Ο Αντώνης Ρέμοςυποδέχτηκε στο σπίτι του μαζί με τη σύζυγό του, Υβόννη Μπόσνιακ τη νέα χρονιά. Ο αγαπημένος ερμηνευτής δημοσίευσε στο instagram ένα selfie video όπου κρατά αγκαλιά τη σύζυγό του και εύχεται «Καλή ακρόαση, καλή χρονιά», πριν ανταλλάξουν ένα φιλί στο στόμα.
Στο φόντο βέβαια η τηλεόραση ήταν συντονισμένη στο MEGA, στο Πρωτοχρονιάτικο σόου που παρουσίασε ο ίδιος μαζί με τη Ρούλα Κορομηλά, το οποίο μεταδιδόταν την ίδια στιγμή μαγνητοσκοπημένο.
Η κατάψυξη ωαρίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις της σύγχρονης αναπαραγωγικής ιατρικής, προσφέροντας στις γυναίκες τη δυνατότητα να διατηρήσουν τη γονιμότητά τους και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία.