Μύκονος Summer: Πάρτυ εκατομμυρίων με χλιδάτα ακίνητα και διεθνή brands

Μύκονος Summer: Πάρτυ εκατομμυρίων με χλιδάτα ακίνητα και διεθνή brands

Φέτος το Πάσχα πέφτει νωρίς και στη Μύκονο το πάρτι μόλις άρχισε

Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
mukonooooss
Είναι γνωστό ότι το lifestyle στη Μύκονο, ειδικά την τελευταία δεκαετία, έχει περάσει σε ένα εξωπραγματικό για τους περισσότερους επίπεδο, αφού πλέον το νησί έχει γίνει ένας exclusive προορισμός για κάθε λογής και εθνικότητας κροίσους με μότο ζωής: «Sky is the limit». Κότερα, ελικόπτερα, lear jets και Jaguar πάνε κι έρχονται πάνω, γύρω και μέσα στο νησί, προκαλώντας ένα ατέρμονο αλισβερίσι εκκωφαντικής σπατάλης που προκαλεί ίλιγγο.

Οι καλοζωιστές επισκέπτες δεν το ’χουν σε τίποτα να σαλπάρουν για ένα πικνίκ μέχρι τη Δήλο, κόστους από 2.000 έως 10.000 ευρώ, αναλόγως του σκάφους που θα επιλέξουν ή το σούρουπο να πεταχτούν μέχρι τη Σαντορίνη με ελικόπτερο για μια γευσιγνωσία κρασιών μόλις με 5.000 ευρώ ή απλά να κάνουν μια βόλτα στο νησί με τσίλικη Jaguar, αψηφώντας τους στενούς κακοτράχαλους δρόμους και τους ατζαμήδες παρκαδόρους των beach bars - ας είναι καλά και η πανάκριβη οδική ασφάλεια. Η ζωή είναι πολύ μικρή για τέτοιου είδους μικροαστικές ανησυχίες και ως εκ τούτου το μόνο άγχος περιορίζεται στο «πώς και πού θα περάσουμε καλά».

Η ενοικίαση ονειρικών βιλών, κόστους 160.000 ευρώ την εβδομάδα, σε περίοπτα σημεία του νησιού, με πανοραμική θέα στο Αιγαίο και με δυνατότητα φιλοξενίας μιας μεγάλης παρέας από jet setters και party animals είναι σύνηθες φαινόμενο πια στη Μύκονο, πολύ περισσότερο που υπάρχει πλέον τεράστια διαθεσιμότητα από πάλαι ποτέ κραταιούς και νυν πτωχευμένους εγχώριους επιχειρηματίες. Δύο ενδεικτικά παραδείγματα είναι οι περιπτώσεις ενός γνωστού επιχειρηματία στον χώρο της ένδυσης αλλά και ενός εκδότη που παραχώρησαν προς ενοικίαση τα αλλοτινά εξοχικά τους και υπερπολυτελή καταφύγια.

Με τούτα και με κείνα, η Μύκονος διανύει την «εποχή της βίλας», με τις κρατήσεις να πέφτουν βροχή εν όψει της θερινής σεζόν και τα χρηματικά ποσά που μεταφέρονται από λογαριασμό σε λογαριασμό ή αλλάζουν χέρια κάτω από το τραπέζι να είναι τεράστια. Σε πολλές περιπτώσεις, μάλιστα, τα λεφτά δεν μένουν Ελλάδα αλλά διοχετεύονται σε τραπεζικούς λογαριασμούς του εξωτερικού, με προτίμηση την Ελβετία. Για ευνόητους λόγους, οι ιδιοκτήτες των πολυτελών ακινήτων δεν μπαίνουν στη διαδικασία να ασχοληθούν οι ίδιοι με την ενοικίαση των σπιτιών τους, αλλά βρίσκουν τρίτους να αναλάβουν με τη διαδικασία αντ’ αυτών.

