Ο Αντώνης Ρέμοςυποδέχτηκε στο σπίτι του μαζί με τη σύζυγό του, Υβόννη Μπόσνιακ τη νέα χρονιά. Ο αγαπημένος ερμηνευτής δημοσίευσε στο instagram ένα selfie video όπου κρατά αγκαλιά τη σύζυγό του και εύχεται «Καλή ακρόαση, καλή χρονιά», πριν ανταλλάξουν ένα φιλί στο στόμα.
Στο φόντο βέβαια η τηλεόραση ήταν συντονισμένη στο MEGA, στο Πρωτοχρονιάτικο σόου που παρουσίασε ο ίδιος μαζί με τη Ρούλα Κορομηλά, το οποίο μεταδιδόταν την ίδια στιγμή μαγνητοσκοπημένο.
Για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, το Plastic Free Greece δίνει δυναμικά το παρών σε κάθε γωνιά της χώρας. Η πρώτη πράξη της φετινής εκστρατείας εκτυλίχθηκε σε τέσσερις ηπειρωτικούς προορισμούς (Θεσσαλονίκη, Τρίκαλα, Αθήνα, Πάτρα) και είχε ως αποτέλεσμα τη συλλογή 150,5 κιλών σκουπιδιών.