4 εκτός αθηναϊκών τειχών
4 εκτός αθηναϊκών τειχών
Όλοι οι φιναλίστ της φετινής λίστας για την ένταξη και την συμμετοχή στο πρόγραμμα Εταιρικής Υπευθυνότητας ΟΠΑΠ Forward προέρχονται από την ελληνική Περιφέρεια- Εύβοια, Κοζάνη, Σβορώνος Πιερίας – και την Θεσσαλονίκη
UPD:
Τέσσερις εταιρείες εκτός αθηναϊκών τειχών -τέσσερις αναπτυσσόμενες μικρομεσαίες επιχειρήσεις είναι οι φιναλίστ για την ένταξη και συμμετοχή στο πρόγραμμα Εταιρικής Υπευθυνότητας ΟΠΑΠ Forward (Περισσότερα στο opapcsr.gr/omada-prosforas ).
Τέσσερις εταιρείες που αναζητούν την ψήφο των πολιτών μέσα από την εφαρμογή Ομάδα Προσφοράς ΟΠΑΠ (στο κινητό και το tablet).
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Μία προς μία τις εταιρείες. Οι τρείς είναι από την δυναμική αγορά της αγρο - διατροφής που εξελίσσεται σε κεντρικό πυλώνα της προσπάθειας ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας.
Η μία είναι από την Κεντρική Εύβοια, η Septem Μικροζυθοποιία (septem.gr ) . H Septem –που έχει αρχίσει να καλλιεργεί στο Ρολόγι, στην ευρύτερη περιοχή της Κύμης, στα γειτονικά με την παραγωγική μονάδα κτήματα τον δικό της λυκίσκο- είναι από τους πρωτοπόρους του νέου κύματος της μικρής, με τοπικές αναφορές, ζυθοποιίας. Ο ιδρυτής, ο Σοφοκλής Παναγιώτου – που ξεκίνησε την διαδρομή του ως επαγγελματίας οινολόγος- είναι σήμερα ο πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών.
Η δεύτερη με παραγωγικές εγκαταστάσεις στη Κοζάνη και δίκτυο σε όλη την Ελλάδα είναι η Pitenis Gourmet Food
Τέσσερις εταιρείες που αναζητούν την ψήφο των πολιτών μέσα από την εφαρμογή Ομάδα Προσφοράς ΟΠΑΠ (στο κινητό και το tablet).
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Μία προς μία τις εταιρείες. Οι τρείς είναι από την δυναμική αγορά της αγρο - διατροφής που εξελίσσεται σε κεντρικό πυλώνα της προσπάθειας ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας.
Η μία είναι από την Κεντρική Εύβοια, η Septem Μικροζυθοποιία (septem.gr ) . H Septem –που έχει αρχίσει να καλλιεργεί στο Ρολόγι, στην ευρύτερη περιοχή της Κύμης, στα γειτονικά με την παραγωγική μονάδα κτήματα τον δικό της λυκίσκο- είναι από τους πρωτοπόρους του νέου κύματος της μικρής, με τοπικές αναφορές, ζυθοποιίας. Ο ιδρυτής, ο Σοφοκλής Παναγιώτου – που ξεκίνησε την διαδρομή του ως επαγγελματίας οινολόγος- είναι σήμερα ο πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών.
Η δεύτερη με παραγωγικές εγκαταστάσεις στη Κοζάνη και δίκτυο σε όλη την Ελλάδα είναι η Pitenis Gourmet Food
(pitenis.gr). H εταιρεία παράγει και προωθεί gourmet καινοτόμα εδέσματα όπως οι σαλάτες και τα dressings με Κρόκο Κοζάνης. Ο Δημήτρης Πιτένης (πρόεδρος του ΔΣ της εταιρείας) δηλώνει από την πλευρά του: «Βασικός στόχος της εταιρείας μας είναι η εδραίωση, των προϊόντων της ειδικότερα, αλλά και των Ελληνικών προϊόντων γενικότερα, στη συνείδηση των καταναλωτών, ως προϊόντων υψηλής ποιότητας και διατροφικής αξίας με πολύ υψηλό “value for money”. Οι αγνές πρώτες ύλες της Ελληνικής γης, συνδυασμένες με το μεράκι, την τεχνογνωσία και τις σύγχρονες τεχνικές marketing, δημιουργούν ένα ασυναγώνιστο συνδυασμό!»
Η τρίτη είναι η εταιρεία Άλφα Γεύση (www.alphagefsi.gr) από τον Σβορώνο της Πιερίας. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1998, με αντικείμενο εργασιών την παραγωγή παραδοσιακών σαλατών. Σκοπός της εταιρείας είναι η παραγωγή υγιεινών και νόστιμων προϊόντων με προτεραιότητα πάντα στην ποιότητα. Πέρα από την υψηλής αξίας πρώτη ύλη, η εταιρεία έχει επενδύσει στην ανάπτυξη μεθόδων που επιτρέπει τη διασφάλιση της ποιότητας σε όλη τη διαδρομή των προϊόντων, μέχρι το ψυγείο των πελατών. Όπως διαβάζουμε στο site της : «Η συνταγή της επιτυχίας είναι αγνή και αυθεντική, όπως ακριβώς και τα προϊόντα. Η εταιρεία γνωρίζει να αξιοποιεί την παράδοση και προσαρμόζει τα προϊόντα με την βοήθεια της υψηλής τεχνολογίας, στις σύγχρονες απαιτήσεις και διατροφικές ανάγκες της ελληνικής οικογένειας».
Η τέταρτη εταιρεία έρχεται από την Θεσσαλονίκη και συνδυάζει τον αθλητισμό με την τεχνολογία – ιδρυτής της ο διεθνής καλαθοσφαιριστής Λάζαρος Παπαδόπουλος. Το όνομα της, Athlenda (www.athlenda.com) – και δεν είναι κάτι άλλο από «παγκόσμιο μπασκετικό δίκτυο, μια εφαρμογή αναζήτησης νεαρών ταλέντων του μπάσκετ. Σκοπός της πλατφόρμας είναι να φέρει νέους αθλητές σε επαφή με προπονητές και ομάδες, για να δείξουν τις ικανότητες τους και να αυτοπροβληθούν.
Η τρίτη είναι η εταιρεία Άλφα Γεύση (www.alphagefsi.gr) από τον Σβορώνο της Πιερίας. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1998, με αντικείμενο εργασιών την παραγωγή παραδοσιακών σαλατών. Σκοπός της εταιρείας είναι η παραγωγή υγιεινών και νόστιμων προϊόντων με προτεραιότητα πάντα στην ποιότητα. Πέρα από την υψηλής αξίας πρώτη ύλη, η εταιρεία έχει επενδύσει στην ανάπτυξη μεθόδων που επιτρέπει τη διασφάλιση της ποιότητας σε όλη τη διαδρομή των προϊόντων, μέχρι το ψυγείο των πελατών. Όπως διαβάζουμε στο site της : «Η συνταγή της επιτυχίας είναι αγνή και αυθεντική, όπως ακριβώς και τα προϊόντα. Η εταιρεία γνωρίζει να αξιοποιεί την παράδοση και προσαρμόζει τα προϊόντα με την βοήθεια της υψηλής τεχνολογίας, στις σύγχρονες απαιτήσεις και διατροφικές ανάγκες της ελληνικής οικογένειας».
Η τέταρτη εταιρεία έρχεται από την Θεσσαλονίκη και συνδυάζει τον αθλητισμό με την τεχνολογία – ιδρυτής της ο διεθνής καλαθοσφαιριστής Λάζαρος Παπαδόπουλος. Το όνομα της, Athlenda (www.athlenda.com) – και δεν είναι κάτι άλλο από «παγκόσμιο μπασκετικό δίκτυο, μια εφαρμογή αναζήτησης νεαρών ταλέντων του μπάσκετ. Σκοπός της πλατφόρμας είναι να φέρει νέους αθλητές σε επαφή με προπονητές και ομάδες, για να δείξουν τις ικανότητες τους και να αυτοπροβληθούν.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα