Και αυτές τις γιορτές το River West είναι ο απόλυτος προορισμός για αγορές, διασκέδαση, και βόλτες για όλη την οικογένεια, ανεβάζοντας την festive διάθεση στα ύψη.
Σουηδία: Η Ελληνίδα δασκάλα που «πέταξε» το βιβλίο των μαθηματικών
Σουηδία: Η Ελληνίδα δασκάλα που «πέταξε» το βιβλίο των μαθηματικών
Η δασκάλα χρησιμοποιεί εναλλακτικές μεθόδους εκμάθησης εμπνευσμένες από παιχνίδια, ψηφιακές πλατφόρμες και έρευνες
Με μια Ελληνίδα δασκάλα που διδάσκει σε σχολείο στο Γκέτεμποργκ ασχολήθηκαν τα σουηδικά ΜΜΕ. Η Στέλλα Καλατζή, έφυγε από την Ελλάδα την περίοδο της βαθιάς οικονομικής κρίσης, όπως χιλιάδες άλλοι νέοι επιστήμονες. Το εκπαιδευτικό σύστημα της Σουηδίας της έδωσε την ευκαιρία να βγει από τα καλούπια και να εφαρμόσει έναν δικό της τρόπο διδασκαλίας ο οποίος εκ του αποτελέσματος αποδείχθηκε επιτυχής.
Συγκεκριμένα, η Στέλλα Καλατζή πήρε την απόφαση να «πετάξει» το βιβλίο των Μαθηματικών και να εφαρμόσει εναλλακτικές μεθόδους εκμάθησης. «Τώρα δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή στην λύση προβλημάτων, με τους μαθητές να δουλεύουν σε ζευγάρια ή σε ομάδες. Με αυτόν τον τρόπο μπορώ να καταλάβω καλύτερα το πώς σκέφτεται ο κάθε μαθητής και το επίπεδό του», αναφέρει η Σ. Καλατζή σε σουηδικά ΜΜΕ.
Η δασκάλα σημειώνει ακόμη ότι χρησιμοποιεί μεθόδους εμπνευσμένες από παιχνίδια, ψηφιακές πλατφόρμες και έρευνες, καθώς όπως υπογραμμίζει, ο κάθε μαθητής μαθαίνει με διαφορετικό τρόπο. «Η ποικιλία στον τρόπο διδασκαλίας μου δίνει τη δυνατότητα να μεταφέρω γνώση σε περισσότερους μαθητές», προσθέτει.
Χρησιμοποιώντας αυτήν την τακτική τα τελευταία δύο χρόνια, η Σ. Καλατζή παρατήρησε ότι οι μαθητές έχουν πλέον περισσότερη αυτοπεποίθηση, συζητούν περισσότερο και δεν ντρέπονται εάν θα πουν λάθος απάντηση. «Μόλις το βιβλίο των Μαθηματικών εξαφανίστηκε, αρκετό από το άγχος αποτέλεσε παρελθόν», καταλήγει.
Συγκεκριμένα, η Στέλλα Καλατζή πήρε την απόφαση να «πετάξει» το βιβλίο των Μαθηματικών και να εφαρμόσει εναλλακτικές μεθόδους εκμάθησης. «Τώρα δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή στην λύση προβλημάτων, με τους μαθητές να δουλεύουν σε ζευγάρια ή σε ομάδες. Με αυτόν τον τρόπο μπορώ να καταλάβω καλύτερα το πώς σκέφτεται ο κάθε μαθητής και το επίπεδό του», αναφέρει η Σ. Καλατζή σε σουηδικά ΜΜΕ.
Η δασκάλα σημειώνει ακόμη ότι χρησιμοποιεί μεθόδους εμπνευσμένες από παιχνίδια, ψηφιακές πλατφόρμες και έρευνες, καθώς όπως υπογραμμίζει, ο κάθε μαθητής μαθαίνει με διαφορετικό τρόπο. «Η ποικιλία στον τρόπο διδασκαλίας μου δίνει τη δυνατότητα να μεταφέρω γνώση σε περισσότερους μαθητές», προσθέτει.
Χρησιμοποιώντας αυτήν την τακτική τα τελευταία δύο χρόνια, η Σ. Καλατζή παρατήρησε ότι οι μαθητές έχουν πλέον περισσότερη αυτοπεποίθηση, συζητούν περισσότερο και δεν ντρέπονται εάν θα πουν λάθος απάντηση. «Μόλις το βιβλίο των Μαθηματικών εξαφανίστηκε, αρκετό από το άγχος αποτέλεσε παρελθόν», καταλήγει.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα