Ο Δημήτρης Σαλπιγγίδης έζησε σπουδαίες στιγμές με την Εθνική Ελλάδας αφού έπαιξε σε Euro και σε Μουντιάλ.
Πλέον είναι στέλεχος της ΕΠΟ και συνεργάτης του Ιβάν Γιοβάνοβιτς και θέλει τα νέα παιδιά να κάνουν το όνειρό τους πραγματικότητα και να παίξουν σε μια μεγάλη διοργάνωση.
Ο Δημήτρης Σαλπιγγίδης μίλησε πριν το παιχνίδι με την Σκωτία για τον αποκλεισμό από το Μουντιάλ και ζήτησε στήριξη στους παίκτες για την επόμενη ημέρα και ... μακριά από συγκρίσεις και τοξικότητα.
Οι δηλώσεις του Δημήτρη Σαλπιγγίδη
«Βλέπω μία τεράστια προσπάθεια, ζούμε την αγωνία των παιδιών. Δυστυχώς δεν τα καταφέραμε να πάμε στο Μουντιάλ, αλλά υπάρχει ταλέντο κι αισιοδοξία.
Υπάρχει ένα κράμα πολλών νέων κι έμπειρων παικτών. Έπαιξε ρόλο η ήττα στη Σκωτία κανένας δεν κατάλαβε πως χάθηκε εκείνο το παιχνίδι. Σε έξι ματς δεν επιτρέπονται λάθη και χαμένοι βαθμοί.
Δεν θέλω να συγκρίνουμε ομάδες. Τρέφουμε τεράστιο σεβασμό στην ομάδα του 2004 και οι επόμενες ομάδες που έζησα εγώ ήταν ωραία τα συναισθήματα, αλλά το ποδόσφαιρο εξελίσσεται. Για μένα είναι χαοτικό να συγκρίνω το τότε ποδόσφαιρο με το σήμερα. Ό,τι καλύτερο θα είναι να πάμε σε μεγάλες διοργανώσεις.
Να κοιτάμε το σήμερα, έχουμε πολλά παιδιά με ταλέντο που τα θέλουν μεγάλες ομάδες. Έχουμε ένα υγιές σύνολο και στόχος είναι να αναρριχηθούμε στο ranking. Να σταθεροποιηθούμε σε υψηλό επίπεδο. Όχι σε συγκρίσεις και στην τοξικότητα, ώστε να πάμε στο επόμενο Euro, που είναι πλέον ο στόχος».
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.