Ο Ατζούν Ιλιτζαλί επισκέφθηκε τον Βόλο και συζήτησε με τον δήμαρχο Αχιλλέα Μπέο για πιθανές επενδύσεις στην περιοχή της Μαγνησίας αλλά και για μια ενδεχόμενη συμμετοχή του στο «Survivor».
Ο Αχιλλέας Μπέος έδωσε συνέντευξη στο «Πρωινό» την Παρασκευή 17 Νοεμβρίου, όπου μοιράστηκε μερικές λεπτομέρειες σχετικά με τη συνάντησή του με τον Τούρκο επιχειρηματία.
Δείτε το βίντεο
Glomex Player(eexbs1jkdkewvzn, v-cx0z2nsuvxld)
Συγκεκριμένα, ο δήμαρχος Βόλου ανέφερε: «Δεν θα διαψεύσω ότι υπήρχε δείπνο με τον κύριο Ατζούν και τους συνεργάτες του. Προσγειώθηκε με το λίαρ τζετ στην Αγχίαλο, την Τρίτη αν δεν κάνω λάθος το βράδυ. Δειπνήσαμε μαζί, συζητήσαμε γιατί έθεσα το ενδιαφέρον μου να συμμετέχω στο "Survivor" το επόμενο. Αλλά μου είπε λόγω ηλικίας δεν μπορείς και του είπα, "όχι, εγώ αισθάνομαι 30 χρονών, έχω τέτοιες δυνάμεις". Είπε ότι θα το συζητήσει γιατί θα ανέβει η ακροαματικότητα».
Στη συνέχεια πρόσθεσε: «Συζήτησα μαζί του μια σειρά από συνεργάτες του, επιχειρηματίες. Συζητήσαμε πολλά πράγματα, δραστηριότητες. Η παρουσία του εδώ έχει να κάνει για πολλαπλές χρήσεις να ξέρετε. Εγώ χαίρομαι ιδιαίτερα γιατί ένα επιχειρηματίας τέτοιου βεληνεκούς κεντρίζει το ενδιαφέρον του η πόλη του Βόλου. Οι συναντήσεις μου με επιχειρηματίες και με παράγοντες μεγάλου βεληνεκούς έχουν να κάνουν με την πόλη μου και όχι με εμένα. Εγώ ούτως ή άλλως, όποτε χρειαστώ σε προσωπικό επίπεδο, χωρίς ραντεβού βρισκόμαστε και μιλάμε».
Και κατέληξε: «Ελπίζω ότι ο κύριος Ατζούν, αυτά που συζητήσαμε, μέρος τουλάχιστον αυτών, διασυνδέσεις στο λιμάνι με τα Αραβικά κράτη, με άλλα θέματα επιχειρηματικά και τα λοιπά, κάποια από αυτά, θα δρομολογηθούν σε λίγο χρονικό διάστημα και θα έχει όφελος και ανάπτυξη η πόλη μου. Αυτός είναι ο Αχιλλέας Μπέος, τρεις συνεχόμενες πενταετίες ο κόσμος εκτιμάει, αναγνωρίζει».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.