Το ζευγάρι μίλησε στη νέα εκπομπή του ΣΚΑΪ, «Summer’s Cool», για τη γέννηση της κόρης τους και τα συναισθήματά τους, τη Δευτέρα 8 Ιουλίου.
Αρχικά, ο Μαυρίκιος Μαυρικίου ανέφερε: «Έψαχνα τις λέξεις για να αρθρώσω αυτό που μας συμβαίνει, αυτό που αισθανόμαστε από χθες. Δεν έχουν δημιουργηθεί ακόμα οι λέξεις που μπορούν να περιγράψουν όλο αυτό».
Με τη σειρά της, η Ιλάειρα Ζήση δήλωσε ότι όλα πήγαν καλά και περιέγραψε τα συναισθήματά της: «Είναι πάρα πολύ καλά, πήγαν όλα όπως τα περιμέναμε και τα θέλαμε. Το μωρό είναι ένας άγγελος. Δεν υπάρχει πιο όμορφο συναίσθημα και εμένα μου το περιέγραφαν αλλά δεν το πίστευα ότι θα νιώσω αυτή την ευτυχία. Είναι συγκλονιστικό συναίσθημα για μια μαμά και για έναν μπαμπά σίγουρα. Το ότι είναι εδώ μαζί μου ο Μαυρίκιος και τα περνάμε όλα μαζί, το κάνει ακόμα πιο σπουδαίο, γιατί αλλιώς είναι πολύ δύσκολο να είσαι μόνη σου. Είναι ευλογία».
Δείτε το βίντεο
Glomex Player(40599w16ki4e70hs, v-d2k5vjcckt35)
Επίσης, ο Μαυρίκιος Μαυρικίου μίλησε για την αποβολή που είχε υποστεί η σύζυγός του στο παρελθόν: «Στην κλινική που είμαστε τώρα, είναι εδώ που είχε γίνει η προηγούμενη διαδικασία. Πριν από ενάμιση χρόνο ήμασταν εδώ και κοιτάζαμε τις μαμάδες και τους μπαμπάδες που έβλεπαν τα μωρά τους. Εμείς ήμασταν στη διαδικασία της αποβολής. Κοίτα πώς γυρνάει τούμπα όλη η ζωή. Αυτο είναι το μήνυμά μου σε όλους, μια προσευχή, η αγάπη και όλα θα γίνουν».
Στη συνέχεια, η Ιλάειρα Ζήση σχολίασε: «Όταν την έβαλαν πάνω μου άρχισα να κλαίω. Δεν πίστευα ότι αυτό το θαύμα βγήκε από μέσα μου. Είναι αληθινό; Ήταν μέσα στη κοιλιά μου; Δεν περιγράφεται, πρέπει να γίνεις γονιός για να το καταλάβεις. Ο θηλασμός είναι μαγικός, μου το περιέγραφαν σαν κάτι άσχημο και επώδυνο. Εμείς μια χαρά είμαστε. Δεν θα μπορούσε να μου είχε συμβεί κάτι καλύτερο».
Κλείσιμο
Την Τετάρτη 10 Ιουλίου, το ζευγάρι με την κόρη του θα πάρουν εξιτήριο από το νοσοκομείο.
Η κατάψυξη ωαρίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις της σύγχρονης αναπαραγωγικής ιατρικής, προσφέροντας στις γυναίκες τη δυνατότητα να διατηρήσουν τη γονιμότητά τους και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία.
Για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, το Plastic Free Greece δίνει δυναμικά το παρών σε κάθε γωνιά της χώρας. Η πρώτη πράξη της φετινής εκστρατείας εκτυλίχθηκε σε τέσσερις ηπειρωτικούς προορισμούς (Θεσσαλονίκη, Τρίκαλα, Αθήνα, Πάτρα) και είχε ως αποτέλεσμα τη συλλογή 150,5 κιλών σκουπιδιών.
Με διεθνή παρουσία, ισχυρό τεχνολογικό αποτύπωμα και έμφαση στην ανάπτυξη ψηφιακών λύσεων, ο όμιλος Super Technologies εισέρχεται δυναμικά στην ελληνική αγορά.