Επικοινωνία του Προέδρου του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Μισέλ με τον Ρώσο πρόεδρο Πούτιν
Η επικοινωνία αφορούσε επίσης την πανδημία και τη σημασία της παγκόσμιας αλληλεγγύης και της διεθνούς συνεργασίας για την καταπολέμησή της
Tηλεφωνική επικοινωνία με τον Πρόεδρο της Ρωσίας Βλαντίμιρ Πούτιν είχε ο Πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Σαρλ Μισέλ, ο οποίος του έθεσε το ζήτημα της κράτησης του Αλεξέι Ναβάλνι.
Ο Πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, σύμφωνα με ανακοίνωση, ενημέρωσε τον Πρόεδρο Πούτιν για τη σοβαρή ανησυχία της ΕΕ και των κρατών μελών της για τις πρόσφατες εξελίξεις και κάλεσε να σεβαστεί πλήρως και άνευ όρων τα δικαιώματα του Αλεξέι Ναβάλνι.
Παράλληλα, ο Σαρλ Μισέλ σημείωσε ότι η ΕΕ είναι ενωμένη στην έκκλησή της προς τη Ρωσία να απελευθερώσει γρήγορα τον Ναβάλνι και να προχωρήσει στην έρευνα για την απόπειρα δολοφονίας εναντίον του, με πλήρη διαφάνεια και χωρίς περαιτέρω καθυστέρηση.
Ο Πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου ενημέρωσε τον Βλαντίμιρ Πούτιν για την πρόθεσή του να συγκαλέσει στρατηγική συζήτηση στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο του Μαρτίου για τις σχέσεις ΕΕ-Ρωσίας.
Η επικοινωνία αφορούσε επίσης την πανδημία του COVID-19 και τη σημασία της παγκόσμιας αλληλεγγύης και της διεθνούς συνεργασίας για την καταπολέμησή της.
Τέλος, συζήτησαν την ανάγκη να ενισχύσουν την παγκόσμια ειρήνη και ασφάλεια και να επιδιώξουν λιγότερες συγκρούσεις και περισσότερες λύσεις.
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.