Εκδικάζεται η αγωγή της BEAT εναντίον του Λυμπερόπουλου - Απεργούν οι οδηγοί ταξί

1710569__1_

Θα πραγματοποίησουν και συγκέντρωση στα Δικαστήρια - «Υπερασπιστές μου θα είναι ο υπουργός Χρήστος Σπίρτζης και ο ΓΓ του υπουργείου Μεταφορών» αναφέρει ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας - Για «προσπάθεια δημιουργία κλίματος εκφοβισμού» κάνει λόγο η BEAT - Το σκεπτικό της Αγωγής 

Με Πανελλαδική στάση εργασίας την Πέμπτη 8 Νοεμβρίου απαντούν οι οδηγοί ταξί στην εκδίκαση της Αγωγής που έχει καταθέσει η BEAT εναντίον του προέδρου της Ομοσπονδίας Θύμιου Λυμεπρόπουλου, για συκοφαντική δυσφήμιση και η οποία πρόκειται να εκδικαστεί την ίδια ημέρα.

Στην ανακοίνωση που εξέδωσε η ΠΟΕΙΤΑ αναφέρει επίσης ότι τα μέλη της θα πραγματοποιήσουν συγκέντρωση στις 9 πμ στα δικαστήρια της Ευελπίδων.

Στην ανακοίνωση της ΠΟΕΙΤΑ, όπου εξαγγέλλεται η απεργία , ο κ. Λυμπερόπουλος αναφέρει ότι υπερασπιστές του στο δικαστήριο στις 8 Νοεμβρίου (με τη ΒΕΑΤ), θα είναι μεταξύ άλλων ο Υπουργός Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης και ο ΓΓ του υπουργείου Μεταφορών κ. Αθανάσιος Βούρδας!

Τα αιτήματα της απεργιακής κινητοποίησης και της συγκέντρωση της ΠΟΕΙΤΑ στην ευελπίδων είναι:
•Άμεση εφαρμογή του Ν.4530/18 και Ν.4446/16 και δράση από τις Ελεγκτικές Αρχές. Μόνο έτσι θα δημιουργηθούν συνθήκες υγιούς ανταγωνισμού.
•Άμεση πάταξη της υποκλοπής έργου από φορείς (Ι.Χ.) που δεν έχουν δικαίωμα επιβατικής μεταφοράς.
•Άμεση προσαρμογή όλων των εταιρειών διαμεσολάβησης με το εθνικό νομοθετικό πλαίσιο που διέπει την αστική μεταφορά.

BEAT: Δημιουργούν κλίμα εκφοβισμού

Σχετικά με την αγωγή η εταιρεία BEAT υποστηρίζει ότι «ένα χρόνο πριν και με αφορμή το υπό ψήφιση νέο νομοσχέδιο για τις μεταφορές, ο κ. Λυμπερόπουλος με σειρά δηλώσεών του στον Τύπο και συστηματική αρθρογραφία έχει προχωρήσει σε χαρακτηρισμούς που πλήττουν το κύρος, την αξιοπιστία και τη φήμη της BEAT, καταλογίζοντας στην εταιρία παρανομίες που απλά δεν ισχύουν καθως τα στοιχεία από τις αρμόδιες υπηρεσίες δείχνουν ότι είναι ανυπόστατες και άρα εκ του πονηρού».

«Η ΒΕΑΤ για το λόγο αυτό απευθύνθηκε στη δικαιοσύνη, διεκδικώντας ηθική δικαίωση» αναφέρει χαρακτηριστικά η εταιρεία η οποία καταγγέλλει την Ομοσπονδία των Οδηγών ότι επιχειρεί με τις κινητοποιήσεις της να δημιουργήσει κλίμα εκφοβισμού.

Συγκεκριμένα στην ανακοίνωση της η BEAT σημειώνει: «Στην ανακοίνωση, ο κ. Λυμπερόπουλος κάνει έκκληση για εφαρμογή των νόμων. Παράλληλα, μας ενημερώνει ότι υπερασπιστές του στο δικαστήριο στις 8 Νοεμβρίου (με τη ΒΕΑΤ), θα έρθουν ο Υπουργός Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης και ο ΓΓ του υπουργείου Μεταφορών κ. Αθανάσιος Βούρδας. Επομένως, υπάρχει σύμπνοια μεταξύ ΠΟΕΙΤΑ και υπουργείου. Ποιοί νόμοι δεν εφαρμόζονται και τι τους εμποδίζει, λοιπόν, να εφαρμόσουν τους νόμους στους οποίους αναφέρεται η ανακοίνωση; Για ποιο λόγο γίνεται αυτή η απεργία πέρα από την δημιουργία κλίματος εκφοβισμού;

Η ΒΕΑΤ συνεργάζεται με οδηγούς ταξί από την πρώτη μέρα της λειτουργίας της, πάντα μέσα στο πλαίσιο της νομιμότητας. Στην εφαρμογή είναι εγγεγραμμένοι χιλιάδες οδηγοί, οι οποίοι συνεργάζονται χωρίς δεσμεύσεις, χωρίς να τους το επιβάλλει κανείς, επειδή οι ίδιοι θεωρούν ότι μέσα από τη συνεργασία αυτή μπορούν να ωφελούνται και να αυξάνουν το εισόδημά τους με ελεύθερη επιλογή χωρίς κανέναν περιορισμό ή δέσμευση.

Τι θα κερδίσουν οι οδηγοί ταξί χάνοντας το μεροκάματό τους την ερχόμενη Πέμπτη; Για ποιο λόγο οι πολίτες θα ταλαιπωρηθούν για άλλη μια φορά κατά τις μετακινήσεις τους στο όνομα της προστασίας του ενός; Είναι δυνατόν σε μια ευνομούμενη χώρα να εμπλέκει ο κ. Λυμπερόπουλος ολόκληρο τον κλάδο σε μία δίκη που είναι αυστηρά προσωπική του υπόθεση; Ποιο είναι το αληθινό αίτημα πίσω από αυτήν την απεργία; Να μπορεί ο ίδιος να προβαίνει σε έκνομες συμπεριφορές, όπως είναι η συκοφαντία, για να εξυπηρετήσει τις προσωπικές του επιδιώξεις, καταχραζόμενος την ιδιότητά του; Και τελικά, γιατί ο κ. Λυμπερόπουλος θέλει να διώξει τη BEAT από την Ελλάδα; Η κυβέρνηση συντάσσεται με αυτό;

Εμείς και οι πολίτες θέτουμε τα ερωτήματα. Τις απαντήσεις τις οφείλει στην κοινωνία ο κ. Λυμπερόπουλος. Όπως οφείλει και ενα συγγνώμη για την απαξίωση των κοινωνικών αναγκών και των εισοδημάτων των αυτοκινητιστών της χώρας».

ΣΧΟΛΙΑ (12)

KP

Ιδού καί πάλι πεδίο γιά τήν δικαιοσύνει. Νά επιδείξει τήν ανεξαρτησία της υπό καθεστώς πίεσης: Συνδικαλιστικής (απεργία), Κυβερνητικής-Εκτελεστικής (βλέπε μάρτυρες) ακόμα καί ψυχολογικής: Εταιρεία κατά προσώπου. Δικαζόμενο αδίκημα: Η συκοφαντία κατά τής Εταιρείας. Σύμμαχος τής εταιρίας ο νόμος. Κριτής η δικαιοσύνη. Απαιτήσεις γιά δίκαιη δίκη εκτός από τά αυτονόητα τής δικαστικής επάρκειας καί ευσυνειδησίας είναι καί το Θάρρος καί η δύναμη τών δικαστών νά αγνοήσουν τίς φανερές καί ίσως εκ τού παρασκηνίου χειρότερες πιέσεις.

NVVVV

ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΡΕ, ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΧΩ ΔΙΩΞΕΙ ΤΑΞΙ ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΠΙΧΛΑ, ΒΕΑΤ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΒΕΑΤ. ΑΝΤΕ, ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΣΤΟΥΠΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΓΕ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΕΙΧΕ ΠΑΡΑΤΗΜΕΝΟ ΣΤΟ ΠΙΣΩ ΚΑΘΙΣΜΑ, Ο ΒΡΩΜΙΑΡΗΣ.

...

Μονο σε Ευρωπαικα δικαστηρια θα βρουν ακρη εδω πολυ δυσκολο

Πολιτης

Beat και παλι beat. Ο Λυμπερο.... και η μαφια του εχει ημερομηνια ληξης.

το συνδικάτο ανησυχεί

ο βαψομαλιάς λυμπερ πάλι απειλεί! καιρός να μαζέψει το στοματάκι του

Ηλίας

Χωρίς το καυσαέριο από τα ταξί, τι θα ήταν η Αθήνα? Τώρα έχουμε και τους συμπαθείς Πακιστανούς με τα τρίκυκλα βέβαια. Άλλος καρκίνος από κει. Αλλά τι περιμένεις σε μια χώρα που έχει αφήσει την ανακύκλωση στους γυρολόγους, την συγγραφή νόμων στους ταξιτζίδες και την διακυβέρνηση στους αριστερούς?

@φανη

ΔΈΧΟΜΑΙ ΌΛΑ ΑΥΤΆ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΌ ΤΟ ΞΥΡΙΣΜΈΝΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΌΜΗ ΠΟΥ ΕΊΜΑΙ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΌ?

Φανή

Ελπίζω ο κ. Υπουργός να μην πάρει θέση! Ο χειρότερος κλάδος στην Αθήνα είναι οι ταξιτζήδες! Τα περισσότερα ταξί στην Αθήνα είναι παλαιά και δεν θα έπρεπε να βρίσκονται σε κυκλοφορία, πέρα της παλαιότητος όμως πολλά ταξί είναι βρώμικα, το ίδιο και οι οδηγοί τους. Πολλοί οδηγοί καπνίζουν μέσα στα ταξί με κλειστά τα παράθυρα! Τηλεφωνεί κανείς σε μεγάλη εταιρία ράδιο ταξί και ζητάει ταξί ορισμένων προδιαγραφών, δηλαδή να είναι καινούργιο, να είναι μεγάλο, ο οδηγός να μην είναι καπνιστής, να έχει κλιματισμό κτλ και η τηλεφωνήτρια ειρωνεύεται τον πελάτη, λέγοντάς του πως ναι έχουμε στο σύστημα τις προδιαγραφές του ταξί που πάντα ζητάτε και θα ικανοποιήσουμε το αίτημά σας και κατόπιν τον γράφει στα παλιά της τα παπούτσια και του στέλνει ένα άσχετο ταξί που ούτε κατά διάνοια είναι αυτό που της ζήτησε ο πελάτης! Αυτή η απαράδεκτη συμπεριφορά δεν αφορά μια συγκεκριμένη τηλεφωνήτρια αλλά όλες και επί σειρά ετών. Ποιός τους έδωσε το δικαίωμα να εξαπατούν τους πελάτες? Ποιός τους έδωσε το δικαίωμα να το έχουν μονοπώλιο? Γιατί να πληρώνει ο πελάτης το ίδιο αντίτιμο για ένα βρώμικο και παλιό ταξί όταν υπάρχουν καινούργια ταξί? Γιατί να μην μπορεί να διεκδικήσει με τα χρήματά του ένα ταξί της αρεσκείας του? Να δημιουργηθεί επιτέλους μία διαφορετική εταιρεία ράδιο ταξί γιατί πολύς κόσμος δεν είναι εξοικειωμένος με τη νέα τεχνολογία και δεν μπορεί να ζητήσει ταξί ηλεκτρονικά! Να δημιουργηθούν ξεχωριστές αφετηρίες ταξί με ταξί άλλης εταιρείας που τα ταξί να είναι καινούργια, οι οδηγοί να είναι καλοντυμένοι και καθαροί, εξυπακούεται να μην φορούν σόρντς, φανέλες και γενικά παλιόρουχα λες και είναι ζητιάνοι, να έχουν ευπρεπή κώμη, να είναι ξυρισμένοι και γενικά να είναι περιποιημένοι! Ελπίζω ειλικρινά ο κ. Υπουργός να μην λάβει θέση!

Θραξ

φυσικα θα ειναι διπλα σου ο ο υπουργος ταξι.....ο οποιος συμμετασχει και ο ιδιος στο κλιμα εκφοβισμου......θυμαμαι πριν μερικους μηνες οταν κηνυγουσατε και σπαζατε αυτοκινητα της uber και μαλιστα σε περιστατικο μπροστα που ημουν στο συνταγμα.....παρων και η αστυνομια...μιλαμε για καφρους ταξιτζηδες......οχι ρε λυμεροπουλακι δεν ειναι ολοι οι ταξιτζηδες το ιδιο με σενα και καλα θα κανουν να μην συμμετασχουν σε καμια απεργια.........ετσι και αλλιως ο κλαδος σας ειναι πεθαμενος....

@Θραξ

Έτσι! Να αγιάσει το στόμα σου.

EΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΣΕ ΒΡΩΜΙΚΟ ΤΑΞΙ

ΔΕΝ ΞΑΝΑΜΠΑΙΝΩ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΑΙΤΩ ΝΑ ΚΟΒΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΠΑΝΤΑ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΡΕΣΤΑ !!

ΚΑΚΙΩΝ

...Και να έχει ρέστα τουλάχιστον από εικοσάρικο.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

kallierfeies

Οι πληρωμές του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης μέχρι τώρα έχουν φτάσει τα 1,7 δισεκατομμύρια δημόσια δαπάνη και αναμένεται μέχρι το τέλος του έτους να έχουν ξεπεράσει τα 2 δισεκατομμύρια, ενώ για το έτος 2018, θα έχουν φτάσει πάνω από 670 εκατομμύρια, τόνισε ο κ. Αραχωβίτης

Kalavryta

«H σφαγή των Καλαβρύτων παραμένει ανοιχτή πληγή και συμβολίζει μέχρι και σήμερα εκατοντάδες παρόμοιων, διαπραχθέντων στην Ελλάδα, εγκλημάτων, από το Δίστομο μέχρι την Κάνδανο», αναφέρεται στο άρθρο της Deutschlandfunk

xrch0

Από τις σχετικές καταγραφές τελευταίων χρήσεων του οπλισμού του Τμήματος, προκύπτει ότι ένα από αυτά «χάθηκε» περιέργως τον περασμένο Σεπτέμβριο, ενώ άλλο ένα... εξαφανίστηκε, εξίσου μυστηρίωδως, προ δύο-τριών εβδομάδων

14