Επαγγελματίες ή wannabe μεσίτες και εκπρόσωποι γραφείων concierge που έχουν αναγάγει την εξυπηρέτηση των πελατών τους σε επιστήμη, μέχρι και ο γνωστός του γνωστού που τυγχάνει να έχει δυο γνωριμίες παραπάνω, αναλαμβάνουν να κάνουν τον ενδιάμεσο μεταξύ ιδιοκτήτη και τουρίστα αποκομίζοντας το 20% από το συνολικό κόστος της κράτησης, χώρια τα ποσοστά που παίρνουν από υπηρεσίες όπως ενοικίαση αυτοκινήτου, μπάτλερ, σεφ, μασέρ, personal trainer κ.ά. Χαρακτηριστικό του τι συμβαίνει αυτή την εποχή στο νησί με τις ενοικιάσεις πολυτελών κατοικιών είναι η περίπτωση μιας βίλας 900 τ.μ. που ανήκει σε εκδότη και θεωρείται σήμερα κάτι σαν καταφύγιο των VIPs, καθώς είναι περιζήτητη τόσο λόγω της μινιμαλιστικής αρχιτεκτονικής και της εκλεπτυσμένης εσωτερικής της διακόσμησης όσο και της πανοραμικής θέας που προσφέρει. Ενα πολυτελές κατάλυμα που, σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, αποτελεί σταθερή αξία στο χρηματιστήριο του εγχώριου real estate, ενώ στο παρελθόν είχε μπει στο στόχαστρο των φορολογικών αρχών. Σήμερα η βίλα, που μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι 12 άτομα, νοικιάζεται αντί 10.500 ευρώ τη μέρα, ήτοι 73.500 ευρώ την εβδομάδα χωρίς τους φόρους. Αν ο πελάτης επιθυμεί διαμονή 15 ημερών, τότε θα πληρώσει μαζί με τους φόρους 157.500 ευρώ, όπως προκύπτει από το σχετικό συμβόλαιο που εξασφάλισε το «ΘΕΜΑ», το οποίο εστάλη μέσω mail σε ενδιαφερόμενο πελάτη από τουριστικό γραφείο.

Σύμφωνα με το περιεχόμενο του συμβολαίου ενοικίασης, προσφέρονται και έξτρα υπηρεσίες, όπως πρωινό σε μπουφέ με κόστος 35 ευρώ το άτομο, έξτρα γεύματα με κόστος 65 ευρώ ανά άτομο, υπηρεσία μπάτλερ αντί 190 ευρώ για δώδεκα ώρες, ενοικίαση πολυτελών οχημάτων από 600 έως 950 ευρώ τη μέρα, μέχρι και υπηρεσίες σπα, όπως μασάζ με κόστος 180 ευρώ για συνεδρία μιάμισης ώρας. Οπως λένε καλά πληροφορημένες πηγές, μάλιστα, ο ιδιοκτήτης της βίλας αποκόμισε έσοδα 150.000 και 200.000 ευρώ αντίστοιχα τα δύο τελευταία καλοκαίρια φιλοξενώντας εύπορους ξένους τουρίστες. Καθόλου άσχημα για τον ιδιοκτήτη και το ακίνητό του, αφού κατάφερε μέσα σε όλη αυτή τη δίνη με τους επίμονους πιστωτές να εξασφαλίσει μια καλή πηγή εσόδων.



Κλείσιμο
mukonos7


Πολυτελής βίλα με 6 κρεβατοκάμαρες και πισίνα, με προνομιακή θέα, νοικιάζεται έναντι 157.500 ευρώ για διαμονή δύο εβδομάδων
mukonos1


Ο έμπιστος των Ντιν και Νταν

Εκτός από τους μεσίτες, συνδετικός κρίκος μεταξύ των ιδιοκτητών βιλών και των εκλεπτυσμένων ταξιδιωτών που είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν ένα «σοβαρό» αντίτιμο για υψηλού επιπέδου υπηρεσίες είναι οι concierge. Πρόκειται για ένα από τα πλέον προσοδοφόρα επαγγέλματα τα τελευταία χρόνια στο νησί, αφού τα ποσά που ξοδεύονται είναι τεράστια, ενώ η μυρωδιά του χρήματος... σπάει μύτες. Οι απολαβές είναι όντως δελεαστικές, αφού οι concierge πληρώνονται με ποσοστά πουλώντας ακριβές υπηρεσίες. Μάλιστα στις περισσότερες των περιπτώσεων τα παίρνουν στο χέρι χωρίς να χρειαστεί να δηλώσουν τα χρήματα στην ετήσια φορολογική τους δήλωση.

Ο Ιωάννης Καλεσάκης, ιδρυτής της Magnificent, της πρώτης ελληνικής εταιρείας που ειδικεύτηκε στην παροχή ολοκληρωμένων luxury travel υπηρεσιών, όπως ενοικιάσεις πολυτελών κατοικιών και οργάνωση ειδικών events, θεωρείται -ίσως όχι άδικα- το χαρακτηριστικότερο παράδειγμα όταν κάποιος θέλει να αναφερθεί στο επάγγελμα του concierge. Ξεκίνησε από τα χαμηλά, δουλεύοντας ως σερβιτόρος στο «Nammos» χτίζοντας μέρα με τη μέρα τις γνωριμίες του στη λεπτή χρυσαφένια άμμο της Ψαρούς, εκεί όπου όλα μπορούν να συμβούν, ακόμα και η πιο τρελή επιθυμία. Αποχωρώντας από την επιχείρηση λόγω διαφωνιών με τους ιδιοκτήτες της, οραματίζεται να δημιουργήσει το δικό του beach bar. Αν και δεν διαθέτει το μπάτζετ που απαιτείται για να μπει μέτοχος σε τέτοιου είδους εγχειρήματα, «πουλάει» την ιδέα για το στήσιμο ενός χαλαρού και ατμοσφαιρικού bar-restaurant που θα ποντάρει στη hippy chic διάθεση του κόσμου. Σε μια μαγευτική τοποθεσία στη Φτελιά, εκεί που η παραλία κυκλώνεται από βράχια, ανοίγει με τον συνέταιρό του Ανδρέα Κουτουμάνο το «Alemagou».

Ομως ούτε εκεί στεριώνει. Αποζημιώνεται για τις υπηρεσίες του και φεύγει έπειτα από δύο επιτυχημένες σεζόν, αποφασισμένος αυτή τη φορά να δημιουργήσει κάτι που θα μπορεί να το ελέγχει και, το κυριότερο, να του αποδώσει χρήμα και λάμψη. Χρησιμοποιεί τις γνωριμίες του και ξεκινά να δουλεύει ως διοργανωτής πάρτυ και εκδηλώσεων, ενώ ταυτόχρονα συνεργάζεται με γνωστή μεσίτρια που τον βοηθά να διευρύνει τον κύκλο των επαφών του. To 2012 ο Ιωάννης Καλεσάκης, που ξέρει ήδη όλο τον καλό κόσμο από τις ξαπλώστρες του «Nammos», γίνεται το πρόσωπο που διοργανώνει το περίφημο διονυσιακό πάρτυ «Gods of Hedonism» των Dsquared2 σε βίλα στον Αη Γιάννη, όπου το διάσημο σχεδιαστικό δίδυμο, οι Ντιν και Νταν, και δεκάδες καλεσμένοι τους ντυμένοι με χλαμύδες επιδίδονται για ώρες σε ένα άνευ προηγουμένου champagne shower μην αφήνοντας ανεκμετάλλευτη ούτε μπουρμπουλήθρα. Από εκείνο το βράδυ ο πρώην σερβιτόρος του «Nammos» με την αρβανίτικη καταγωγή, εξπέρ στο μάνατζμεντ, κυρίως του εαυτού του, ανακηρύσσεται από τους Καναδούς εκκεντρικούς σχεδιαστές «Αmbassador της Μυκόνου» και ο άνθρωπος στον οποίο μετέπειτα θα εμπιστευτούν τις διακοπές τους στο νησί ο Τζόρτζιο Αρμάνι, ο συγχωρεμένος Ιμπέρ ντε Ζιβανσί, πάμπλουτοι Αραβες και πολλοί ακόμη πλούσιοι και διάσημοι. Ο Καλεσάκης θα καταγραφεί επίσης στην κοσμική ιστορία ως ο πρώτος concierge που θα φέρει ένα μοντέλο της Jaguar στη Μύκονο για τους ιδιαίτερους πελάτες του. Για τον Ελληνα έμπιστο των Dsquared2 η Μύκονος είναι μια αγορά από μόνη της με τεράστιες ευκαιρίες αν ξέρεις τους κατάλληλους ανθρώπους και πώς να τους χειριστείς, ικανοποιώντας και τα πιο απαιτητικά τους γούστα. Οι Μυκονιάτες ωστόσο λένε για τον ίδιο ότι μπορεί να διαθέτει ισχυρά προσόντα, όπως η αυτοπεποίθησή του, ο φιλόδοξος χαρακτήρας του και οι υψηλές γνωριμίες του, όμως έχει και ένα μειονέκτημα: η συνεχής συναναστροφή του με εξωφρενικά πλούσιους και διάσημους ανθρώπους τον παρασύρουν ενίοτε στο σφάλμα να ταυτίζεται μαζί τους. Μια πρόσφατη, αναπάντεχη και επεισοδιακή συνάντηση που είχε στο «Zonars» με κυρία των κοσμικών σαλονιών που δεν μασάει τα λόγια της, αλλά μετράει τα χρήματά της, τον προσγείωσε κάπως άκομψα στην πραγματικότητα, αν και εκείνος, αν κρίνουμε από το ατάραχο ύφος του, έδειξε ότι το πάρτυ συνεχίζεται...
Οι νέες επενδύσεις

