Με την αποκάλυψη του πρωτότυπου GR LH2 Racing η Gazzo Racing αποτυπώνει τον οραματισμό της Toyota για την υιοθέτηση του υδρογόνου ως καύσιμο στους αγώνες αντοχής.
Μπορεί το υδρογόνο να απέχει ακόμα από το να αποτελέσει τη νόρμα της αυτοκίνησης, ωστόσο η Toyota πιστεύει όσο ελάχιστοι πως το υδρογόνο αποτελεί μία πραγματικά βιώσιμη λύση τόσο για την αυτοκίνηση, όσο και για τους αγώνες. Σε αυτό το πλαίσιο η Gazoo Racing έχει πάρει το πράσινο φως από την ιαπωνική εταιρεία για την εξέλιξη υδρογονοκίνητων αγωνιστικών. Απόρροια αυτής της εξέλιξης είναι το πρωτότυπο αγωνιστικό που παρουσίασε στον χώρο του H2 Village της πίστας του Σαρτ , όπου αυτό το Σαββατοκύριακο λαμβάνει χώρα η 93η εκδοχή του 24ωρου αγώνα αντοχής Le Mans. Ονομάζεται GR LH2 Racing και χαρακτηρίζεται από ντιζάιν στα πρότυπα των LMH (Le Mans Hypercar), με πολύ ξεχωριστό χρωματισμό που συνδυάζει μπλε με άσπρο. Έχει μήκος 5,1 μέτρα και πλάτος 2,05 μέτρα, που σημαίνει πως είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από το αγωνιστικό GR010 Hybrid στο οποίο βασίζεται.
Η Toyota δε γνωστοποίησε λεπτομερώς τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, αλλά μίλησε για την ουσία. Που δεν είναι άλλη από το γεγονός πως η «καρδιά» του λειτουργεί με υδρογόνο και συνεργάζεται με υβριδική τεχνολογία. Πιθανολογείται ότι έχει κοινά στοιχεία με τον twin-turbo V6 των 3,5 λίτρων του GR010 Hybrid με ένα ηλεκτρικό μοτέρ στον εμπρός άξονα. Πρόκειται για μία διάταξη που έχει δώσει τα διαπιστευτήριά της στους αγώνες αντοχής, οπότε δεν αποκλείεται η Toyota GR να την προσάρμοσε στις απαιτήσεις ενός κινητήρα υδρογόνου.
Εξάλλου, η ιαπωνική εταιρεία έχει αναλάβει εδώ και μερικά χρόνια την ανάπτυξη αυτής της τεχνολογίας κίνησης για τους αγώνες, μέσω της συμμετοχής της ομάδας Rookie Racing στο ιαπωνικό πρωτάθλημα Super Taikyu όπου τρέχει με μία υδρογονοκίνητη Corolla. Στα ράλλυ, έχει από το 2022 παρουσιάσει το κόνσεπτ της, με το GR Yaris H2 να ολοκληρώνει δοκιμές επίδειξης στο Ράλλυ Ιπέρ. Αναφορικά με τον θρυλικό 24ωρο αγώνα αντοχής Le Mans, η Toyota κλείνει φέτος 40 χρόνια από την πρώτη της συμμετοχή. Τα δύο GR010 Hybrid που θα πάρουν εκκίνηση θα ξεχωρίζουν αισθητικά από τον γνώριμο συνδυασμό κόκκινου-λευκού-μαύρου και στοχεύουν στην επιστροφή στις επιτυχίες.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.