενώ απαιτούν λιγότερα service. Για εμένα είναι μονόδρομος. - Όσον αφορά την Αμερική, εκεί η βενζίνη είναι περίπου 0.61 Euro / το ΛΙΤΡΟ και το Πετρέλαιο στην ίδια τιμή (με την Premium βενζίνη) ΓΙ'ΑΥΤΟΝ τον λόγο οδηγούν κυρίως βενζινοκίνητα. - Δεν γράφω σχεδόν ποτέ στα σχόλια, αλλά η εμμονή του αρθογράφου και η μονόπλευρη προσέγγιση του θέματος είναι αποκρουστική. - Ε ΟΧΙ ΛΟΙΠΟΝ Κ. ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΤΖΙΠΑΡΑ DIESEL! DIESEL Τ'ΑΚΟΥΣ ΑΓΑΠΗΤΕ;;; ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΘΑ ΤΗΝ ΕΧΩ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2040.

amerikanos

τα ειπες ολα ΑΡΧΟΝΤΑΣ

American my ass...

Μόνο που αν είσουν πραγματικά αμερικαναράς, θα οδηγούσες αποκλειστικά V8 βενζίνης τουλάχιστον 5 λίτρων, με -το πολύ- 30 ίππους στο λίτρο, και δεν θα σε ένοιαζε καθόλου η οικονομία καυσίμου. Στις ΗΠΑ diesel σε επιβατικά αυτοκίνητα είναι πολύ σπάνια, διότι με τα πολλά κυβικά δεν έχουν πρόβλημα ροπής ή επιτάχυνσης, ενώ δεν υπάρχει και η γελοία, κομμουνιστικού τύπου φορολογία βάσει κυβικών που υπάρχει στην Ευρώπη. Εκεί diesel βλέπεις μόνο σε φορτηγά και αγροτικά μηχανήματα. Επίσης, η περίφημη αξιοπιστία των diesel ισχύει μόνο για παλιούς και μεγάλου κυβισμού diesel σε βιομηχανικές, ναυτικές και επαγγελματικές εφαρμογές, άντε και σε μικρούς ντήζελ παλαιού τύπου (χωρίς turbo, common rail, DPF κτλ.). Χωρίς συντήρηση, οι σύγχρονοι μικροί diesel κρατάνε λιγότερο και απο βενζίνης.

Στέφανος Π.

Να προετοιμαζόμαστε για πολύ μεγάλη αύξηση στα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων που δεν έχουν AEB (αυτόματα συστήματα πέδησης έκτακτης ανάγκης). Αυτό έχει ήδη συζητηθεί από τις ασφαλιστικές εταιρείες. Όλες οι εταιρείες αυτοκινήτων έχουν ήδη κάποιου είδους AEB. Οι περισσότερες εταιρείες έχουν έτοιμο AEB που λειτουργεί σε όλες τις ταχύτητες κίνησης. Τα αυτοκίνητα χωρίς AEB σε πρώτη φάση θα αποκλεισθούν από τις πόλεις και αργότερα θα αποκλεισθούν παντού. Προφανώς δύσκολα θα πουλιούνται ως μεταχειρισμένα. Στην ιστοσελίδα της Ε.Ε. υπάρχει το σχετικό χρονοδιάγραμμα.

Προλετάριος Καρανίκας

Στην Ελλάδα της Πρώτης Φοράς Αριστεράς να χαρατσωθεί το τίμιο λαϊκό αμάξι του μεροκαματιάρη προλετάριου; Ανήκουστο. Τσίπρας μέχρι να σβήσει ο Ήλιος ρεεεε...

Τρακαδόρος

ΛΟΛ Τάκη, εσύ;

Τι έρχεται σύντομα;

Αύξηση τελών κυκλοφορίας στα αυτοκίνητα με >90 gCO2/km είναι το επόμενο βήμα. Απαγόρευση εισόδου στα αστικά κέντρα των αυτοκινήτων με >90 gCO2/km. Για λόγους επιτρεπτικής κυκλοφορίας στα αστικά κέντρα, τελών κυκλοφορίας και τεκμαρτού εισοδήματος αγοράζουμε αυστηρώς μόνον αυτοκίνητα με <90 gCO2/km και τιμής <18.000 ευρώ.

Ο διάβολος στις λεπτομέρειες

Δεν είπες όμως σε ποιά χώρα θα γίνουν όλα αυτά, πονηρούλη.

Οι εμμονές του Τάκη Τ.

ΓΙα να δούμε...diesel, γυρισμένα χιλιόμετρα, και μεταχειρισμένα. Bonus points παράνοιας αν αυτά συνδυαστούν. EXTRA bonus αν, όπως έγραψε κιόλας μια φορά, τα μεταχειρισμένα diesel με γυρισμένα χιλιόμετρα είναι απο Βουλγαρία. SUPER DUPER EXTRA bonus αν μάλιστα τα οδηγούσαν Βούλγαροι εκπρόσωποι της Coca-Cola, έτσι για σπάσιμο (δεν κάνω πλάκα, το έχει γράψει και αυτό). Ο άνθρωπος, εκτός και αν το έχει πάρι εργολαβία, θέλει ψυχίατρο.

Έχω αυτοκίνητο Diesel

Αγόρασα πρόσφατα ΙΧ Diesel. Απίστευτο, Δεν το αλλάζω με τίποτα. Λέτε πολλά ψέματα. είστε Βαλτοί. Διώξτε πρώτα τα βρώμικα 15.000 Ταξί απο την Αθήνα και μετά τα λέμε.

Απλά τα πράγματα

Το 2020 που θα απαγορευτεί το euro3 στα κέντρα των πόλεων (ή θα πληρώνει), θα είναι μια τεχνολογία 15 ετών, 10 έτη από οταν ήταν υποχρεωτική για τα καινούργια οχήματα . Δηλαδή , πολύ απλά, σε Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία , Μεξικό, έχουν αυτοκινητοβιομηχανία , άρα έχουν πραγματική οικονομία και αγοράζουν καινούργια οχήματα , και ούτως η άλλως η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ πλειοψηφία αλλάζει τα αυτοκίνητα της στην δεκαετία ή νωρίτερα . Όποτε δεν υπάρχει καμία σοβαρή επίπτωση και καμία δαιμονοποίηση . Υπάρχουν ήδη ντήζελ euro6 και 7 και υβριδικά ντήζελ από τους Γάλλους . Κάποτε, σε 15 χρόνια από σήμερα, θα απαγορευτούν κι αυτά στο κέντρο , αλλά θα έχουν βγει νεωτέρα . Τώρα τι σχέση έχει η Αθήνα με αυτές τις πόλεις , που έχουν αυτοκινητοβιομηχανία και την ενισχύουν, μόνο ο Καμινης το ξέρει . Η Ελλάδα αντί για αυτοκίνητα παράγει συνταξιούχους και επιδόματα , τα οποία δεν έχω καμία αντίρρηση να απαγορευτούν στον δακτύλιο . Ο Καμινης, αντί για ταξιδάκια με τα δημοτικά τέλη, ας κοιτάξει τους πραγματικούς ρύπους του κέντρου της Αθήνας, δηλαδή 1. Ούρα, με αφόρητη οσμή παντού, , 2. Μολότωφ σε καθημερινή βάση 3. Σκουπίδια κάθε λίγους μήνες , όποτε θέλουν μονιμοποίηση και γραφείο οι εργάτες καθαριότητας 4. Σύριγγες, αφίσες, γκράφιτι . Πραγματικούς ρύπους, πολύ πιο διαδεδομένους από τα σωματίδια των κινητήρων και πολύ πιο επικίνδυνους ...

ΚΩΣΤΑΣ

Διαβασα τα + και τα - που εχει ο πινακας του αρθρογραφου μεταξυ βενζινη και diesel. Δουλευα 35 χρονια σε συνεργειο. Αν και ο αρθρογραφος δουλευε και αυτος σε συνεργειο 35 χρονια ΔΕΝ θα εβαζε αυτον τον πινακα. Δεν εχει ο πινακας ΚΑΜΙΑ σχεση με τη πραγματικοτητα. Αν ηταν πραγματικοτητα και ολα ηταν παραδεισος για τη βενζινη ολα τα ταξι, ολα τα φορτηγα κλπ θα ειχαν βενζινη. Η καλυτερη επιλογη ειναι diesel. Επαγγελματιας ή οχι, αναμεσα στα δυο καυσιμα, και μηχανες με καλη συντηρηση, η επιλογη ειναι diesel. Λιγοτερα εξοδα, περισσοτερη αντοχη της μηχανης. Και εαν τωρα ανακαλυψαν καποιοι οτι η Ελλαδα ειναι νεκροταφειο αυτοκινητων, ας δουν τις εισαγωγες τη δεκαετια 80 και 90 και 2000. Οτι πεταγαν οι αλλοι απο βενζινοκινητα τα εφεραν οι εμποροι σαν λαυρακια στην Ελλαδα. Citroen απο Γαλλια με 290.000 χιλιομετρα, που το εφερε εμπορας, εφυγε απο το συνεργειο με 65.000 χιλιομετρα. Και ποτε? το 1993. Και καποιοι το ανακαλυψαν σημερα το κολπο με το κοντερ.

@

Μα το λέει οτι στην περίπτωση που γράφεις πολλά χιλιόμετρα (ταξί φορτηγά λεωφορεία) συμφέρει το ντίζελ.

Μάστορας

Βέβαια η ιστορία με τη μεγαλύτερη αξιοπιστία ισχύει περισσότερο για τα παλιά και βαρέος τύπου diesel. Τα σύγχρονα μικρά diesel, ειδικά αυτά σε μικρά επιβατικά αυτοκίνητα με turbo, common rail, παγίδες κτλ. είναι εξίσου ευαίσθητα, αν όχι περισσότερο, από ένα σύγχρονο κινητήρα βενζίνης. Άλλο ένα Unimog ή τρακτέρ, που μπορείς ακόμη και να τα βάλεις να κάψουν ελαιόλαδο ή να αντικαταστήσεις ακόμη και το λάδι του κάρτερ με diesel και δεν θα χαλάσει, άλλο ένα σύγχρονο "κόσμημα".

Βαγγελης

Έχεις ξεφύγει του θέματος όμως φίλε μ.. δεν συγκρίνουμε το ποιο είναι ποιο οικονομικό στην χρήση.. το θέμα για τα 500.000 αυτοκίνητα είναι ότι δεν θα πληρούνε της προϋποθέσεις για της εκπομπές αερίων που έχουν..αυτό είναι το πρόβλημα όχι ότι δεν είναι ποιο οικονομικά στην χρήση τους.. Με απλά λόγια σημαίνει ότι κάθε χρόνο τα επιτρεπτά όρια εκπομπών αερίων θα μειώνονται και τα πετρελαιοκίνητα δεν μπορούν να πιάσουν αυτά τα στάνταρ.οποτε θα πληρώνουν περισσότερα τέλη κυκλοφορίας και θα αναγκαστούν να τα αποσύρουν οι ιδιοκτήτες τους..

peugeot 405 1989 ...diesel

σαν το γαλλικο κρασακι μαγκες ... μοτερακι ΑΘΑΝΑΤΟ ουτε ηλεκρονικα ουτε αλλες μαλακιες ... του βαζω πετρελαιο και καταπινει χαρουμενα χιλιομετρα χαχαχαχχα αντε να αγορασετε εσεις απο καμια μαντρα .. εγω το πειρα απο την μανα του πριν απο 20 χρονια ... και μεχρι σημερα μουλαρι οχι αποσβεση αλλα υπερβαση εχω κανει .παγαινω με 100 στην εθνικη και με 60 σε κανικο δρομο και του βαζω και πετρελαιο θερμανσης μαγκες θηριο δεν καταλαβαινε τιποτα ... αντε να αγορασεται κανενα ιντεκστιον να σας βγαλουν το λαδι οι βαλδιδες χαχαχα εεε και λαδια 10 40 ... τα αλλαζω καθε 5000 ... και ο μηνας εχει 9

30 χρονών αυτοκίνητο?

Ποσό το πουλάς? Δίνω 100 ευρώ. Αν μου δώσεις 500 ευρώ και το παίρνω. Ανταλλακτικά βρίσκεις ρε κακομοίρη?

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

drakos_abelokipoi_arthro

Ο φόβος και ο τρόμος των γυναικών στους Αμπελοκήπους είχε γίνει από τον περασμένο Μάρτιο ο 29χρονος άνδρας που συνελήφθη μετά από σεξουαλική επίθεση σε νεαρή γυναίκα - Η αστυνομία δεν είχε ανακοινώσει το παραμικρό για τη δράση του - Τα στοιχεία του δημοσιοποιούνται γιατί θεωρείται πιθανό να υπάρχουν κι άλλα θύματα που μπορεί να τον αναγνωρίσουν

amfissa

Σύμφωνα  με την Ομοσπονδία άγνωστοι βανδάλισαν το εκκλησάκι στον προαύλιο χώρο του νοσοκομείου Άμφισσας, πέταξαν και έσπασαν εικόνες χωρίς όμως να κλέψουν το παγκάρι - Ζητά παρέμβαση της κυβέρρνηης

1
rouvikonas

Ο 39χρονος Γιώργος Καλαϊτζίδης συνελήφθη χθες -Σύμφωνα με τη δικογραφία, φέρεται να τηλεφώνησε το βράδυ της Κυριακής στο νοσοκομείο Ερυθρός Σταυρός απαιτώντας εκβιαστικά την αποχώρηση  των αστυνομικών που φρουρούσαν έναν αλλοδαπό τραυματία

1
goulostrwto

Με απόφαση του υπουργείου Υποδομών ξηλώνεται το περίφημο γουλόστρωτο, που ήταν σήμα-κατετεθέν του Αργοστολίου – Θα αντικατασταθεί από βιομηχανικό βότσαλο, ενώ οι ντόπιοι επιμένουν ότι μπορεί να αντικατασταθεί

kope

Ο εισαγγελέας τόνισε ότι το έγκλημα ήταν προσχεδιασμένο και ότι ο κατηγορούμενος δεν αντιμετωπίζει καμία ψυχική νόσο - Τον χαρακτήρισε ψυχρό δολοφόνο, προτείνοντας την ενοχή του

zak-kosmimatopoleio_main01

Οπως ανακοίνωσαν οι ιατροδικαστές «ο θάνατος οφείλεται σε ισχαιμικού τύπου αλλοιώσεις του μυοκαρδίου σε έδαφος πολλαπλών τραυμάτων σώματος» - Οι ιατροδικαστές παραδίδουν το υλικό στην οικογένεια και στην Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Αθηνών 

129
gad_main

Τη σπείρα αποτελούσαν 8 ομογενείς από το Καζακστάν - Η λεία τους ξεπερνά τα 1 εκατ. ευρώ - Το νήμα άρχισε να ξετυλίγεται όταν ένας πολίτης θέλησε να κάνει service σε ηλεκτρονικό υπολογιστή που είχε αγοράσει στην Πάτρα

13