Χαρακτηριστικά ανέφερε: «Εγώ θα διαφήμιζα και λουκάνικα και μπιφτέκια και μπέργκερ και πατάτες και όλα τα νόστιμα πράγματα. Εντάξει έχουν αλλάξει οι εποχές. Λέει τη γνώμη του. Ίσως το θεωρεί καλλιτεχνικά, ίσως θεωρεί ότι από άποψη αισθητικής. Αλλά πλέον και αν μια παραγωγή ενός διαφημιστικού είναι πανάκριβη και είναι μεγάλη θα βγει κάτι πάρα πολύ ωραίο. Εγώ λέω να πάψουμε να κρίνουμε τους άλλους για το τι κάνουν και τι επιλέγουν. Η πορεία και η διάρκεια κρίνει τον καθένα» και πρόσθεσε:
«Ο παλιός πρέπει να σέβεται και να εκτιμάει τον νέο, να τον χειροκροτεί όταν κάνει επιτυχία και ο νέος πρέπει να μη ξεχνάει ότι υπήρχε ο παλιός, κάπου εκεί το έχουμε χάσει πιστεύω. Το πρόβλημα δεν είναι στα μπέργκερ και στα πιτόγυρα».
Υπάρχουν στιγμές που η πόλη, παρά τον θόρυβο, την κίνηση και το ασταμάτητο τρέξιμο, μοιάζει να επιβραδύνει για λίγο σαν να σου λέει «έλα, πάρε μια ανάσα». Αυτή την αίσθηση προσφέρει και η νέα πρωτοβουλία της Uber, μια μικρή επιστροφή χρόνου μέσα στο χάος της πόλης.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.