Το «λάθος» του υπουργείου Υγείας που αφήνει χωρίς φάρμακα ασθενείς με σπάνιες νόσους, τι έχει συμβεί
Το νέο νομοσχέδιο του υπουργείου Υγείας εισάγει αυστηρά κριτήρια πρόσβασης σε καινοτόμα φάρμακα για σπάνιες παθήσεις, κάτι που μπορεί να αποκλείσει πολλούς ασθενείς από θεραπείες
Εμπόδια στην πρόσβαση ασθενών με σπάνιες παθήσεις σε καινοτόμα φάρμακα βάζει το υπουργείο Υγείας μέσω του νέου ερανιστικού νομοσχεδίου για το οποίο ολοκληρώθηκε η δημόσια διαβούλευση και πρόκειται να κατατεθεί για συζήτηση και ψήφιση στη Βουλή.
Η προτεινόμενη τροποποίηση του Συστήματος Ηλεκτρονικής Προέγκρισης (ΣΗΠ) μέσω του άρθρου 12 του νομοσχεδίου, εγείρει σοβαρές ανησυχίες ως προς την πραγματική πρόσβαση των ασθενών σε θεραπείες, ιδίως για τα άτομα που ζουν με σπάνια, υποπληθυσμούς τους, αλλά και υπερ-σπάνια νοσήματα.
Οι σύγχρονοι μηχανισμοί ωρίμανσης ιδεών, που μειώνουν το ρίσκο, επιταχύνουν την εφαρμογή και βοηθούν τις πόλεις να λαμβάνουν πιο τεκμηριωμένες αποφάσεις.
Με επίκεντρο τις τοπικές κοινωνίες, η ΑΒ Βασιλόπουλος πραγματοποίησε 150 δράσεις εθελοντισμού σε όλη τη χώρα, με τη συμμετοχή περισσότερων από 4.500 ανθρώπων.