Η καθημερινότητα των πολιτών σε συνθήκες καραντίνας και εγκλεισμού αποτυπώνεται σε ένα ακόμη εύστοχο σκίτσο του Αρκά.
Σε αυτό το ευφάνταστο σκηνικό που έχει δημιουργήσει ο σκιτσογράφος διαφαίνεται η ψυχολογική κούραση του κόσμου από το δεύτερο κύμα της πανδημίας.
Το χιούμορ δεν απουσιάζει. Με αυτό περιγράφεται η κόπωση από την παραμονή στο σπίτι που οδηγεί τον κόσμο να θέλει να αποκτήσει ακόμη και τις συνήθειες... γυμνοσάλιαγκα για να μην αντιλαμβάνεται καμία μορφή εσωτερικού περιορισμού.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.