Τα ελληνικά νησιά επέλεξε η Νταϊάν φον Φιούρστενμπεργκ για τις καλοκαιρινές της διακοπές, επισκεπτόμενη τις Σπέτσες, τη Σίφνο και τη Νίσυρο και την Κω, με τη σχεδιάστρια μόδας να μοιράζεται στιγμιότυπα από τα σημεία που της κέντρισαν το ενδιαφέρον από τα Δωδεκάνησα, τις Κυκλάδες και τον Αργοσαρωνικό.
Η Νταϊάν φον Φίρστενμπεργκ έκανε την τελευταία της ανάρτηση στα social media από την εξόρμησή της στις Σπέτσες στις 27 Ιουλίου. Η ίδια φωτογράφισε μεταξύ άλλων θάλασσες του νησιού, το ηλιοβασίλεμα, ενώ έκανε γνωστό ότι επισκέφτηκε και μια εκκλησία. «Τέλος μιας υπέροχης μέρας στις Σπέτσες» έγραψε στη λεζάντα της δημοσίευσής της.
Στις 21 Ιουλίου, κοινοποίησε στιγμιότυπα από το ταξίδι της στις Κυκλάδες και ειδικότερα στη Σίφνο. Από το νησί, η Νταϊάν φον Φίρστενμπεργκ ξεχώρισε γραφικά σοκάκια, σπίτια που είχαν το χαρακτηριστικό λευκό χρώμα, αλλά και τον τρούλο μιας μικρής εκκλησίας.
Λίγες ημέρες νωρίτερα, η σχεδιάστρια μόδας είχε βρεθεί στη Νίσυρο, ανεβάζοντας στο Instagram μια εικόνα με το απέραντο γαλάζιο, γράφοντας στη λεζάντα της ανάρτησής της: «Το όμορφο ηφαιστειακό νησί της Νισύρου».
Πρώτος σταθμός για την Νταϊάν φον Φίρστενμπεργκ ήταν η Κως, καθώς στις 2 Ιουλίου κοινοποίησε εικόνες από την επίσκεψή της στο Ασκληπιείο: «Κως, Ελλάδα. Επίσκεψη σε: Το Ασκληπιείο (5ος αιώνας π.Χ.), όπου ο Ιπποκράτης ίδρυσε την πρώτη Σχολή Ιατρικής. Την Casa Romana (2ος αιώνας μ.Χ.)», έγραψε.
Πριν από λίγες ημέρες, η Νταϊάν φον Φιούρστενμπεργκ έκανε ακόμα μία ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δείχνοντας τις στιγμές που πέρασε σε σκάφος με τους ηθοποιούς του Χόλιγουντ Μάθιου Μακκόναχι και Γούντι Χάρελσον. Στην παρέα τους ήταν και ο σύζυγός της Μπάρι Ντίλερ, η εγγονή της και άλλα μέλη της οικογένειάς της. Η σχεδιάστρια δεν ανέφερε σε ποια τοποθεσία βρίσκονταν, ωστόσο ο Μακκόναχι πριν από λίγες ημέρες έκανε διακοπές στην Αντίπαρο.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.