Μια ιδιαίτερη εμφάνιση πραγματοποίησε η 68χρονη Καρόλ Μπουκέ, γνωστή ως πρώην κορίτσι του Τζέιμς Μποντ, αλλά και από τη συμμετοχή της σε σειρές, όπως το «Sex and the city».
Η ηθοποιός τράβηξε τα βλέμματα στο σόου της Chanel για τη συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2026, που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 6 Οκτωβρίου στο Παρίσι, αποδεικνύοντας πως παραμένει διαχρονικό σύμβολο της γαλλικής κομψότητας.
Δεν θα μπορούσε άλλωστε να υπάρχει πιο κατάλληλη παρουσία για τη συγκεκριμένη επίδειξη, καθώς η Μπουκέ ήταν παλαιότερα το πρόσωπο του διάσημου αρώματος Chanel No. 5. Εμφανίστηκε στην πασαρέλα με ένα μαύρο μακρύ παλτό, λευκό πουκάμισο, ενώ το στοιχείο που τράβηξε περισσότερο την προσοχή ήταν το ιδιαίτερο χτένισμά της -μια αλογοουρά με πλεξούδες που ανέδειξε τις φυσικές της γκρίζες και ξανθές αποχρώσεις.
Η ηθοποιός έγινε γνωστή μέσα από τον ρόλο της ως Μελίνα Χάβελοκ στο πλευρό του Ρότζερ Μουρ στην ταινία του 1981 «For Your Eyes Only». Η καριέρα της Μπουκέ παραμένει εξίσου δυναμική μέχρι σήμερα.
Άφησε έντονη εντύπωση στη σειρά «Sex and the City», όταν υποδύθηκε την πρώην σύζυγο του χαρακτήρα του Μιχαήλ Μπαρίσνικοφ, Αλεξάντρ Πετρόφσκι, στην έκτη σεζόν. Παράλληλα, έχει συμμετάσχει σε πλήθος παραγωγών, από τη σειρά «In Therapy» έως τη γαλλόφωνη σειρά του Apple TV+, «La Maison».
Σε συνέντευξή της το 2014, στο Φεστιβάλ Καννών, η Καρόλ Μπουκέ είχε μιλήσει για την αγάπη της για τον κινηματογράφο: «Για εμένα, ο κινηματογράφος είναι σαν μια κλειδαρότρυπα μέσα από την οποία μπορούμε να δούμε τι συμβαίνει στον κόσμο», είχε πει και είχε προσθέσει: «Μεγάλωσα και ανακάλυψα τη ζωή μέσα από τις ταινίες. Ο κινηματογράφος πρέπει να κινητοποιεί τον θεατή, και οι ταινίες που βλέπουμε σήμερα είναι, κατά τη γνώμη μου, βαθιά συνδεδεμένες με αυτό. Για μένα, ο κινηματογράφος παραμένει τέχνη».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.