Ενώ το καλοκαίρι σιγά σιγά αποχωρεί, η Ελένη Μενεγάκη βρήκε την ευκαιρία να μοιραστεί με τους θαυμαστές της μερικές φωτογραφίες από το καλοκαίρι της στην Άνδρο. Η παρουσιάστρια που απέχει αυτό το διάστημα από την τηλεόραση, απόλαυσε στιγμές χαλάρωσης δίπλα στα αγαπημένα της πρόσωπα.
Σε στιγμιότυπα που δημοσίευσε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, η Ελένη Μενεγάκη εμφανίζεται να ποζάρει μπροστά σε διάφορα σημεία και παραλίες του νησιού, ενώ σε πολλές από τις φωτογραφίες, στο πλευρό της βρίσκεται ο Ματέο Παντζόπουλος.
Η Άνδρος αποτελεί αγαπημένο προορισμό διακοπών και για τους δύο, αφού εκεί δραστηριοποιείται επαγγελματικά ο σύζυγός της. Στη λεζάντα, με την οποία συνόδευσε την ανάρτησή της, η Ελένη Μενεγάκη έγραψε: «Καλοκαίρι, θάλασσα, οικογένεια, ήλιος, χαρά και απέραντη αγάπη!!».
Η κατάψυξη ωαρίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις της σύγχρονης αναπαραγωγικής ιατρικής, προσφέροντας στις γυναίκες τη δυνατότητα να διατηρήσουν τη γονιμότητά τους και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία.