Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών: Η Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας κατέρρευσε πριν καν να ξεκινήσει
Ο ΙΣΑ εξηγεί πως αυτό ήταν αναμενόμενο από τη στιγμή που η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας αντιμετώπισε τους γιατρούς ως εργαζόμενους δεύτερης κατηγορίας και τους πολίτες ως ασθενείς που θα έπρεπε να λάβουν φθηνές και υποβαθμισμένες υπηρεσίες υγείας
Παναγιώτα Καρλατήρα
«Απορρύθμιση» και όχι «μεταρρύθμιση» της δημόσιας υγείας χαρακτηρίζει ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών(ΙΣΑ) το Σύστημα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας (ΠΦΥ) με αφορμή τον απολογισμό του αναπληρωτή Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Υγείας κ. Σταμάτη Βαρδαρού για τις Τοπικές Μονάδες Υγείας (ΤΟΜΥ) της ΠΦΥ.
«Η ΠΦΥ κατέρρευσε πριν καν να ξεκινήσει» αναφέρει η ανακοίνωση του ΙΣΑ και εξηγεί πως αυτό ήταν αναμενόμενο από τη στιγμή που η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας αντιμετώπισε τους γιατρούς ως εργαζόμενους δεύτερης κατηγορίας και τους πολίτες ως ασθενείς που θα έπρεπε να λάβουν φθηνές και υποβαθμισμένες υπηρεσίες υγείας.
«Οι ΤΟΜΥ που έχουν αναπτυχθεί είναι οι μισές από αυτές που είχαν προβλεφθεί και παραμένουν χωρίς επαρκές προσωπικό καθώς ο ιατρικός κόσμος γύρισε την πλάτη στο ανεδαφικό, κρατικοδίαιτο και ιδεοληπτικό σύστημα που επιχείρησε να επιβάλλει το Υπουργείο» επισημαίνεται στην ανακοίνωση.
«Έγινε προσπάθεια να επιβληθεί ένα ιδεοληπτικό, πρόχειρο και κακοσχεδιασμένο σύστημα ερήμην του ιατρικού κόσμου. Σήμερα οι ΤοΜΥ υπολειτουργούν, ο θεσμός του οικογενειακού γιατρού παραπαίει και οι παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας έχουν υποβαθμιστεί σημαντικά. Ειδικά στην περιφέρεια μεγάλος αριθμός ασθενών υποδιαγιγνώσκεται και υποθεραπεύεται. Δυστυχώς οι πολίτες πληρώνουν με την υγεία τους τα τελευταία χρόνια, τους πειραματισμούς του Υπουργείου Υγείας. Αντί για μεταρρύθμιση υπήρξε απορρύθμιση» λέει ο πρόεδρος του ΙΣΑ, κ. Γ. Πατούλης.
Η κατάψυξη ωαρίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις της σύγχρονης αναπαραγωγικής ιατρικής, προσφέροντας στις γυναίκες τη δυνατότητα να διατηρήσουν τη γονιμότητά τους και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία.
Για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, το Plastic Free Greece δίνει δυναμικά το παρών σε κάθε γωνιά της χώρας. Η πρώτη πράξη της φετινής εκστρατείας εκτυλίχθηκε σε τέσσερις ηπειρωτικούς προορισμούς (Θεσσαλονίκη, Τρίκαλα, Αθήνα, Πάτρα) και είχε ως αποτέλεσμα τη συλλογή 150,5 κιλών σκουπιδιών.
Με διεθνή παρουσία, ισχυρό τεχνολογικό αποτύπωμα και έμφαση στην ανάπτυξη ψηφιακών λύσεων, ο όμιλος Super Technologies εισέρχεται δυναμικά στην ελληνική αγορά.