Αθηναϊκή Ζυθοποιία: η σημασία της υπεύθυνης διάθεσης στην υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ

Αθηναϊκή Ζυθοποιία: η σημασία της υπεύθυνης διάθεσης στην υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ

Τα εστιατόρια και τα μπαρ ήταν φέτος για πρώτη φορά κλειστά κατά την εορταστική περίοδο. Ωστόσο η ανάγκη για επιμόρφωση σε θέματα υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ παραμένει πάντα επίκαιρη.

Αθηναϊκή Ζυθοποιία: η σημασία της υπεύθυνης διάθεσης στην υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ

Sponsored Content


Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής μπίρας στην Ελλάδα, έχει καλλιεργήσει, εδώ και χρόνια, µία ισχυρή κουλτούρα υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ και ορθής οδηγικής συμπεριφοράς, μέσα από σειρά δράσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του καταναλωτικού κοινού, που πραγματοποιεί τακτικά, αλλά και σχετικών καμπανιών προϊόντων της όπως η Heineken, στο πλαίσιο του συνολικού της προγράμματος της για βιώσιμη ανάπτυξη και εταιρική υπευθυνότητα. 

Τον Δεκέμβριο η εταιρεία πραγματοποίησε διαδικτυακό σεμινάριο με θέμα την «Υπεύθυνη Διάθεση και Κατανάλωση Αλκοόλ», σε συνεργασία με την Ένωση Bartenders Ελλάδος και με την υποστήριξη της μη κυβερνητικής οργάνωσης «Νηφάλιοι-Στην Υγειά μας», το οποίο παρακολούθησαν bartenders από όλη την Ελλάδα. Συνολικά, περισσότεροι από 70 εργαζόμενοι σε καταστήματα εστίασης ενημερώθηκαν από πιστοποιημένους εκπαιδευτές για θέματα που αφορούν στο αλκοόλ αλλά και για το ρόλο που επιτελούν οι επαγγελματίες του χώρου τους στην ορθή διάθεσή του ως, αναμφίβολα, ένας από τους σημαντικότερους κρίκους στην αλυσίδα πώλησης του αλκοόλ στον τελικό καταναλωτή. Στόχος του σεμιναρίου ήταν να ενισχύσει την κοινή προσπάθεια ενσωμάτωσης της κοινωνικής ευθύνης στην κουλτούρα των Bartenders κατά την πώληση αλκοόλ.

Αφορμή για τη διοργάνωση της συγκεκριμένης εκδήλωσης αποτέλεσε η συζήτηση στρογγυλής τραπέζης με θέμα την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ και την ορθή οδηγική συμπεριφορά, που διοργάνωσε η Αθηναϊκή Ζυθοποιία στις αρχές του 2020 και συμμετείχαν σημαντικοί θεσμικοί και κοινωνικοί φορείς. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης αναφέρθηκε ότι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες που επιδεινώνουν το πρόβλημα είναι η ελλιπής εκπαίδευση και ενημέρωση σχετικά με τους κινδύνους που εγκυμονεί η αλόγιστη κατανάλωση αλκοόλ αλλά και το ότι η υπεύθυνη κατανάλωση είναι αλληλένδετη με την υπεύθυνη διάθεση του αλκοόλ από τους επαγγελματίες του χώρου. 

Η εταιρεία διοργανώνει κατά καιρούς ποικίλες δράσεις σε συνεργασία με φορείς και οργανισμούς παραμένοντας πιστή στη δέσμευσή της να ενημερώνει σωστά το καταναλωτικό κοινό για τη σημασία και την αξία της υπεύθυνης κατανάλωσης. Προς την ίδια κατεύθυνση, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία επενδύει συνεχώς στην ανάπτυξη προϊόντων χωρίς αλκοόλ τα οποία κερδίζουν ολοένα και περισσότερο την προτίμηση των καταναλωτών της τα τελευταία χρόνια.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης