Αναρτήθηκαν τα τέλη κυκλοφορίας στο Taxisnet: Τι θα πληρώσουν οι πολίτες

Αναρτήθηκαν τα τέλη κυκλοφορίας στο Taxisnet: Τι θα πληρώσουν οι πολίτες

Πάνω από έξι εκατομμύρια ιδιοκτήτες οχημάτων θα κληθούν να βάλουν το «χέρι» στη τσέπη για να τα πληρώσουν έως τέλος Δεκεμβρίου, ώστε να γλιτώσουν τα πρόστιμα

Αναρτήθηκαν σήμερα στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών τα τέλη κυκλοφορίας που καλούνται να πληρώσουν οι οδηγοί για το 2018.

Πάνω από έξι εκατομμύρια ιδιοκτήτες οχημάτων θα κληθούν να βάλουν το «χέρι» στη τσέπη για να τα πληρώσουν έως τέλος Δεκεμβρίου, ώστε να γλιτώσουν τα πρόστιμα.

Τα καινούργια τέλη θα είναι ίδια με εκείνα του 2017, καθώς, παρά τις εξαγγελίες οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησης, οι συζητήσεις με τους εκπροσώπους των Θεσμών δεν κατέληξαν τελικά σε συμφωνία για το νέο πλαίσιο φορολόγησης. Ως εκ τούτου, οι φορολογούμενοι θα πληρώσουν ακριβώς τα ίδια τέλη με αυτά που κατέβαλαν τον Δεκέμβριο του 2016.

Για να δουν τα τέλη που τους αναλογούν, οι φορολογούμενοι θα μπαίνουν στο Taxis χρησιμοποιώντας είτε τους κωδικούς τους είτε απλώς το συνδυασμό του αριθμού κυκλοφορίας του οχήματος και του ΑΦΜ τους.

Οι ιδιοκτήτες οχημάτων ανάλογα με τα κυβικά και το έτος πρώτης κυκλοφορίας του οχήματός τους θα πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας που κυμαίνονται:

- Από 22 έως 1.230 ευρώ για οχήματα που κυκλοφόρησαν έως το 2000.
- Από 22 έως 1.260 ευρώ για οχήματα που κυκλοφόρησαν από 2001 έως 2005.
- Από 22 έως 1.380 ευρώ για οχήματα που κυκλοφόρησαν από 2006 έως 2010.

Για τα αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν από την 1η Νοεμβρίου 2010 και μετά τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές ρύπων. Για τα νεότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα θα καταβάλουν από 90 λεπτά έως 3,72 ευρώ ανά γραμμάριο διοξειδίου του άνθρακα. Απαλλάσσονται όσα εκπέμπουν λιγότερο από 90 γραμμάρια co2 και τα υβριδικά έως 1549 κυβικά.

Για να εκτυπώσουν το ειδοποιητήριο στο οποίο αναγράφεται ο κωδικός για την πληρωμή των τελών, οι υπόχρεοι θα πρέπει να εισέλθουν στην ειδική ηλεκτρονική εφαρμογή του Taxisnet, όταν αυτή θα είναι διαθέσιμη, και να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

Στο κομπιούτερ ο υπόχρεος θα πρέπει να πληκτρολογήσει την ηλεκτρονική διεύθυνση https://www.gsis.gr. Στην Υπηρεσία προς τους Πολίτες επιλέξτε την ένδειξη «Οχήματα».

Στη συνέχεια υπάρχουν δύο επιλογές:

* Αν κάνει κλικ «Τέλη κυκλοφορίας με κωδικούς στο Taxisnet» μόλις πατήσει ο υπόχρεος εμφανίζεται:



Ο υπόχρεος πληκτρολογεί όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης προκειμένου να ανοίξει η εφαρμογή και να συμπληρώσει τα στοιχεία του.

* Στην δεύτερη επιλογή αν κάνει κλικ «Τέλη κυκλοφορίας χωρίς κωδικούς Taxisnet» εμφανίζεται:



Στη συνέχεια κάνει κλικ στο πεδίο «ΕΙΣΟΔΟΣ». Αμέσως θα μεταφερθεί στην ηλεκτρονική φόρμα, όπου θα πρέπει να αναγράψει τον ΑΦΜ του και τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματός του και να κάνει κλικ στο πεδίο «Αναζήτηση».



Μόλις ολοκληρωθεί η αναζήτηση, θα πρέπει ο υπόχρεος να δώσει την εντολή εκτύπωσης για να εμφανιστεί το ειδοποιητήριο με τα τέλη κυκλοφορίας του 2018.

Εξόφληση γίνεται μέσω τραπεζών, μέσω e-banking ή στα ΕΛΤΑ. Οι κάτοχοι πιστωτικών καρτών μπορούν επίσης να εξοφλήσουν τα τέλη κάνοντας χρήση προγραμμάτων έως και 12 άτοκων δόσεων

Τα νέα τέλη κυκλοφορίας θα πρέπει να πληρωθούν έως τις 31 Δεκεμβρίου 2017. Για όσους δεν πληρώσουν εμπρόθεσμα τα τέλη κυκλοφορίας προβλέπεται η επιβολή προστίμου ίσου με την αξία τους.

Δείτε τα τέλη κυκλοφορίας εδώ 


ΣΧΟΛΙΑ (11)

Τυρ

Ρε μόνοι τους μπορούν να κυκλοφορούν ?δεν μπορούν !!! Θα πληρώσω το σήμα αλλά εγώ περπατάω μόνος στο δρόμο. χωρίς συνοδεία... ξεφτίλες και οι 300 λαμογιά άντρες χωρίς παντελόνια..

SPARTA.