Η περσινή σεζόν του «Scorpios», του κοσμικού bar-restaurant που δεσπόζει πάνω από την παραλία της Παράγκας, ήταν κάτι παραπάνω από καλή, καθώς η τριάδα των Γερμανών ιδιοκτητών του είδε τον συνολικό τζίρο της επιχείρησης να αγγίζει τα 17 εκατ. ευρώ - ποσό που τους ανοίγει την όρεξη για ακόμα περισσότερες επενδύσεις χτυπώντας κυριολεκτικά ό,τι κινείται. Ηδη από το προηγούμενο φθινόπωρο έδειξαν να επιθυμούν διακαώς μία ακόμα παραλία, αλλά μέχρι τώρα οι προσπάθειές τους δεν τελεσφόρησαν. Πρόκειται για την παραλία της Φτελιάς την οποία, αν και διεκδίκησαν επίμονα, τελικά αναγκάστηκαν να υπαναχωρήσουν αφού υπάρχει μια δικαστική διαμάχη σε εξέλιξη που καλά κρατεί μεταξύ των επιχειρηματιών που δραστηριοποιούνται εκεί και του ιδιοκτήτη των ακινήτων. Ετσι, σύμφωνα με τα όσα ακούγονται, «χτύπησαν» ένα από τα πιο γνωστά εστιατόρια μέσα στη Χώρα, το «Uno con Carne», το οποίο όμως δεν σκοπεύουν να λειτουργήσουν τη φετινή σεζόν.

Οι ίδιοι επίσης φέρονται να αγόρασαν το εστιατόριο «Σαρδελάκι» στην Παράγκα, χωρίς ακόμα να έχει γίνει γνωστό θα το λειτουργήσουν υπό την υπάρχουσα μορφή ή αν θα το αλλάξουν εντελώς αφού, όπως λένε στο νησί, υπάρχει το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσουν την ψαροταβέρνα για τις ανάγκες του προσωπικού της επιχείρησης. Στα σκαριά εξάλλου βρίσκεται νέα ξενοδοχειακή μονάδα πέντε αστέρων την οποία δρομολογούν Ελληνοαμερικανοί επενδυτές με δραστηριότητα στον ιατρικό κλάδο. Το «Mykonos Crown» βρίσκεται στην περιοχή της Λιας. Οι επενδυτές έχουν εξασφαλίσει ήδη την οικοδομική άδεια για το έργο, το οποίο θα κοστίσει 14 εκατ. ευρώ.


mukonos2


Luxury brands στο βασίλειο της Ψαρούς

Ομως η μεγάλη είδηση είναι ότι μια πλειάδα διάσημων brands και πασίγνωστων οίκων κάνει απόβαση στο «Nammos Village» της Ψαρούς, το οποίο ξεκίνησε να λειτουργεί πέρυσι. Ο διάσημος γαλλικός οίκος Lοuis Vuitton θα έχει πλέον τη δική του μπουτίκ στο μικροσκοπικό εμπορικό χωριό με τα εντυπωσιακά γλυπτά του Σαλβαδόρ Νταλί - και δεν θα είναι ο μόνος. Από κοντά ακολουθούν με δικές τους επίσης μπουτίκ οι οίκοι Gucci και Dior, καθώς και ο λατρεμένος των γυναικών Christian Louboutin με τις εμβληματικές γόβες-φετίχ, ένα ζευγάρι των οποίων μπορεί να κοστίζει ακόμη και 1.600 ευρώ. Ομως ο ερχομός του brand της Loro Piana -τα στρώματα και τα μαξιλάρια στις ξαπλώστρες του «Nammos» κόστους 1,5 εκατ. ευρώ φέρουν την υπογραφή της- είναι ίσως το κερασάκι στην τούρτα της glam εξτραβαγκάντζας που περιβάλλει το αυτόνομο κρατίδιο της Ψαρούς. Πρόκειται για μία από τις πλέον ακριβές μάρκες στον κόσμο, με κορυφαίο επίπεδο ποιότητας και κατασκευής, που τρόπον τινά δικαιολογεί το κόστος των 2.700 ευρώ για ένα ανδρικό σακάκι ή εκείνο των 10.000 ευρώ για μια κασμιρένια ρόμπα.
Οι κυρίες από τα Εμιράτα θα μπορούν πλέον να προμηθεύονται τα φουλάρια του Oscar de la Renta από την μπουτίκ του οίκου στο «Nammos Village», στο οποίο από φέτος θα λειτουργεί και spa της Sisley. Επίσης, τα συγκλονιστικά γλυκά του Yazid Ichemrahen, ενός από τους κορυφαίους pastry chef στον κόσμο, είναι σίγουρα μια καθ’ όλα ευχάριστη ανάπαυλα για όσους θα επιδίδονται σε ανελέητο σαφάρι shopping εντός του «Nammos Village».

Οσο για τους φιλότεχνους, θα ανοίξει η περίφημη Eden Fine Art Gallery με καταστήματα, μεταξύ άλλων, στο Λονδίνο, τη Νέα Υόρκη και το Σεν Μπαρθς, η οποία εκπροσωπεί μια πλειάδα πολύ γνωστών καλλιτεχνών της μοντέρνας τέχνης. Σε περίοπτο location στα Ματογιάννια αποφάσισε να δραστηριοποιηθεί και ο όμιλος οπτικών Παναΐδης, με μια μπουτίκ όπου θα φιγουράρουν μάρκες γυαλιών όπως τα Chrome Hearts, με τιμές από 1.000 έως 2.500 ευρώ!

Την ίδια στιγμή ακούγεται έντονα ότι ο επιχειρηματίας Φίλιππος Βαρβέρης φέρεται να πούλησε -αν όχι όλο, ένα ποσοστό του-το εστιατόριο «Interni» σε Τούρκο επιχειρηματία, κάτι όμως που δεν έχει επιβεβαιωθεί. Κάθε χρόνο άλλωστε είθισται λίγο πριν από την έναρξη της τουριστικής σεζόν να γίνονται διάφορες ζυμώσεις, να ξεκινάνε ή να χαλάνε συνεργασίες, αφού τα πρότζεκτ είναι μεγάλα και τα ποσά που επενδύονται τεράστια. Οπως και να 'χει, μέχρι τα μέσα Ιουλίου το νησί ήδη βουλιάζει από κόσμο και οι υποδομές, παρά την αλματώδη επιχειρηματική ανάπτυξη, αποδεικνύονται ανεπαρκείς, κυρίως από την πλευρά των Αρχών. Στην Ψαρού, πάντως, εκτός από την άφιξη διάσημων οίκων, αναμένεται να λειτουργήσουν δύο νέα ξενοδοχεία, μια ανάσα από την κοσμοπολίτικη παραλία, το ένα εκ των οποίων θα έχει -όπως λένε- τη σφραγίδα της ομάδας του «Kensho», του ξενοδοχείου που ήδη λειτουργεί στον Ορνό.


Το mall της Ψαρούς
Ο διάσημος γαλλικός οίκος Louis Vuitton θα έχει πλέον τη δική του μπουτίκ στο χλιδάτο εμπορικό χωριό με τα εντυπωσιακά γλυπτά του Σαλβαδόρ Νταλί

mukonos3


Νέες συμμαχίες
Οι Γερμανοί του «Scorpios» επεκτείνουν τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες συμπράττοντας με τους ιδιοκτήτες του εστιατορίου «Uno con Carne»

mukonos4
mukonos5
mukonos6
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης