Το παραμύθι, η όπερα και το animation

aidoni-tou-aytokratora

Τo «Αηδόνι του αυτοκράτορα», ένα «μουσικό παραμύθι με στοιχεία όπερας», παρουσιάζεται στην Εθνική Λυρική Σκηνή και σε μια σύμπραξη με το Διεθνές Φεστιβάλ & Αγορά Κινουμένων Σχεδίων «Animasyros»

Το 1989 η Λένα Πλάτωνος -στην συνεργασία της με την δισκογραφική εταιρία Lyra- συνέθεσε το «Αηδόνι του αυτοκράτορα». Ένα «μουσικό παραμύθι με στοιχεία όπερας» -όπως το έχει χαρακτηρίσει, γραμμένο πάνω στο ομώνυμο παραμύθι του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν.

Ένα έργο που «δεν παρουσιάστηκε ποτέ ζωντανά, λόγω τεχνικών δυσκολιών και της οπερατικής δομής του», όπως έχει αναφέρει η ίδια, θα παρουσιαστεί το φθινόπωρο ως η κεντρική παραγωγή όπερας για παιδιά και νέους στην Εναλλακτική Σκηνή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής για 30 παραστάσεις, με οριζόμενη έναρξη στις 17 Οκτωβρίου και διάρκεια έως τις πρώτες ημέρες του νέου έτους.

Πριν την επίσημη πρεμιέρα στην ΕΘΛ, το έργο θα παρουσιαστεί όπως διαβάζουμε στην ιστοσελίδα του Διεθνούς Φεστιβάλ & Αγορά Κινουμένων Σχεδίων, σε μια παραγωγή για παιδιά και νέους όπου η όπερα «συνομιλεί» με το animation αποκλειστικά στο «Animasyros 11», την Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2018 στο ιστορικό Θέατρο Απόλλων της Σύρου.

Σε ένα ενημερωτικό σημείωμα στην ιστοσελίδα της ΕΘΛ διαβάζουμε σχετικά:

«Η Λένα Πλάτωνος έγραψε το Αηδόνι του αυτοκράτορα, ικανοποιώντας μια επιθυμία του κόντρα τενόρου Άρη Χριστοφέλλη. Το λιμπρέτο έγραψε ο ποιητής-βιολόγος Γιώργος Βολουδάκης. Το έργο ηχογραφήθηκε με τη συμμετοχή κορυφαίων ερμηνευτών, όπως ο Άρης Χριστοφέλλης, η Σαβίνα Γιαννάτου, ο Σπύρος Σακκάς, ο Φραγκίσκος Βουτσίνος, ο Γιάννης Σαμσιάρης και ο Χρήστος Στασινόπουλος, ενώ η Πλάτωνος χαρακτήρισε τη μουσική του έργου νεοϊμπρεσιονιστική.

Το παραμύθι του Άντερσεν μεταμορφώνεται σε μια παραβολή για τη σχέση τέχνης και τεχνολογίας, η οποία στις μέρες μας είναι πιο επίκαιρη παρά ποτέ. Το σύγχρονο μήνυμα του έργου, η συνύπαρξη αναλογικής και ηλεκτρονικής μουσικής, οι ακαταμάχητες μελωδικές γραμμές της Πλάτωνος και η δεξιοτεχνική φωνητική γραφή καθιστούν το Αηδόνι του αυτοκράτορα μια ιδεώδη γνωριμία των παιδιών με τον μαγικό κόσμο της λυρικής τέχνης».

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

klabanis

Ο μπασίστας, συνθέτης και παραγωγός Πέτρος Κλαμπάνης διεκδικεί να συγκεντρώσει 20.000 δολάρια με καμπάνια μέσω του Kickstarter για να χρηματοδοτήσει την παραγωγή, κυκλοφορία και προώθηση – προβολή του νέου album του, με τίτλο Irrationalities

bill-gate

Ο Σπύρος Αρσένης, πέραν από γνώστης όλων των πειρασμών αλλά και των δυνατοτήτων της ψηφιακής εποχής είναι και πατέρας δύο αγοριών πράγμα που τον ώθησε να γράψει ένα βιβλίο με χρήσιμες συμβουλές για παιδιά και γονείς

2
make-a-splash

Η Sun of a Beach ανέθεσε σε 8 γνωστούς καλλιτέχνες να δημιουργήσουν έργα εμπνευσμένα «από το συναίσθημα της πρώτης βουτιάς στη θάλασσα, από το καράβι που σαλπάρει αλλά και από ένα beach party». Τα έργα τους τυπώθηκαν σε ύφασμα και έγιναν μια limited edition σειρά από πετσέτες θαλάσσης / έργα τέχνης, που θα παρουσιαστούν στις 9 Μάιου στη Γκαλερί Ζουμπουλάκη

labada

Η σειρά λαμπάδων So Lucky by Metallinou συνδυάζουν την παράδοση του brand με την τεχνολογία και το design της νέας γενιάς

exlibris

Ένα συναρπαστικό και μυσταγωγικό συνάμα ταξίδι στον κόσμο της λογοτεχνίας και της ποίησης, εκεί όπου οι λέξεις βασιλεύουν. Ίσως σε αυτό θα μπορούσε κανείς να συνοψίσει το “Ex Libris”, μία περιπατητική performance με επίκεντρο τα βιβλία, που εμπνεύστηκε και έστησε η Όλγα Ποζέλη και η Ομάδα Θεάτρου «Νοητή Γραμμή»

franco

Τα Φεστιβάλ με πρώτη ύλη τις ταινίες εναλλάσσονται στον Κόλπο του Θερμαϊκού. Μεταξύ Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ και του Φεστιβάλ In Edit το Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου με 14 συνολικά προβολές ταινιών αγκαλιάστηκε από το σινεφίλ κοινό

rafina

Μια περιβαλλοντική εκδρομή για όλη την οικογένεια με ιστορικές εξερευνήσεις, φυσιολατρικές ανακαλύψεις και πολλή αγάπη και σεβασμό στο περιβάλλον στην ανεξερεύνητη και «αθέατη» πλευρά της Ραφήνας

2
anamnistika

Η designer Ειρήνη Γκέλη που κάτω από την φίρμα της HUGAH design δημιουργεί χειροποίητες τσάντες είναι η νικήτρια του διαγωνισμού που έκανε το Πανεπιστήμιο Αιγαίου για να τροφοδοτήσει το ηλεκτρονικό κατάστημα με νέα αναμνηστικά είδη με βάση επιλεγμένα μοτίβα

4