Η πρόσφατη αλλαγή Διευθύνοντος Συμβούλου στην Aston Martin σημαίνει νέο επιχειρηματικό σχέδιο για την εταιρεία.
Από πέρυσι τον Σεπτέμβριο ο Άντριαν Χόλμαρκ ανέλαβε χρέη Διευθύνοντος Συμβούλου στηνAston Martin με σκοπό να καταφέρει να αλλάξει την εμπορική πορεία της και να την επαναφέρει στην κερδοφορία.
Ο Χόλμαρκ, ο οποίος κατείχε την ίδια θέση στην Bentley για 15 χρόνια, μίλησε σε δημοσιογράφους του βρετανικού αυτοκινητικού Τύπου και περιέγραψε το σχέδιό του. Πλέον, έχει ενημερωθεί για τα δεδομένα στην Aston Martin και γνωρίζει τις συνθήκες που επικρατούν σε αυτή.
Η εταιρεία έχει ανάγκη από την τοποθέτηση εξηλεκτρισμένων κινητήρων στα μοντέλα της, από την πιο συχνή αναβάθμιση και επανασχεδίασή τους, όπως και να δίνει περισσότερες επιλογές στους πελάτες της.
Με αυτή τη στρατηγική, φιλοδοξεί να γίνει ο πρώτος άνθρωπος που θα κάνει την Aston Martin «βιώσιμα κερδοφόρα» (sic) στα 112 χρόνια ύπαρξής της. Ως γνωστόν. ιστορία της είναι γεμάτη προκλήσεις και οικονομικές δυσκολίες, κάτι που ο Χόλμαρκ θέλει να αλλάξει, εφαρμόζοντας μια πιο προσεκτική και σταθερή επιχειρηματική προσέγγιση, όπως είπε.
Σύμφωνα με την πρόθεση του νέου Διευθύνοντος Συμβούλου, η βρετανική εταιρεία σκοπεύει να παρουσιάζει νέες εκδόσεις και εκδοχές των μοντέλων της εντός των επόμενων τριών έως πέντε ετών, προσελκύοντας ξανά το ενδιαφέρον των ως τώρα πελατών της.
Ακόμη και η Valhalla, το hypercar της μάρκας, θα έχει νέες εκδόσεις, συμπεριλαμβανομένης πιθανώς μιας cabrio εκδοχής, καθώς και μια επιπλέον ειδική έκδοση στο μέλλον, ακόμα πιο συλλεκτική.
Μέχρι το 2030, η Aston Martin θα συνεχίσει να βασίζεται στους εξηλεκτρισμένους θερμικούς κινητήρες για τα μοντέλα της. Μετά το 2035, η μετάβασή της στην πλήρη ηλεκτροκίνηση θα εξαρτηθεί από τις τότε εξελίξεις της αγοράς.
Το πρόγραμμα της Groupama Ασφαλιστικής για τα ακίνητα βραχυχρόνιας μίσθωσης προσφέρει ολοκληρωμένη προστασία συνδυάζοντας καλύψεις για αστική ευθύνη και περιουσία.
Από το 2019 η Wolt ανατρέπει τα δεδομένα στη διανομή φαγητού και προϊόντων, ενισχύοντας τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, και αναβαθμίζοντας συνεχώς την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών.
Δύο ελληνικές startups είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το Hubraum Tech Incubator Center στην Κρακοβία, όπου παρακολούθησαν διαλέξεις για την καινοτομία, την επιχειρηματικότητα και τη χρηματοδότηση, εμβαθύνανε σε καινοτόμες τεχνολογίες και έλαβαν εξειδικευμένη γνώση για το πώς αναπτύσσεται μία νεοφυείς επιχείρηση