Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Θρασύβουλος Κανάρης: Ο μπουρλοτιέρης-διαχειριστής πολυτελών γιοτ
Θρασύβουλος Κανάρης: Ο μπουρλοτιέρης-διαχειριστής πολυτελών γιοτ
Ακολουθώντας την παράδοση που θέλει όλα τα μέλη της οικογένειας να αναπτύσσουν ισχυρούς δεσμούς με τη θάλασσα, ο απόγονος του αγωνιστή Κωνσταντίνου Κανάρη θεωρείται ο άνθρωπος-κλειδί στις ναυλώσεις και τη διαχείριση πολυτελών σκαφών.
Με την εταιρεία του να κατατάσσεται στις κορυφαίες του είδους και με πελάτες κοσμοπολίτες του διεθνούς τζετ σετ, ο σύγχρονος Κανάρης χαράζει σταθερά ανοδική πορεία στο yachting διαφημίζοντας τις ελληνικές θάλασσες στα πέρατα του κόσμου
Γεννήθηκε σε μια οικογένεια που λόγω ονόματος κουβαλούσε έντονα την Ιστορία του τόπου μας. «Ο πυρπολητής, μετέπειτα υπουργός Ναυτιλίας και πέντε φορές πρωθυπουργός της Ελλάδας Κωνσταντίνος Κανάρης υπήρξε ο προπάππους του παππού μου», αρχίζει την αφήγηση ο Θρασύβουλος Κανάρης ξετυλίγοντας το κουβάρι της οικογενειακής του ιστορίας και συνεχίζει: «Παρόλο που μιλάμε για πέντε γενεές πριν, κάποιες οικογενειακές παραδόσεις κληροδοτήθηκαν από τους παλαιότερους στους μεταγενέστερους: Για παράδειγμα, ανά δεύτερη γενιά όλα τα αγόρια είχαν τα ονόματα Θρασύβουλος (όπως ονόμαζε ο αγωνιστής τον γιο του, όνομα με το οποίο βαπτίστηκα και εγώ), αλλά και Απόστολος, που ήταν και ο προστάτης του ναυάρχου. Ολοι, δε, ασχολούνταν αλλά και λάτρευαν τη θάλασσα. Ο παππούς μου ήταν μηχανικός στα καράβια ενώ ο πατέρας μου πλοίαρχος σε κρουαζιερόπλοια».
Γεννήθηκε σε μια οικογένεια που λόγω ονόματος κουβαλούσε έντονα την Ιστορία του τόπου μας. «Ο πυρπολητής, μετέπειτα υπουργός Ναυτιλίας και πέντε φορές πρωθυπουργός της Ελλάδας Κωνσταντίνος Κανάρης υπήρξε ο προπάππους του παππού μου», αρχίζει την αφήγηση ο Θρασύβουλος Κανάρης ξετυλίγοντας το κουβάρι της οικογενειακής του ιστορίας και συνεχίζει: «Παρόλο που μιλάμε για πέντε γενεές πριν, κάποιες οικογενειακές παραδόσεις κληροδοτήθηκαν από τους παλαιότερους στους μεταγενέστερους: Για παράδειγμα, ανά δεύτερη γενιά όλα τα αγόρια είχαν τα ονόματα Θρασύβουλος (όπως ονόμαζε ο αγωνιστής τον γιο του, όνομα με το οποίο βαπτίστηκα και εγώ), αλλά και Απόστολος, που ήταν και ο προστάτης του ναυάρχου. Ολοι, δε, ασχολούνταν αλλά και λάτρευαν τη θάλασσα. Ο παππούς μου ήταν μηχανικός στα καράβια ενώ ο πατέρας μου πλοίαρχος σε κρουαζιερόπλοια».
«Μεγάλωσα ακούγοντας από τους γονείς μου ιστορίες με τον Κωνσταντίνο Κανάρη. Στην εφηβεία μου ταξίδεψα στα Ψαρά για να έρθω πιο κοντά στις ρίζες μας. Εκτοτε, όποτε συναντώ άγαλμά του δεν σας κρύβω ότι συγκινούμαι»Ο Θρασύβουλος Κανάρης από μικρή ηλικία έχει πλήρη συνείδηση του ιστορικού βάρους που φέρει το επώνυμό του. «Μεγάλωσα ακούγοντας από τους γονείς μου περιστατικά που αφορούσαν τον Κωνσταντίνο Κανάρη. Στο δημοτικό, ήξερα ότι ένα μέρος της Ιστορίας που μας δίδασκαν αφορούσε και τους προγόνους μου, αλλά δεν μου φαινόταν περίεργο. Περισσότερο περίεργο φαινόταν στους συμμαθητές μου. Τα κειμήλια άλλωστε που υπάρχουν στο σπίτι μας δεν μας επιτρέπουν να ξεχνούμε ότι προερχόμαστε από τον θρυλικό αγωνιστή. Οπως μια γκραβούρα που του προσφέρθηκε όταν έγινε για πρώτη φορά πρωθυπουργός της Ελλάδας. Στην εφηβεία μου ταξίδεψα στα Ψαρά με σκοπό να δω τα πατρογονικά εδάφη και να έρθω πιο κοντά στις ρίζες μας. Εκτοτε, όποτε συναντώ άγαλμα του Κωνσταντίνου Κανάρη δεν σας κρύβω ότι συγκινούμαι».
