Φαίνεται πως το κοινό ηλικιών 18 ως 54 κατασταλάζει οριστικά στις
τηλεοπτικές προτιμήσεις του για αυτό και οι διαφοροποιήσεις μέρα με την μέρα είναι ελάχιστες ειδικά σε ζώνες όπως η πρωινή ζώνη και το prime time.
Το «Καλημέρα Ελλάδα» του
Γιώργου Παπαδάκη σημείωσε
25,3%, το Πρω1νό
23% ενώ το «Happy Day» στον Alpha
20,9%. Η «Φωλιά των Κου Κου» στο Star έφτασε το
20,3% και στον ΣΚΑΙ το «Σήμερα» σημείωσε
21,4% ενώ οι «Αταίριαστοι» αρκέστηκαν στο
9,6%.
Ψηλά η Ζήνα Κουτσελίνη με
18% ενώ πιο πίσω ακολούθησε η
Τατιάνα Στεφανίδου και το «Μαζί Σου» με
14,8%. Το «Ευτυχείται» με την Κατερίνα Καινούργιου στο Open σημείωσε μέσο όρο στα δυναμικά κοινά
6,9%.
Στη μεσημεριανή ζώνη ρεκόρ για το «Shopping Star» με
27,4% πολύ πιο πίσω το «My Style Rocks» με
14,1% και το «Ρουκ Ζουκ» στο
17,9%.
Η
Ελένη Μενεγάκη έμεινε στο
16,2%, το «Τι Λέει» σταθερά μονοψήφιο με
9,4% ενώ ο
Νίκος Μουτσινάς έφτασε το
18,9%.
Πρώτος στις προτιμήσεις των κεντρικών δελτίων αυτό του Alpha με
20% ακολούθησε ο ΑΝΤ1 με
16,5% το Star με
16,2%, ο ΣΚΑΪ με
10,6% ενώ το δελτίο ειδήσεων του Open με την Έλλη Στάη σημείωσε
7,4%.
Στο prime time η οικογενειακή σειρά το «Σόι Σου» ξεπέρασε το
26,3%, το «Greece's Next Top Model» στο
23,5%, το «Τατουάζ» στο 22,4% ενώ το «Voice» περιορίστηκε στο
15,9%.
Υψηλές επιδόσεις για τη «Φριτέζα» του ΑΝΤ με
21,6% και επιστροφή στις μονοψήφιες επιδόσεις για τον Γρηγόρη Αρναούτογλου με
7,8%.
Το «Μετά τα Μεσάνυχτα» της
Ελεονώρας Μελέτη σημείωσε
15,6% ενώ οι σειρές αλλά και οι ταινίες στο Open δεν καταφέρνουν να ξεπεράσουν τον σκόπελο των μονοψήφιων επιδόσεων.
*** Σύμφωνα με τις επίσημες μετρήσεις της Nielsen Media Research στα κοινά ηλικιών 18-54, τα λεγόμενα δυναμικά.