4 εκτός αθηναϊκών τειχών

omada-prosforas-opap

Όλοι οι φιναλίστ της φετινής λίστας για την ένταξη και την συμμετοχή στο πρόγραμμα Εταιρικής Υπευθυνότητας ΟΠΑΠ Forward προέρχονται από την ελληνική Περιφέρεια- Εύβοια, Κοζάνη, Σβορώνος Πιερίας – και την Θεσσαλονίκη

Τέσσερις εταιρείες εκτός αθηναϊκών τειχών -τέσσερις αναπτυσσόμενες μικρομεσαίες επιχειρήσεις είναι οι φιναλίστ για την ένταξη και συμμετοχή στο πρόγραμμα Εταιρικής Υπευθυνότητας ΟΠΑΠ Forward (Περισσότερα στο opapcsr.gr/omada-prosforas
).  

Τέσσερις εταιρείες που αναζητούν την ψήφο των πολιτών μέσα από την εφαρμογή Ομάδα Προσφοράς ΟΠΑΠ (στο κινητό και το tablet).

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Μία προς μία τις εταιρείες. Οι τρείς είναι από την δυναμική αγορά της αγρο - διατροφής που εξελίσσεται σε κεντρικό πυλώνα της προσπάθειας ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας.

Η μία είναι από την Κεντρική Εύβοια, η Septem Μικροζυθοποιία (
septem.gr) . H Septem –που έχει αρχίσει να καλλιεργεί στο Ρολόγι, στην ευρύτερη περιοχή της Κύμης, στα γειτονικά με την παραγωγική μονάδα κτήματα τον δικό της λυκίσκο- είναι από τους πρωτοπόρους του νέου κύματος της μικρής, με τοπικές αναφορές, ζυθοποιίας. Ο ιδρυτής, ο Σοφοκλής Παναγιώτου – που ξεκίνησε την διαδρομή του ως επαγγελματίας οινολόγος- είναι σήμερα ο πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών.

Η δεύτερη με παραγωγικές εγκαταστάσεις στη Κοζάνη και δίκτυο σε όλη την Ελλάδα είναι η Pitenis Gourmet Food (pitenis.gr). H εταιρεία παράγει και προωθεί gourmet καινοτόμα εδέσματα όπως οι σαλάτες και τα dressings με Κρόκο Κοζάνης. Ο Δημήτρης Πιτένης (πρόεδρος του ΔΣ της εταιρείας) δηλώνει από την πλευρά του: «Βασικός στόχος της εταιρείας μας είναι η εδραίωση, των προϊόντων της ειδικότερα, αλλά και των Ελληνικών προϊόντων γενικότερα, στη συνείδηση των καταναλωτών, ως προϊόντων υψηλής ποιότητας και διατροφικής αξίας με πολύ υψηλό “value for money”. Οι αγνές πρώτες ύλες της Ελληνικής γης, συνδυασμένες με το μεράκι, την τεχνογνωσία και τις σύγχρονες τεχνικές marketing, δημιουργούν ένα ασυναγώνιστο συνδυασμό!»

Η τρίτη είναι η εταιρεία Άλφα Γεύση (www.alphagefsi.gr) από τον Σβορώνο της Πιερίας. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1998, με αντικείμενο εργασιών την παραγωγή παραδοσιακών σαλατών. Σκοπός της εταιρείας είναι η παραγωγή υγιεινών και νόστιμων προϊόντων με προτεραιότητα πάντα στην ποιότητα. Πέρα από την υψηλής αξίας πρώτη ύλη, η εταιρεία έχει επενδύσει στην ανάπτυξη μεθόδων που επιτρέπει τη διασφάλιση της ποιότητας σε όλη τη διαδρομή των προϊόντων, μέχρι το ψυγείο των πελατών. Όπως διαβάζουμε στο site της : «Η συνταγή της επιτυχίας είναι αγνή και αυθεντική, όπως ακριβώς και τα προϊόντα. Η εταιρεία γνωρίζει να αξιοποιεί την παράδοση και προσαρμόζει τα προϊόντα με την βοήθεια της υψηλής τεχνολογίας, στις σύγχρονες απαιτήσεις και διατροφικές ανάγκες της ελληνικής οικογένειας».

Η τέταρτη εταιρεία έρχεται από την Θεσσαλονίκη και συνδυάζει τον αθλητισμό με την τεχνολογία – ιδρυτής της ο διεθνής καλαθοσφαιριστής Λάζαρος Παπαδόπουλος. Το όνομα της, Athlenda (www.athlenda.com) – και δεν είναι κάτι άλλο από «παγκόσμιο μπασκετικό δίκτυο, μια εφαρμογή αναζήτησης νεαρών ταλέντων του μπάσκετ. Σκοπός της πλατφόρμας είναι να φέρει νέους αθλητές σε επαφή με προπονητές και ομάδες, για να δείξουν τις ικανότητες τους και να αυτοπροβληθούν.

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

stelios-tzakos

Ο Τζάκο Καράσσο με βαθιές ρίζες στην επιχειρηματική κοινότητα της Θεσσαλονίκης – 4η γενιά μιας οικογένειας κλωστοϋφαντουργών- ξεκίνησε να πουλάει βρεφικές πάνες μέσα από το διαδίκτυο και πέτυχε! Σήμερα, η εταιρεία του διαθέτει μια ολοκληρωμένη σειρά βρεφικής φροντίδας και παίρνει το ένα μετά το άλλο τα διεθνή βραβεία

jinandjazz

Μια σαββατιάτικη βραδιά με gin & jazz σε ένα all day στέκι στο κέντρο της Χαλκίδας όπου μεταξύ των μουσικών της μπάντας υπάρχει και μια ιδιαίτερα ξεχωριστή παρουσία

vincent-river

Ένα έργο – Vincent του Philip Ridley- που έχει στο πυρήνα του το φαινόμενο της ομοφοβίας παίζεται στο Αμαξοστοιχία-Θέατρο το Τρένο στο Ρουφ με τη Μαρία Σκουλά και τον Δημήτρη Φουρλή

babounis

«Το Σάββατο του Παραγωγού», μια πρωτοβουλία με στόχο την ανάδειξη των τοπικών αγροτικών προϊόντων, την ενημέρωση για τις ιδιαιτερότητες της γεωργικής παραγωγής και την προβολή της Μεσογειακής ∆ιατροφής ως σύγχρονου τρόπου υγιεινής και ισορροπημένης διατροφής, συνεχίζεται και το 2019, για 4η χρονιά στο φιλόξενο σπίτι της Ελληνικής Εταιρείας στη Πλάκα!

kalyma

Οι διοργανωτές παρουσίασαν τα poster του 21ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, τα οποία σχεδίασε η Ιφιγένεια Βασιλείου με τους συνεργάτες της Αφροδίτη Σπυροπούλου και Ευτυχία Βλάχου

maltezos

Επανακυκλοφορεί από τις εκδόσεις της Εστίας το εξαντλημένο βιβλίο του Πέτρου Στ. Mακρή-Στάϊκου για τη στυγερή δολοφονία του Κίτσου Μαλτέζου από τους πρώην συντρόφους του στην κατοχική Αθήνα