Οι μόνοι που δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας είναι οι Πακιστανοί λαθρομετανάστες, που με τα παράνομα τρίκυκλά τους σαρώνουν καθημερινά την Αττική και κλέβουν το χαρτί από τους κάδους ανακύκλωσης των Δήμων.Για αυτούς η ξεφτυλισμένη κυβέρνηση Τσίπρα, Καμμένου έχει επιβάλει στα αστυνομικά όργανα και τα όργανα της τροχαίας ειδικό καθεστώς μη ελέγχου.Πληρώνουν τέλη μόνο οι μαλάκες οι Έλληνες φορολογούμενοι πολίτες.

δημητρακης

Παντελώς ανίκανοι . Θέλω τρεις μισθούς ιδιωτικού τομέα για να πληρώσω τέλη ενός αυτοκινήτου 10 εστίας που αν το πουλήσω θα πάρω ένα χιλιάρικο.Μιλαμε για παραλογισμό .Κι αυτοί κυβερνάνε ,κούνια που τους κουνάτε.

ει βλαχο

πηγενε σε αλλη αναπτυγμενη χωρα να τα πεις αυτα.. θα εισαι με το καλημερα σε προστιμο και ισως να κανεις serve a little time για αρχη

DIMITRIS

αμαξι 20 ετων ξαφνικα δεν υπαρχει συμφωνα με την εφορια...ουτε copy/paste δεν μπορουν να κανουν...παντελως αχρηστοι

Τσίπρας ο Βενεζουελάνος

Ευχαριστώ τον πρωθυπουργό για την φύλαξη των πινακίδων μου. Ευχαριστώ πάλι για τον μηδενισμό του κόστους καυσίμων, ασφάλισης, συντήρησης καθώς και των λοιπών δαπανών που αφορούν την κίνηση του αυτοκινήτου μου. Καλύπτω άριστα τις ελάχιστες ανάγκες μου με ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα με κόστος 30 ευρώ την ημέρα. Στον υπόλοιπο χρόνο περπατάω προσπαθώντας να παραμείνω υγιής, δεν θέλω να σου χαρίσω τη σύνταξη μου πηγαίνοντας στον Αγίο Πέτρο. Μη μου πεις για το σύστημα υγείας, ειναι τόσο άθλιο όσο και οι υπουργοί σου εκεί.

$Τσίπρας ο Βενεζουελάνος

πεστα ρε φιλε ! παλια με σαμαρα και βενιζελο περνουσαμε ζωη και κοτα δεν παραδιδαμε πινακιδες και η υγεια ηταν σε επιπεδα σουηδιας

FRIDA.

Πάντως δεν είναι σε επίπεδα Μπαγκλαντές και Πακιστάν όπως κατάντησε την Δημόσια Υγεία ο φασίστας Πολάκης, ο Τσίπρας και τα καθάρματα των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ.

@ FRIDA.26/11/201715:03

εσυ θες βλακαηδωνη για υπουργο υγείας....ειναι δια πασαν νοσον και μαλακία!

Άιντε πάλι

Γιατί δεν βάζουν και εξόφληση μέσω χρεωστικής όπως έχει κάνει η ΔΕΗ; Τόσο δύσκολο είναι; Λεφτά θα πάρουν...

Tasoulis

εγώ δεν πληρώνω τίποτα,αν δεν έχετε σκοπό να πουλήσετε το αμάξι τότε δεν υπάρχει λόγος να σπαταλάτε λεφτά.Μονο ασφάλεια κ ΚΤΕΟ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

eurogroup_main01

Το ΔΝΤ θα έχει ρόλο στη μεταπρογραμματική παρακολούθηση μπει δεν μπει στο πρόγραμμα - «Δημοσιονομικό μαξιλάρι» η τελευταία δόση - Αξιωματούχος Βρυξελλών: «Ακόμα και να μην ενεργοποιήσει κάποιο πρόγραμμα με την Ελλάδα το ΔΝΤ, το Eurogroup δεν πρόκειται απαραίτητα να ζητήσει από την Αθήνα να λάβει προληπτική γραμμή πιστώσεων»

1
b90

Μειώνεται η γραφειοκρατία και δίνεται δυνατότητα επιδότησης της δόσης του στεγαστικού δανείου από το κράτος - Ο νέος Νόμος Κατσέλη θα προβλέπει την προστασία της πρώτης κατοικίας θα γίνεται βάσει της εμπορικής της αξίας και όχι της αντικειμενικής - Άρση του τραπεζικού απορρήτου για τους στρατηγικούς κακοπληρωτές

jXL

Στο αναπτυξιακό σχέδιο Τσακαλώτου διατηρείται ο στόχος ετήσιας είσπραξης 2,65 δισ. ευρώ - «Σβήσανε» τις επενδύσεις 1,5 δισ. για την κάνναβη - «Στον πάγο» οι νέες κλαδικές συμβάσεις - Τι προβλέπει το τελικό (;) σχέδιο

2
JPMorgan

Σύμφωνα με την έκθεση της επενδυτικής τράπεζας, που είχε βοηθήσει προ τετραετίας στις δοκιμαστικές εξόδους της Ελλάδας στις αγορές ομολόγων, οι οδηγοί της πορείας της χώρας είναι η αποκλιμάκωση των 2ετών ομολόγων, η διαδικασία μείωσης των NPEs των ελληνικών τραπεζών καθώς και τα πρωτογενή πλεονάσματα

greece

H αναβάθμιση οφείλεται σε τρεις παράγοντες: τη συμμόρφωση με τις απαιτήσεις του προγράμματος, τη σταθεροποίηση των οικονομικών συνθηκών και το πιο ευνοϊκό περιβάλλον πολιτικής

1