Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Σοκ: Ο συγκυβερνήτης έριξε το αεροπλάνο - Ηθελε να το καταστρέψει
Σοκ: Ο συγκυβερνήτης έριξε το αεροπλάνο - Ηθελε να το καταστρέψει
«Αρνήθηκε να ανοίξει στον πιλότο, δεν είπε ούτε κουβέντα τα τελευταία δραματικά λεπτά» - «Εσκεμμένα ενεργοποίησε το κουμπί που οδηγεί στην απώλεια ύψους» - «Τα τελευταία δευτερόλεπτα πριν τη συντριβή ακούγονταν κραυγές επιβατών»
Σε δραματικές αποκαλύψεις αναφορικά με την τραγωδία στις γαλλικές Άλπεις με το αεροσκάφος της Germanwings προχώρησε το μεσημέρι της Πέμπτης ο εισαγγελέας της Μασσαλίας, Μπρις Ρομπέν,
Μιλώντας σε δημοσιογράφους ο κ. Ρομπέν «έδειξε» τον συγκυβερνήτη του Airbus της γερμανικής εταιρείας ως τον μοναδικό υπεύθυνο για την αεροπορική τραγωδία, υποστηρίζοντας πως εσκεμμένα επέλεξε να καταστρέψει το αεροπλάνο.
Πρόκειται για τον 28χρονο Γερμανό Αντρέας Λούμπιτς, ο οποίος είχε μόλις 630 ώρες πτήσης στο ενεργητικό του και ο οποίος φέρεται να ήταν μόνος του στο πιλοτήριο την ώρα της συντριβής.
Σύμφωνα με τον εισαγγελέα όλα κυλούσαν ομαλά μέχρι τη στιγμή που ο πιλότος του αεροσκάφους αποφάσισε να βγει από το πιλοτήριο και να επισκεφτεί στην τουαλέτα.
«Δεν έχουμε ακούσει κάτι που δεν ήταν φυσιολογικό. Μιλούσαν ήρεμα και φυσιολογικά», είπε ο κ. Ρόμπεν αναφερόμενος στις συνομιλίες πριν βγει από το πιλοτήριο ο έμπειρος κυβερνήτης και πρόσθεσε: «Κάποια στιγμή ο πιλότος ζήτησε από τον συγκυβερνήτη να πάρει τα ηνία της πτήσης και ταυτόχρονα ακούστηκε ο θόρυβος ενός καθίσματος που πάει προς τα πίσω και η πόρτα να ανοίγει».
Τα ηχητικά ντοκουμέντα έδειξαν πως ο πιλότος πήγε στην τουαλέτα και ότι ο συγκυβερνήτης παρέμεινε στο εσωτερικό του πιλοτηρίου, ωστόσο, όταν ο πρώτος επέστρεψε και άρχισε να χτυπά την πόρτα, ζητώντας πρόσβαση στο εσωτερικό του πιλοτηρίου, ωστόσο, δεν υπήρξε κάποια απάντηση.
Μιλώντας σε δημοσιογράφους ο κ. Ρομπέν «έδειξε» τον συγκυβερνήτη του Airbus της γερμανικής εταιρείας ως τον μοναδικό υπεύθυνο για την αεροπορική τραγωδία, υποστηρίζοντας πως εσκεμμένα επέλεξε να καταστρέψει το αεροπλάνο.
Πρόκειται για τον 28χρονο Γερμανό Αντρέας Λούμπιτς, ο οποίος είχε μόλις 630 ώρες πτήσης στο ενεργητικό του και ο οποίος φέρεται να ήταν μόνος του στο πιλοτήριο την ώρα της συντριβής.
Σύμφωνα με τον εισαγγελέα όλα κυλούσαν ομαλά μέχρι τη στιγμή που ο πιλότος του αεροσκάφους αποφάσισε να βγει από το πιλοτήριο και να επισκεφτεί στην τουαλέτα.
«Δεν έχουμε ακούσει κάτι που δεν ήταν φυσιολογικό. Μιλούσαν ήρεμα και φυσιολογικά», είπε ο κ. Ρόμπεν αναφερόμενος στις συνομιλίες πριν βγει από το πιλοτήριο ο έμπειρος κυβερνήτης και πρόσθεσε: «Κάποια στιγμή ο πιλότος ζήτησε από τον συγκυβερνήτη να πάρει τα ηνία της πτήσης και ταυτόχρονα ακούστηκε ο θόρυβος ενός καθίσματος που πάει προς τα πίσω και η πόρτα να ανοίγει».
Τα ηχητικά ντοκουμέντα έδειξαν πως ο πιλότος πήγε στην τουαλέτα και ότι ο συγκυβερνήτης παρέμεινε στο εσωτερικό του πιλοτηρίου, ωστόσο, όταν ο πρώτος επέστρεψε και άρχισε να χτυπά την πόρτα, ζητώντας πρόσβαση στο εσωτερικό του πιλοτηρίου, ωστόσο, δεν υπήρξε κάποια απάντηση.
Ωστόσο, σύμφωνα με τον εισαγγελέα, το στοιχείο που έδειξε ότι ο συγκυβερνήτης δεν είχε χάσει τις αισθήσεις του εκείνη την ώρα ήταν πως ακουγόταν να ανασαίνει κανονικά.
«Δεν μιλούσε, αλλά ακουγόταν ο ήχος της αναπνοής του», είπε ο κ. Ρομπέν και πρόσθεσε: «Ο συγκυβερνήτης δεν ξαναμιλάει. Ακούγεται ο ήχος της αναπνοής του».
Στη συνέχεια, ο εισαγγελέας είπε πως ακούστηκε ο πύργος ελέγχου της Μασσαλίας να ζητά επικοινωνία με το πιλοτήριο, τονίζοντας πως δεν υπήρχε καμιά απόκριση,
Τότε, όπως σημείωσε, οι ελεγκτές ζήτησαν να ενεργοποιηθεί η επείγουσα διαδικασία βοήθειας, ώστε το αεροσκάφος να έχει προτεραιότητα σε σχέση με άλλα, ενώ ζήτησαν και τη βοήθεια και άλλων αεροσκαφών, προκειμένου να ανακτηθεί η επικοινωνία με το Airbus320.
«Ο συναγερμός ενεργοποιήθηκε προκειμένου να δείξει στο πλήρωμα ότι βρίσκεται πολύ κοντά στο έδαφος και εκείνη την ώρα ακούμε τα χτυπήματα στην πόρτα να γίνονται πολύ πιο δυνατά», σημείωσε ο εισαγγελέας.
Μάλιστα, ανέφερε πως πριν πριν την οριστική πρόσκρουση του Airbus 320 στο έδαφος ακούστηκε ένας θόρυβος που ήταν «σαν μία πρώτη πρόσκρουση στο έδαφος», πριν τελικά το αεροσκάφος συντριβεί στο βουνό.
Παράλληλα, διευκρίνισε πως δεν υπήρξε κανένα σήμα κινδύνου που να δόθηκε από το πιλοτήριο και καμία απάντηση στο πλήθος των εκκλήσεων που έγιναν από τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας.
Σύμφωνα με τον εισαγγελέα της Μασσαλίας η ερμηνεία των επικεφαλής των ερευνών, με βάση τα μέχρι στιγμής στοιχεία, είναι ότι ο συγκυβερνήτης αρνήθηκε να ανοίξει την πόρτα της καμπίνας και εσκεμμένα ενεργοποίησε το κουμπί που οδηγεί στην απώλεια ύψους και έστειλε το αεροπλάνο στη μοιραία κάθοδό του.
«O συγκυβερνήτης εσκεμμένα επέλεξε να οδηγήσει σε κάθοδο το αεροπλάνο», είπε και πρόσθεσε πως ο 28χρονος Γερμανός ανέπνεε κανονικά και «δεν είπε ούτε μία λέξη πριν τη συντριβή».
«Τα πάντα εστιάζονται στη συμπεριφορά του συγκυβερνήτη που έμεινε κλειδωμένος στο πιλοτήριο», δήλωσε.
Ωστόσο, ο κ. Ρομπέν διευκρίνισε πως ο συγκυβερνήτης «δεν είχε καταγραφεί ως τρομοκράτης» και ότι τα στοιχεία δείχνουν πως «είχε βούληση να καταστρέψει το αεροπλάνο», προσθέτοντας παράλληλα ότι δεν υπάρχουν λόγοι για να θεωρηθεί η συντριβή τρομοκρατική ενέργεια».
Τέλος, σύμφωνα πάντα με τον εισαγγελέα, τα θύματα δεν αντελήφθησαν πως το αεροπλάνο πρόκειται να συντριβεί παρά «την εντελώς τελευταία στιγμή».
«Έχασαν ακαριαία τη ζωή τους και ακούστηκαν κραυγές τις εντελώς τελευταίες στιγμές», είπε.
«Δεν μιλούσε, αλλά ακουγόταν ο ήχος της αναπνοής του», είπε ο κ. Ρομπέν και πρόσθεσε: «Ο συγκυβερνήτης δεν ξαναμιλάει. Ακούγεται ο ήχος της αναπνοής του».
Στη συνέχεια, ο εισαγγελέας είπε πως ακούστηκε ο πύργος ελέγχου της Μασσαλίας να ζητά επικοινωνία με το πιλοτήριο, τονίζοντας πως δεν υπήρχε καμιά απόκριση,
Τότε, όπως σημείωσε, οι ελεγκτές ζήτησαν να ενεργοποιηθεί η επείγουσα διαδικασία βοήθειας, ώστε το αεροσκάφος να έχει προτεραιότητα σε σχέση με άλλα, ενώ ζήτησαν και τη βοήθεια και άλλων αεροσκαφών, προκειμένου να ανακτηθεί η επικοινωνία με το Airbus320.
«Ο συναγερμός ενεργοποιήθηκε προκειμένου να δείξει στο πλήρωμα ότι βρίσκεται πολύ κοντά στο έδαφος και εκείνη την ώρα ακούμε τα χτυπήματα στην πόρτα να γίνονται πολύ πιο δυνατά», σημείωσε ο εισαγγελέας.
Μάλιστα, ανέφερε πως πριν πριν την οριστική πρόσκρουση του Airbus 320 στο έδαφος ακούστηκε ένας θόρυβος που ήταν «σαν μία πρώτη πρόσκρουση στο έδαφος», πριν τελικά το αεροσκάφος συντριβεί στο βουνό.
Παράλληλα, διευκρίνισε πως δεν υπήρξε κανένα σήμα κινδύνου που να δόθηκε από το πιλοτήριο και καμία απάντηση στο πλήθος των εκκλήσεων που έγιναν από τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας.
Σύμφωνα με τον εισαγγελέα της Μασσαλίας η ερμηνεία των επικεφαλής των ερευνών, με βάση τα μέχρι στιγμής στοιχεία, είναι ότι ο συγκυβερνήτης αρνήθηκε να ανοίξει την πόρτα της καμπίνας και εσκεμμένα ενεργοποίησε το κουμπί που οδηγεί στην απώλεια ύψους και έστειλε το αεροπλάνο στη μοιραία κάθοδό του.
«O συγκυβερνήτης εσκεμμένα επέλεξε να οδηγήσει σε κάθοδο το αεροπλάνο», είπε και πρόσθεσε πως ο 28χρονος Γερμανός ανέπνεε κανονικά και «δεν είπε ούτε μία λέξη πριν τη συντριβή».
«Τα πάντα εστιάζονται στη συμπεριφορά του συγκυβερνήτη που έμεινε κλειδωμένος στο πιλοτήριο», δήλωσε.
Ωστόσο, ο κ. Ρομπέν διευκρίνισε πως ο συγκυβερνήτης «δεν είχε καταγραφεί ως τρομοκράτης» και ότι τα στοιχεία δείχνουν πως «είχε βούληση να καταστρέψει το αεροπλάνο», προσθέτοντας παράλληλα ότι δεν υπάρχουν λόγοι για να θεωρηθεί η συντριβή τρομοκρατική ενέργεια».
Τέλος, σύμφωνα πάντα με τον εισαγγελέα, τα θύματα δεν αντελήφθησαν πως το αεροπλάνο πρόκειται να συντριβεί παρά «την εντελώς τελευταία στιγμή».
«Έχασαν ακαριαία τη ζωή τους και ακούστηκαν κραυγές τις εντελώς τελευταίες στιγμές», είπε.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα