Συντριβή αεροσκάφους στη Σπάρτη - Δείτε φωτογραφίες και βίντεο

Συντριβή αεροσκάφους στη Σπάρτη - Δείτε φωτογραφίες και βίντεο

Το αλεξίπτωτο προκάλεσε τη συντριβή του αεροσκάφους στη Σπάρτη; - Καρφωμένο στο έδαφος έξω από το «κλειστό» δημοτικό αεροδρόμιο της λακωνικής πρωτεύουσας βρέθηκε το υπερελαφρύ αεροσκάφος που συνετρίβη στη Σπάρτη παρασύροντας στο θάνατο τους δύο χειριστές

Καρφωμένο στο έδαφος με το εμπρόσθιο τμήμα σε ελαιώνα ακριβώς δίπλα στο δημοτικό αεροδρόμιο Σπάρτης βρέθηκε το μικρό αεροσκάφος που συνετρίβη το πρωί του Σαββάτου με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους οι δύο χειριστές, ηλικίας 35 και 52 ετών, που επέβαιναν στο μονοκινητήριο. Επιπλέον, όπως αναφέρουν στο protothema.gr ο υπεύθυνος του δημοτικού αεροδρομίου Σπάρτης και πηγές της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, βρέθηκε ανοικτό το αλεξίπτωτο του μικρού αεροσκάφους κάτι που δείχνει ότι ενδεχομένως η πτώση του υπερελαφρού αεροσκάφους να οφείλεται σε λάθος χειρισμό. 

Σύμφωνα με πληροφορίες από την ΥΠΑ το δυστύχημα έγινε στην διαδικασία της απογείωσης. Οι πρώτες ενδείξεις δείχνουν ότι άνοιξε το αλεξίπτωτο του αεροσκάφους – ενδεχομένως από λάθος χειρισμό – γεγονός που ανέσχεσε την άνοδο του αεροσκάφους με αποτέλεσμα την συντριβή του.




Αναφορικά με τις συνθήκες του δυστυχήματος, ο Αντώνης Φελλούρης, πιλότος και υπεύθυνος για το δημοτικό αεροδρόμιο Σπάρτης αναφέρει στο protothema.gr πως το υπερ-ελαφρύ μονοκινητήριο είχε προσγειωθεί και η πτώση του έγινε κατά την απογείωση: «Βρισκόταν στα 30-40 μέτρα και επιχείρησε να στρίψει αριστερά προκειμένου να κατευθυνθεί πιθανότατα προς Καλαμάτα. Όμως -άγνωστο γιατί- άνοιξε το αλεξίπτωτο που διαθέτει για περίπτωση ανάγκης με αποτέλεσμα να καρφωθεί στο έδαφος». 



Κατά τον κ. Φελλούρη «το αεροδρόμιο είναι κλειστό και απαγορεύεται κάθε προσγείωση ή απογείωση». 



«Κακώς είχαν έρθει εδώ. Εχουμε ξεκινήσει τις διαδικασίες για την επαναλειτουργία του και περιμένουμε την άδεια από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας», σημειώνει μιλώντας στο protothema.gr ο υπεύθυνος για το δημοτικό αεροδρόμιο Σπάρτης.

«Το αλεξίπτωτο βρέθηκε ανοικτό», είπε αξιωματούχος της ΥΠΑ στο protothema.gr επιβεβαιώνοντας την μαρτυρία του Αντώνη Φελλούρη, υπευθύνου του δημοτικού αεροδρομίου Σπάρτης. 



Η συγκλονιστική φωτογραφία από τη συντριβή του αεροσκάφους στη Σπάρτη. Το αεροσκάφος προσέκρουσε στο έδαφος με το εμπρόσθιο τμήμα. Διακρίνεται το ανοικτό αλεξίπτωτο. Η φωτογραφία δημοσιεύθηκε στην ιστοσελίδα apela.gr

Τι λέει η ΥΠΑ για το αεροπορικό δυστύχημα

Ανακοίνωση οπου εκφάζει τα θερμά της συλληπτήρια και ρίχνει φως στις συνθήκες του δυστυχήματος που συνέβη στη πτήση αμφίβιου υπερελαφρού αεροσκάφους, τύπου Aventura και ιταλικού νηολογίου, εξέδωσε η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ).

Όπως επισημαίνει: «Το αεροσκάφος απογειώθηκε από πεδίο, μη αδειοδοτημένο από την ΥΠΑ, για πτήσεις πολιτικών αεροσκαφών», ενώ «δεν κατετέθη, από τον υπεύθυνο για την πτήση χειριστή, σχέδιο πτήσης, ως όφειλε.