«Ζούμε σε μια χώρα που διαθέτει τη μεγαλύτερη ακτογραμμή του κόσμου, με υπέροχο κλίμα και μοναδική διαύγεια νερών. Οι ξένοι μάς προτιμούν για τις θάλασσές μας, που δεν τις βρίσκουν ούτε στη Νότια Γαλλία, ούτε στις εξωτικές Μαλδίβες»
Αρχικά η πορεία του Θρασύβουλου διαφέρει από αυτή της οικογένειάς του. Μυημένος από μικρό παιδί στην τεχνολογία, παίρνει την απόφαση να φύγει για τη Βρετανία προκειμένου να σπουδάσει Computer Science στο Πανεπιστήμιο του Σάσεξ και να συνεχίσει με μεταπτυχιακές σπουδές στην Ανάλυση, στον Σχεδιασμό και τη Διοίκηση των Πληροφοριακών Συστημάτων στο διάσημο London School of Economics. Οι βαθμοί του και η βαθιά γνώση του αντικειμένου θα του επιτρέψουν να γίνει συνεργάτης μεγάλων επιχειρήσεων της Γηραιάς Αλβιώνας. Θα εργαστεί για τα Reuters, British Telecoms, Commercial Union κ.λπ. Οταν θα πάρει την απόφαση να επιστρέψει στην Ελλάδα, δημιουργεί την εταιρεία πληροφορικής και συμβούλων WIN WIN, η οποία παρέχει υπηρεσίες σε ιδιωτικούς αλλά και κρατικούς φορείς και μετά από χρόνια θα ιδρύσει το www.all4yachting.com, το πρώτο αμιγώς ελληνικό portal που αφορά τα πάντα για το yachting και τον θαλάσσιο τουρισμό.
Κομψές γραμμές και μοντέρνος σχεδιασμός για την κρεβατοκάμαρα του «M-S Iraklis L». το ελληνικής κατασκευής ιστιοπλοϊκό είναι από τα πλέον εντυπωσιακά charter yachts στη μεσόγειο
«Το 2008 θέλησα να συνδυάσω τη γνώση της πληροφορικής με την αγάπη μου για τη θάλασσα κι έτσι δημιούργησα ένα site που παρέχει κάθε είδους πληροφορίες για τα γιοτ, από ναυλώσεις σκαφών μέχρι αγοροπωλησίες», λέει ο Θρασύβουλος Κανάρης και συνεχίζει: «Οταν είδα την ανταπόκριση που είχε στον κόσμο η συγκεκριμένη δουλειά, πήρα την απόφαση να επεκτείνω τις δραστηριότητές μου στη θάλασσα».
Δύο χρόνια αργότερα ιδρύει την εταιρεία All4yachtcharter, η οποία εξειδικεύεται στις ναυλώσεις και τη διαχείριση πολυτελών σκαφών τόσο στην Ελλάδα όσο και σε ολόκληρο τον κόσμο. Τα υπέροχα σκάφη που διαχειρίζεται αλλά και το επιχειρηματικό του ταλέντο σύντομα κατατάσσουν την εταιρεία στη λίστα με τις πιο καταξιωμένες επιχειρήσεις στον τομέα της. Σελέμπριτι διεθνούς κύρους, μέλη βασιλικών οικογενειών, πολιτικοί του εξωτερικού και καλλιτέχνες συμπεριλαμβάνονται στους πελάτες της λόγω των υψηλού επιπέδου υπηρεσιών αλλά και της τήρησης των όρων εμπιστευτικότητας. «Διαχειριζόμαστε πάνω από 600 σκάφη διαφορετικού τύπου», τονίζει στο «thema people» και διευκρινίζει: «Από απλά ιστιοπλοϊκά και κλασικά ιστιοφόρα έως πλωτά παλάτια της θάλασσας. Ουσιαστικά καλύπτουμε όλα τα βαλάντια καθώς κάποιος μπορεί να απολαύσει τις καλοκαιρινές διακοπές του πληρώνοντας είτε 2.500 ευρώ για χρήση μιας εβδομάδας ενός ιστιοπλοϊκού, είτε 15.000 ευρώ την ημέρα για ένα από τα υπερπολυτελή μας γιοτ».
Τα κοσμήματα αυτά της θάλασσας που χρησιμοποιούν VIPs με μεγάλη οικονομική επιφάνεια θυμίζουν πλωτές βίλες. Διαθέτουν όλες τις σύγχρονες ανέσεις μιας υπερπολυτελούς κατοικίας και περίπου δέκα άτομα προσωπικό: από καπετάνιο και καμαρότους μέχρι σεφ και σερβιτόρους. «Πρόκειται για απόλυτα εξειδικευμένο προσωπικό», επισημαίνει ο κ. Κανάρης και συνεχίζει: «Ο σεφ μπορεί να διαθέτει ειδικότητα μεσογειακής, ιαπωνικής ή nouvelle cuisine και η δημιουργικότητά του στην κουζίνα να παραπέμπει σε γκουρμέ μενού των διασημότερων εστιατορίων».
Ουσιαστικά ο συνδυασμός σέρβις, υψηλής παροχής υπηρεσιών και πολυτέλειας είναι το τρίπτυχο που εξασφαλίζει την επιτυχία της All4yachtcharter. «Σκοπός μας είναι να παρέχουμε ονειρικές θαλάσσιες διακοπές στους πελάτες μας προσφέροντας υπηρεσίες αντίστοιχες ενός πεντάστερου ξενοδοχείου ακόμα κι αν βρίσκονται σε έναν απομακρυσμένο κόλπο της Ιθάκης ή της Αστυπάλαιας», λέει χαμογελώντας ο ίδιος.
Με ελληνική σημαία και luxury σαλόνι το «M-Y Pouaro»: «Η θάλασσα είναι πηγή ζωτικής ενέργειας αλλά και πλούτου. Γι’ αυτό και το yachting μπορεί να γίνει η πιο κερδοφόρος πηγή τουρισμού», λέει ο Θ. Κανάρης
Στο Παλαιό Φάληρο
Οι δεσμοί του Θρασύβουλου Κανάρη με τη θάλασσα δεν είναι μόνο οικογενειακή παράδοση αλλά και προσωπικά βιώματα και μνήμες. Μεγαλωμένος στις γειτονιές του Παλαιού Φαλήρου, από μικρή ηλικία ακολουθούσε τον πατέρα του σε πολλά από τα επαγγελματικά θαλάσσια ταξίδια του. «Οταν πριν από χρόνια απέκτησα το δικό μου σκάφος, το οποίο έμαθα και να κυβερνώ, έγραψα αμέτρητα ναυτικά μίλια σε ταξίδια που έκανα τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες. Πιάνω το τιμόνι χωρίς πλάνο και πρόγραμμα, χαράσσοντας διαδρομή την τελευταία στιγμή. Η αγάπη για το υγρό στοιχείο και η αναζήτηση της θαλασσινής περιπέτειας είναι για μένα υπόθεση DNA», αναφέρει χαρακτηριστικά.
Το ταχύπλοο Ferretti 68 με βάση τη Ρόδο
Οσο για το αν θυμάται ακόμα την πρώτη φορά που χάραξε μόνος του ρότα ως καπετάνιος, η απάντησή του δεν θα μπορούσε παρά να είναι καταφατική: «Φυσικά και τη θυμάμαι. Πήγα με βάρκα από τη Γλυφάδα στις Φλέβες. Είχα τέτοιο άγχος λες και επρόκειτο να περάσω τον Ατλαντικό Ωκεανό!». Ο ίδιος διαφωνεί με τον χαρακτηρισμό «σκαφάτοι» που συχνά αποδίδουν με ειρωνεία στους ιδιοκτήτες γιοτ, τονίζοντας ότι τέτοιες ιδιοκτησίες είναι αναμενόμενες σε μια χώρα που διαθέτει τη μεγαλύτερη ακτογραμμή του κόσμου, συνολικού μήκους 16 χιλιάδων χιλιομέτρων, με υπέροχο κλίμα και μοναδική διαύγεια νερών. «Οι ξένοι μάς προτιμούν για τις θάλασσές μας, που δεν τις βρίσκουν ούτε στη Νότια Γαλλία, ούτε στις εξωτικές Μαλδίβες», τονίζει ολοκληρώνοντας την κουβέντα μας. «Η θάλασσα είναι πηγή ζωτικής ενέργειας αλλά και πλούτου. Γι’ αυτό και το yachting μπορεί να γίνει η πιο κερδοφόρος πηγή τουρισμού».
Ιταλικού ντιζάιν το «Αventura ΙΙ» ρίχνει άγκυρα στα γαλαζοπράσινα νερά του Αιγαίου
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα