Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Εκδικάζεται η αγωγή της BEAT εναντίον του Λυμπερόπουλου - Απεργούν οι οδηγοί ταξί
Εκδικάζεται η αγωγή της BEAT εναντίον του Λυμπερόπουλου - Απεργούν οι οδηγοί ταξί
Θα πραγματοποίησουν και συγκέντρωση στα Δικαστήρια - «Υπερασπιστές μου θα είναι ο υπουργός Χρήστος Σπίρτζης και ο ΓΓ του υπουργείου Μεταφορών» αναφέρει ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας - Για «προσπάθεια δημιουργία κλίματος εκφοβισμού» κάνει λόγο η BEAT - Το σκεπτικό της Αγωγής
Με Πανελλαδική στάση εργασίας την Πέμπτη 8 Νοεμβρίου απαντούν οι οδηγοί ταξί στην εκδίκαση της Αγωγής που έχει καταθέσει η BEAT εναντίον του προέδρου της Ομοσπονδίας Θύμιου Λυμεπρόπουλου, για συκοφαντική δυσφήμιση και η οποία πρόκειται να εκδικαστεί την ίδια ημέρα.
Στην ανακοίνωση που εξέδωσε η ΠΟΕΙΤΑ αναφέρει επίσης ότι τα μέλη της θα πραγματοποιήσουν συγκέντρωση στις 9 πμ στα δικαστήρια της Ευελπίδων.
Στην ανακοίνωση της ΠΟΕΙΤΑ, όπου εξαγγέλλεται η απεργία , ο κ. Λυμπερόπουλος αναφέρει ότι υπερασπιστές του στο δικαστήριο στις 8 Νοεμβρίου (με τη ΒΕΑΤ), θα είναι μεταξύ άλλων ο Υπουργός Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης και ο ΓΓ του υπουργείου Μεταφορών κ. Αθανάσιος Βούρδας!
Τα αιτήματα της απεργιακής κινητοποίησης και της συγκέντρωση της ΠΟΕΙΤΑ στην ευελπίδων είναι:
•Άμεση εφαρμογή του Ν.4530/18 και Ν.4446/16 και δράση από τις Ελεγκτικές Αρχές. Μόνο έτσι θα δημιουργηθούν συνθήκες υγιούς ανταγωνισμού.
•Άμεση πάταξη της υποκλοπής έργου από φορείς (Ι.Χ.) που δεν έχουν δικαίωμα επιβατικής μεταφοράς.
•Άμεση προσαρμογή όλων των εταιρειών διαμεσολάβησης με το εθνικό νομοθετικό πλαίσιο που διέπει την αστική μεταφορά.
BEAT: Δημιουργούν κλίμα εκφοβισμού
Σχετικά με την αγωγή η εταιρεία BEAT υποστηρίζει ότι «ένα χρόνο πριν και με αφορμή το υπό ψήφιση νέο νομοσχέδιο για τις μεταφορές, ο κ. Λυμπερόπουλος με σειρά δηλώσεών του στον Τύπο και συστηματική αρθρογραφία έχει προχωρήσει σε χαρακτηρισμούς που πλήττουν το κύρος, την αξιοπιστία και τη φήμη της BEAT, καταλογίζοντας στην εταιρία παρανομίες που απλά δεν ισχύουν καθως τα στοιχεία από τις αρμόδιες υπηρεσίες δείχνουν ότι είναι ανυπόστατες και άρα εκ του πονηρού».
«Η ΒΕΑΤ για το λόγο αυτό απευθύνθηκε στη δικαιοσύνη, διεκδικώντας ηθική δικαίωση» αναφέρει χαρακτηριστικά η εταιρεία η οποία καταγγέλλει την Ομοσπονδία των Οδηγών ότι επιχειρεί με τις κινητοποιήσεις της να δημιουργήσει κλίμα εκφοβισμού.
Συγκεκριμένα στην ανακοίνωση της η BEAT σημειώνει: «Στην ανακοίνωση, ο κ. Λυμπερόπουλος κάνει έκκληση για εφαρμογή των νόμων. Παράλληλα, μας ενημερώνει ότι υπερασπιστές του στο δικαστήριο στις 8 Νοεμβρίου (με τη ΒΕΑΤ), θα έρθουν ο Υπουργός Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης και ο ΓΓ του υπουργείου Μεταφορών κ. Αθανάσιος Βούρδας. Επομένως, υπάρχει σύμπνοια μεταξύ ΠΟΕΙΤΑ και υπουργείου. Ποιοί νόμοι δεν εφαρμόζονται και τι τους εμποδίζει, λοιπόν, να εφαρμόσουν τους νόμους στους οποίους αναφέρεται η ανακοίνωση; Για ποιο λόγο γίνεται αυτή η απεργία πέρα από την δημιουργία κλίματος εκφοβισμού;
Η ΒΕΑΤ συνεργάζεται με οδηγούς ταξί από την πρώτη μέρα της λειτουργίας της, πάντα μέσα στο πλαίσιο της νομιμότητας. Στην εφαρμογή είναι εγγεγραμμένοι χιλιάδες οδηγοί, οι οποίοι συνεργάζονται χωρίς δεσμεύσεις, χωρίς να τους το επιβάλλει κανείς, επειδή οι ίδιοι θεωρούν ότι μέσα από τη συνεργασία αυτή μπορούν να ωφελούνται και να αυξάνουν το εισόδημά τους με ελεύθερη επιλογή χωρίς κανέναν περιορισμό ή δέσμευση.
Τι θα κερδίσουν οι οδηγοί ταξί χάνοντας το μεροκάματό τους την ερχόμενη Πέμπτη; Για ποιο λόγο οι πολίτες θα ταλαιπωρηθούν για άλλη μια φορά κατά τις μετακινήσεις τους στο όνομα της προστασίας του ενός; Είναι δυνατόν σε μια ευνομούμενη χώρα να εμπλέκει ο κ. Λυμπερόπουλος ολόκληρο τον κλάδο σε μία δίκη που είναι αυστηρά προσωπική του υπόθεση; Ποιο είναι το αληθινό αίτημα πίσω από αυτήν την απεργία; Να μπορεί ο ίδιος να προβαίνει σε έκνομες συμπεριφορές, όπως είναι η συκοφαντία, για να εξυπηρετήσει τις προσωπικές του επιδιώξεις, καταχραζόμενος την ιδιότητά του; Και τελικά, γιατί ο κ. Λυμπερόπουλος θέλει να διώξει τη BEAT από την Ελλάδα; Η κυβέρνηση συντάσσεται με αυτό;
Στην ανακοίνωση που εξέδωσε η ΠΟΕΙΤΑ αναφέρει επίσης ότι τα μέλη της θα πραγματοποιήσουν συγκέντρωση στις 9 πμ στα δικαστήρια της Ευελπίδων.
Στην ανακοίνωση της ΠΟΕΙΤΑ, όπου εξαγγέλλεται η απεργία , ο κ. Λυμπερόπουλος αναφέρει ότι υπερασπιστές του στο δικαστήριο στις 8 Νοεμβρίου (με τη ΒΕΑΤ), θα είναι μεταξύ άλλων ο Υπουργός Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης και ο ΓΓ του υπουργείου Μεταφορών κ. Αθανάσιος Βούρδας!
Τα αιτήματα της απεργιακής κινητοποίησης και της συγκέντρωση της ΠΟΕΙΤΑ στην ευελπίδων είναι:
•Άμεση εφαρμογή του Ν.4530/18 και Ν.4446/16 και δράση από τις Ελεγκτικές Αρχές. Μόνο έτσι θα δημιουργηθούν συνθήκες υγιούς ανταγωνισμού.
•Άμεση πάταξη της υποκλοπής έργου από φορείς (Ι.Χ.) που δεν έχουν δικαίωμα επιβατικής μεταφοράς.
•Άμεση προσαρμογή όλων των εταιρειών διαμεσολάβησης με το εθνικό νομοθετικό πλαίσιο που διέπει την αστική μεταφορά.
BEAT: Δημιουργούν κλίμα εκφοβισμού
Σχετικά με την αγωγή η εταιρεία BEAT υποστηρίζει ότι «ένα χρόνο πριν και με αφορμή το υπό ψήφιση νέο νομοσχέδιο για τις μεταφορές, ο κ. Λυμπερόπουλος με σειρά δηλώσεών του στον Τύπο και συστηματική αρθρογραφία έχει προχωρήσει σε χαρακτηρισμούς που πλήττουν το κύρος, την αξιοπιστία και τη φήμη της BEAT, καταλογίζοντας στην εταιρία παρανομίες που απλά δεν ισχύουν καθως τα στοιχεία από τις αρμόδιες υπηρεσίες δείχνουν ότι είναι ανυπόστατες και άρα εκ του πονηρού».
«Η ΒΕΑΤ για το λόγο αυτό απευθύνθηκε στη δικαιοσύνη, διεκδικώντας ηθική δικαίωση» αναφέρει χαρακτηριστικά η εταιρεία η οποία καταγγέλλει την Ομοσπονδία των Οδηγών ότι επιχειρεί με τις κινητοποιήσεις της να δημιουργήσει κλίμα εκφοβισμού.
Συγκεκριμένα στην ανακοίνωση της η BEAT σημειώνει: «Στην ανακοίνωση, ο κ. Λυμπερόπουλος κάνει έκκληση για εφαρμογή των νόμων. Παράλληλα, μας ενημερώνει ότι υπερασπιστές του στο δικαστήριο στις 8 Νοεμβρίου (με τη ΒΕΑΤ), θα έρθουν ο Υπουργός Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης και ο ΓΓ του υπουργείου Μεταφορών κ. Αθανάσιος Βούρδας. Επομένως, υπάρχει σύμπνοια μεταξύ ΠΟΕΙΤΑ και υπουργείου. Ποιοί νόμοι δεν εφαρμόζονται και τι τους εμποδίζει, λοιπόν, να εφαρμόσουν τους νόμους στους οποίους αναφέρεται η ανακοίνωση; Για ποιο λόγο γίνεται αυτή η απεργία πέρα από την δημιουργία κλίματος εκφοβισμού;
Η ΒΕΑΤ συνεργάζεται με οδηγούς ταξί από την πρώτη μέρα της λειτουργίας της, πάντα μέσα στο πλαίσιο της νομιμότητας. Στην εφαρμογή είναι εγγεγραμμένοι χιλιάδες οδηγοί, οι οποίοι συνεργάζονται χωρίς δεσμεύσεις, χωρίς να τους το επιβάλλει κανείς, επειδή οι ίδιοι θεωρούν ότι μέσα από τη συνεργασία αυτή μπορούν να ωφελούνται και να αυξάνουν το εισόδημά τους με ελεύθερη επιλογή χωρίς κανέναν περιορισμό ή δέσμευση.
Τι θα κερδίσουν οι οδηγοί ταξί χάνοντας το μεροκάματό τους την ερχόμενη Πέμπτη; Για ποιο λόγο οι πολίτες θα ταλαιπωρηθούν για άλλη μια φορά κατά τις μετακινήσεις τους στο όνομα της προστασίας του ενός; Είναι δυνατόν σε μια ευνομούμενη χώρα να εμπλέκει ο κ. Λυμπερόπουλος ολόκληρο τον κλάδο σε μία δίκη που είναι αυστηρά προσωπική του υπόθεση; Ποιο είναι το αληθινό αίτημα πίσω από αυτήν την απεργία; Να μπορεί ο ίδιος να προβαίνει σε έκνομες συμπεριφορές, όπως είναι η συκοφαντία, για να εξυπηρετήσει τις προσωπικές του επιδιώξεις, καταχραζόμενος την ιδιότητά του; Και τελικά, γιατί ο κ. Λυμπερόπουλος θέλει να διώξει τη BEAT από την Ελλάδα; Η κυβέρνηση συντάσσεται με αυτό;
Εμείς και οι πολίτες θέτουμε τα ερωτήματα. Τις απαντήσεις τις οφείλει στην κοινωνία ο κ. Λυμπερόπουλος. Όπως οφείλει και ενα συγγνώμη για την απαξίωση των κοινωνικών αναγκών και των εισοδημάτων των αυτοκινητιστών της χώρας».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα