«Φρένο» από τους θεσμούς στο σχέδιο νόμου για το «Taxibeat»
«Φρένο» από τους θεσμούς στο σχέδιο νόμου για το «Taxibeat»
Η Κομισιόν δηλώνει έτοιμη να εξετάσει κατά πόσον το προωθούμενο νομοθετικό πλαίσιο είναι συμβατό με τις δεσμεύσεις του Μνημονίου -και συγκεκριμένα με εκείνες που συνδέονται με τη βελτίωση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος και την άρση των φραγμών στον ανταγωνισμό
Ενστάσεις για το σχέδιο νόμου που προωθεί το υπουργείο Μεταφορών, με σκοπό τη μετατροπή της ηλεκτρονικής πλατφόρμας διαμεσολάβησης «Beat» (πρώην «Taxibeat») σε εταιρεία παροχής μεταφορικού έργου, φέρονται να έχουν διατυπώσει οι θεσμοί.
Το βέβαιο είναι ότι οι σχεδιαζόμενες νομοθετικές αλλαγές δεν έχουν, προς το παρόν, την έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η οποία δηλώνει ενήμερη για την υπόθεση και ετοιμάζεται να εξετάσει κατά πόσον το νέο νομοθετικό πλαίσιο είναι συμβατό με τις προβλέψεις και τους όρους του Μνημονίου.
Συγκεκριμένα, σε ερώτηση της ανταποκρίτριας της «Καθημερινής» στις Βρυξέλλες, Ελένης Βαρβιτσιώτη, για το κατά πόσον το συγκεκριμένο σχέδιο νόμου βρίσκει την Κομισιόν σύμφωνη, εκπρόσωπός της δήλωσε: «Οι θεσμοί θα εξετάσουν τα μέτρα και θα συζητήσουν με την ελληνική κυβέρνηση, για να αξιολογήσουν κατά πόσο είναι συμβατό με τις δεσμεύσεις που έχουν αναληφθεί στο πλαίσιο του Μνημονίου και συγκεκριμένα με εκείνες που συνδέονται με τη βελτίωση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος και την άρση των φραγμών στον ανταγωνισμό».
Σύμφωνα, δε, με πληροφορίες που μετέδωσε ο ΣΚΑΪ στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων, οι θεσμοί ζητούν να μην κατατεθεί στη Βουλή το επίμαχο σχέδιο νόμου, μολονότι νωρίτερα, σε ανακοίνωσή του, το υπουργείο, «φωτογραφίζοντας» πλέον την Uber, έκανε λόγο για «παραπληροφόρηση που σκοπίμως διακινείται, για να καλύψει τη δράση και τις δραστηριότητες όσων παρανομούν. Όσων δραστηριοποιούνται στη χώρα μας και δεν έχουν καν έδρα σε αυτή».
Σπίρτζης: Να εφαρμοστούν τα προβλεπόμενα από την ευρωπαϊκή νομοθεσία
Και εγώ στηρίζω την «Beat», αλλά πρέπει να υπάρχουν κανόνες, δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, αναφορικά με τις αντιδράσεις της εταιρείας που λειτουργεί την συγκεκριμένη ηλεκτρονική πλατφόρμα διαμεσολάβησης για την εύρεση ταξί.
Το βέβαιο είναι ότι οι σχεδιαζόμενες νομοθετικές αλλαγές δεν έχουν, προς το παρόν, την έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η οποία δηλώνει ενήμερη για την υπόθεση και ετοιμάζεται να εξετάσει κατά πόσον το νέο νομοθετικό πλαίσιο είναι συμβατό με τις προβλέψεις και τους όρους του Μνημονίου.
Συγκεκριμένα, σε ερώτηση της ανταποκρίτριας της «Καθημερινής» στις Βρυξέλλες, Ελένης Βαρβιτσιώτη, για το κατά πόσον το συγκεκριμένο σχέδιο νόμου βρίσκει την Κομισιόν σύμφωνη, εκπρόσωπός της δήλωσε: «Οι θεσμοί θα εξετάσουν τα μέτρα και θα συζητήσουν με την ελληνική κυβέρνηση, για να αξιολογήσουν κατά πόσο είναι συμβατό με τις δεσμεύσεις που έχουν αναληφθεί στο πλαίσιο του Μνημονίου και συγκεκριμένα με εκείνες που συνδέονται με τη βελτίωση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος και την άρση των φραγμών στον ανταγωνισμό».
Σύμφωνα, δε, με πληροφορίες που μετέδωσε ο ΣΚΑΪ στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων, οι θεσμοί ζητούν να μην κατατεθεί στη Βουλή το επίμαχο σχέδιο νόμου, μολονότι νωρίτερα, σε ανακοίνωσή του, το υπουργείο, «φωτογραφίζοντας» πλέον την Uber, έκανε λόγο για «παραπληροφόρηση που σκοπίμως διακινείται, για να καλύψει τη δράση και τις δραστηριότητες όσων παρανομούν. Όσων δραστηριοποιούνται στη χώρα μας και δεν έχουν καν έδρα σε αυτή».
Σπίρτζης: Να εφαρμοστούν τα προβλεπόμενα από την ευρωπαϊκή νομοθεσία
Και εγώ στηρίζω την «Beat», αλλά πρέπει να υπάρχουν κανόνες, δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, αναφορικά με τις αντιδράσεις της εταιρείας που λειτουργεί την συγκεκριμένη ηλεκτρονική πλατφόρμα διαμεσολάβησης για την εύρεση ταξί.
Ο κ. Σπίρτζης τόνισε ότι με την προωθούμενη ρύθμιση δεν πάει να δημιουργήσει προβλήματα, αλλά να εφαρμοστούν και στη χώρα μας αυτά που προβλέπονται από την ευρωπαϊκή νομοθεσία και να μην συνεχίζουν να υπάρχουν οι «σκιές» που άφησαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις.
Ο υπουργός έθεσε πάντως το θέμα που δημιουργείται με την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα -και θα πρέπει η Αρχή να ερωτηθεί σχετικά-, καθώς η συγκεκριμένη πλατφόρμα δημοσιεύει φωτογραφία του οδηγού ταξί, ενώ επιτρέπει και τη δημοσίευση αξιολογήσεών του.
Είπε επίσης ότι στόχος της νομοθετικής ρύθμισης δεν είναι να προωθήσει συνδικαλιστικά συμφέροντα και διαβεβαίωσε ότι θα υπάρξει ουσιαστικός διάλογος με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα