Πάνω από 500 παρατηρητές του ΟΑΣΕ εγκατέλειψαν την Ουκρανία
Ολοκληρώθηκε η εκκένωση των παρατηρητών του ΟΑΣΕ από την Ουκρανία ανακοίνωσε η γενική γραμματέας Χέλγκα Σμιτ
Ο Οργανισμός για την Ασφάλεια και τη Συνεργασία στην Ευρώπη ολοκλήρωσε την απομάκρυνση του διεθνούς προσωπικού του από την Ουκρανία, ανακοίνωσε σήμερα η γενική γραμματέας Χέλγκα Σμιτ, στη σύνοδο των 57 χωρών μελών του.
«Αφότου συναντηθήκαμε, την Πέμπτη, είμαι στην ευχάριστη θέση να αναφέρω ότι οι εναπομείνασες ομάδων των διεθνών αποστολών έχουν μεταφερθεί σε ασφαλές μέρος», είπε η Σμιτ, σύμφωνα με το κείμενο της ομιλίας της.
Οι σύγχρονοι μηχανισμοί ωρίμανσης ιδεών, που μειώνουν το ρίσκο, επιταχύνουν την εφαρμογή και βοηθούν τις πόλεις να λαμβάνουν πιο τεκμηριωμένες αποφάσεις.
Με επίκεντρο τις τοπικές κοινωνίες, η ΑΒ Βασιλόπουλος πραγματοποίησε 150 δράσεις εθελοντισμού σε όλη τη χώρα, με τη συμμετοχή περισσότερων από 4.500 ανθρώπων.