Με βάση τα όσα υπογραμμίζει, ακόμη, «δεν υπήρξε καμία επικοινωνία με την Υπηρεσία μας». Σύμφωνα με την ανακοίνωση «στον τόπο του ατυχήματος, μετά από συνεννόηση με την ΥΠΑ,  μετέβησαν  ήδη, εκπρόσωποι της Επιτροπής Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων, αρμόδιας για την διακρίβωση των συνθηκών και αιτιών του ατυχήματος». 

Πώς έγινε η τραγωδία

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά το αεροσκάφος έχασε ύψος και έπεσε 15 μέτρα έξω από την περίφραξη του αεροδρομίου, στο Πυρί Λακωνίας. Το αεροπορικό δυστύχημα σημειώθηκε λίγο μετά τις δέκα το πρωί.

Τα δυο άτομα απεγκλωβίστηκαν από την Πυροσβεστική Υπηρεσία, νεκρά. Η κλήση στο ΕΚΑΒ για να παραλάβει τους δύο τραυματίες  έγινε στις 10:15 το πρωί του Σαββάτου, ενώ στις 10:37 δύο ασθενοφόρα έφτασαν στο σημείο της συντριβής και παρέλαβαν τους δύο άνδρες. Στις 11:15 οι σοροί των δύο μελών του πληρώματος που βρήκαν τραγικό θάνατο όταν το «υπερελαφρύ» αεροσκάφος τους συνετρίβη διακομίστηκαν στο νοσοκομείο Σπάρτης, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός τους. 



To protothema.gr επικοινώνησε με γιατρούς στο νοσοκομείο της Σπάρτης, οι οποίοι σημείωσαν ότι τα δύο άτομα μεταφέρθηκαν στο ίδρυμα ήδη νεκρά συνεπεία πολλαπλών τραυμάτων. Τα ακριβή αίτια του θανάτου τους θα καθοριστούν μετά την ιατροδικαστική εξέταση.  

Μάρτυρας του δυστυχήματος ο τρίτος της παρέας

Οι δύο άτυχοι άνδρες και ένας ακόμη φίλος τους είχαν είχαν φτάσει οδικώς από την Αθήνα στην Σπάρτη. Το αεροσκάφος ιταλικής κατασκευής με κωδικό I-A651, όμως, ήταν διθέσιο και έτσι ένας από τους τρεις δεν επιβιβάστηκε.

Ο τρίτος που δεν μπήκε στο αεροσκάφος αλλά υπήρξε μάρτυρας του δυστυχήματος έδωσε κατάθεση στις αστυνομικές αρχές. 



«Γρίφος»  το δρομολόγιο του ιδιωτικού αεροσκάφους

Κατά πληροφορίες, το μικρό αεροσκάφος συνετρίβη κατά τη φάση της απογείωσης από το δημοτικό αεροδρόμιο Σπάρτης. Σημειώνεται ότι το συγκεκριμένο αεροδρόμιο είναι κλειστό διότι η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας έχει αναστείλει την άδεια λειτουργίας του. 

Οι αρχικές πληροφορίες ότι το αεροσκάφος ανήκε στην αερολέσχη Καλαμάτας δεν επιβεβαιώνονται, αφού όπως είπε εκπρόσωπος της αερολέσχης στο protothema.gr η συγκεκριμένη αερολέσχη δεν διαθέτει αεροσκάφη. Συνεπώς, παραμένει ακόμη ασαφές από πού πέταξε και πώς ξεκίνησε το τελευταίο του ταξίδι το αεροσκάφος ιταλικής κατασκευής με κωδικό I-A651, που στοίχισε τη ζωή των δύο ανδρών. 


ΣΧΟΛΙΑ (13)

ΤΡΑΜΠΑΚΟΥΛΑΣ

" Οι αρχικές πληροφορίες ότι το αεροσκάφος ανήκε στην αερολέσχη Καλαμάτας δεν επιβεβαιώνονται, αφού όπως είπε εκπρόσωπος της αερολέσχης στο protothema.gr η συγκεκριμένη αερολέσχη δεν διαθέτει αεροσκάφη. Συνεπώς, παραμένει ακόμη ασαφές από πού πέταξε και πώς ξεκίνησε το τελευταίο του ταξίδι το αεροσκάφος ιταλικής κατασκευής με κωδικό I-A651 ' ΕΠΙΣΗΣ : Αναφορικά με τις συνθήκες του δυστυχήματος, ο Αντώνης Φελλούρης, πιλότος και υπεύθυνος για το δημοτικό αεροδρόμιο Σπάρτης αναφέρει στο protothema.gr πως το υπερ-ελαφρύ μονοκινητήριο είχε προσγειωθεί .Κατά τον κ. Φελλούρη «το αεροδρόμιο είναι κλειστό και απαγορεύεται κάθε προσγείωση ή απογείωση». ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΣΑΙ ΟΤΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ !! ΠΙΛΟΤΟΣ ..?? ΠΙΛΟΤΟΣ ..!!! ( ΑΣΧΕΤΑ ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΘΕΤΕΙΣ ΟΥΤΕ ΣΧΕΔΙΟ ΠΤΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝΕ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΠΟΥ ΑΠΟΓΕΙΩΘΗΚΕΣ ) ΔΕΥΤΕΡΟΝ : ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΤΟ ΦΟΡΤΩΝΕΙΣ ΕΚΡΗΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΣΟΥ ΠΗΡΕ Η ΕΦΟΡΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟ ΚΑΡΦΩΝΕΙΣ ΣΕ ΟΠΟΙΟ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΘΕΛΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ ΚΑΝΕΝΑΣ. ΤΕΛΟΣ , ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΘΑ ΠΡΟΟΔΕΥΣΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΑΣ ΓΥΡΙΣΕΙ ΠΛΕΥΡΟ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ

vegas

Δεν πρεπει να εχεις ιδεα εσυ μαλλον. Σιγα μην καταθετεις κ σχεδιο πτησης στο eurocontrol! Ελεος! Ολοι οι wannabe πιλοτοι ερασιτεχνες σχολιαζουν. Ψαξε λιγο στην Αμερικη αν χρειαζονται σχεδια πτησης η γενικη αεροπορια. Εδω απλα οι controllers στα τοπικα αεροδρομια δεν γνωριζουν ουτε αγγλικα.

Anonymous

''απλα οι controllers στα τοπικα αεροδρομια δεν γνωριζουν ουτε αγγλικα''...τι άλλο θα ακούσουμε θεέ μου! και που κολλάει η Αμερική??

karlhyde

Επειδη καταλαβαινω οτι δεν το χεις. Η Αμερικη κολλαει στο οτι η Γενικη αεροπορια στην Αμερικη δεν ειναι υπ ο χρεωμενη να καταθετει σχεδια πτησης. Δεν χρειαζεται να γνωριζει καποιος που πας. Και ναι καποιοι δεν μιλανε ουτε αγγλικα τουλαχιστον σε επιπεδο ICAO Level 4 + σε καποια μικρα αεροδρομια. Α κ μην πεσεις και απο τα συννεφα οτι μπορεις να απογειωνεσαι-προσγειωνεσαι απο uncontrolled αεροδρομια...υπαρχουν κ τετοια. Φιλικά

Anonymous

Οι κανονισμοί φίλε μου πρέπει να ακολουθούνται απο όλους στο χώρο οπου λαμβάνουν χώρα. Δεν έχει σημασία τι γίνεται στην Αμερική. Σχέδιο Πτήσης πρέπει να κατατίθεται πάντα και ο πρώτος λόγος οπου γίνεται αυτό είναι η έρευνα κ διάσωση σε περίπτωση ανάγκης. Επίσης πίστεψέ με το εχώ περισσότερο απο σένα...

ΤΡΑΜΠΑΚΟΥΛΑΣ

ΕΙΣΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ Υ.Π.Α. ΤΡΑΒΑ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟΥΣ ΞΕΣΤΡΑΒΩΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΙΛΑΣ...!!! ΑΣΧΕΤΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΟΥΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΤΗΣΕΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜUST !!! ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΧΑΡΤΑΕΤΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΜΟΝΟ ΟΙ ΤΟΥΡΚΑΛΑΔΕΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΘΕΤΟΥΝ ΟΤΑΝ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ ΡΕ ΑΣΧΕΤΕ

Ε.Ε.Π

Το διθέσιο αμφίβιο PEREIRA «ΑVΕΝΤURΑ» , με σημαντικές βελτιώσεις έναντι του «ΒUCΑΝΕΕR» και βάρος μικρότερο κατά 15κιλά με την 582 Rotax απογειώνεται σε εξήντα μέτρα με δύο άτομα, διατηρεί καλό βαθμό ανόδου και ταχύτητα (70-80 μίλια). Ιδανικό σκάφος για μια χώρα σαν την Ελλάδα. Το κόστος του είναι περίπου 16000 ευρώ .. Τα τόπ των υπερελαφρών αμφιβίων είναι τα SEA-RAY -STINGRAY- PEREIRA AVENTURA.

(Λ)

το αεροδρομιο της Σπαρτης αρκετα χρονια πριν εξυπηρετουσε μεχρι και πτησεις της Ο.Α. (μικρα αεροπλανα).ειχαν υποσχεθει πως θα το μεγαλωναν για να δεχεται και τσαρτερ η θα εφτιαχναν καινουριο(ακομα θυμαμαι τους χαχολους να πανηγυριζουν ελπιζοντας ακομα και τωρα τελευταια οταν τους το ειχε ταξει ο κωστακης ο καραμανλης στο κλειστο της πολης...).απ τοτε φυσικα και δεν εγινε τιποτα προς αυτη την κατευθυνση (αλλα ουτε και προς καμια αλλη κατευθυνση με αποτελεσμα ο νομος να μην εχει ουτε αυτοκινητοδρομο,ουτε λιμανι,ουτε τραινο ουτε και αεροδρομιο και να ειναι ουσιαστικα απομονομενος απ την υπολοιπη Πελ/σο παρα την τεραστια ιστορικη σημασια και απιστευτη φυσικη του ομορφια που θα μπορουσε να φερει τους τουριστες κατα χιλιαδες).τουλαχιστον παραμενουν οι ωραιες "φυλαχτρες" για τις τσιχλες διπλα στο "αεροδρομιο".........Υ.Γ. η ιστορικη και παγκοσμιως πασιγνωστη Σπαρτη ,αν θελετε το πιστευετε,ουσιαστικα ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΜΟΥΣΕΙΟ.......!τα περισσοτερα αρχαια,απ τους παλαιολιθικους και νεολιθικους χρονους εως και μετα το Μυστρα και το βυζαντιο,τα στοιβαξαν προσφατα σε .....τολλ του στρατοπεδου!!!!!!!!!!!!!!!!!

ε και;

τα περί μουσείου θα ήταν κάτι το παράξενο αν μιλούσαμε για κάποια άλλη χώρα κι όχι για το Τσιφτετελιστάν.

Διομήδης

Πράγματι η ιστορική Σπάρτη δεν έχει μουσείο. Επειδή οι χριστιανοί που πέρασαν δεν άφησαν αρχαία κτίσματα και τα έκαναν συντρίμια... Τώρα έχει εκκλησίες και τον Μιστρά.

Μorias

H Πελοπόνησος (λόγω ιδιαίτερης πολιτικής και στρατιωτικής ιστοριας) διαθέτει μεγάλο αριθμό αεροδρομίων (τα μισα ημι-λειτουργούντα σαν πεδία αποπροσγείωσης) όπου αναπτύσσεται παραδοσιακά ο αεραθλητισμός. Από Ν προς Β εχουμε: Καλαματα, Σπαρτη, Τριπολη, Πορτοχελι, Επιταλιο, Ανδραβίδα, Αραξος.

Μιχάλης Παπαδόπουλος

"Βρισκόταν στα 30-40 μέτρα και επιχείρησε να στρίψει αριστερά προκειμένου να κατευθυνθεί πιθανότατα προς Καλαμάτα". Με άλλα λόγια, ο ΥΠΑτζής υπεύθυνος του "κλειστού" αεροδρόμιου, που κατά τα φαινόμενα δεν ήταν και τόσο κλειστό, επέτρεψε στον πιλότο να απογειωθεί χωρίς να δώσει σχέδιο πτήσης, αφού... δεν ήξερε που πήγαινε!Αν οι υπόλοιποι συνάδελφοί του στα "ανοιχτά" αεροδρόμια (που το καλοκαίρι δουλεύουν συνεχώς διπλοβάρδιες για να εξυπηρετηθούν οι ανάγκες της εναέριας κυκλοφορίας, την ώρα που αυτός κάτι τα κάνει με την τσουγκράνα...) λειτουργούσαν με την δική του "υπευθυνότητα", τότε οι επιβάτες των πτήσεων θα έπρεπε υποχρεωτικά να κρατάνε τις ταυτότητες στα δόντια, για να μην δυσχεραίνεται η αναγνώριση των πτωμάτων.

αρχηγος

καλο παπαδοπουλε

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης