myKEPlive: Ακόμη 41 Δήμοι και 47 Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών εντάσσονται
Ρυθμίσεις για την ασφαλή λειτουργία των ΚΕΠ σε όλη την Ελλάδα
Στην περαιτέρω διεύρυνση του myKEPlive προχωρά το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, εντάσσοντας στην πλατφόρμα επιπλέον 41 Δήμους και 47 Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών. Με τις προσθήκες αυτές το σύνολο των Δήμων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα ανέρχεται σε 137 και το σύνολο των ΚΕΠ σε 180. Επιπλέον, έχουν εκπαιδευτεί για την συγκεκριμένη υπηρεσία 870 υπάλληλοι των ΚΕΠ.
Υπενθυμίζεται ότι τα ψηφιακά ραντεβού στα ΚΕΠ διεξάγονται κατόπιν ραντεβού μέσω του myKEPlive.gov.gr. Η υπηρεσία διεκπεραιώνει μέσω βιντεοκλήσης διαδικασίες υψηλής ζήτησης για τέσσερις κατηγορίες υπηρεσιών: 1) Πληροφόρηση – Αίτηση, 2) Εξυπηρέτηση από το δήμο σας, 3) Εξυπηρέτηση πολιτών με Αναπηρία και 4) Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις. Οι ώρες εξυπηρέτησης που μπορούν να επιλέξουν οι πολίτες είναι από τις 08:00 έως τις 14:30.
Μέχρι τις 20 Νοεμβρίου 2020 η υπηρεσία myKEPlive έχει διεκπεραιώσει 3.949 διαδικασίες, όπως αναλυτικά και ανά κατηγορία προκύπτει από τον ακόλουθο πίνακα:
Τέλος, για λόγους περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού, οι ώρες που τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών όλης της χώρας παραμένουν ανοιχτά στο κοινό για συναλλαγές με φυσική παρουσία είναι από τις 07:30 έως τις 15:00, ενώ η προσέλευση γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού με το κατά τόπους κατάστημα.
Σε μια εποχή έντονων γεωπολιτικών αναταράξεων και αυξανόμενων απαιτήσεων για σταθερότητα στην ενέργεια, η ΔΕΠΑ Εμπορίας διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο ως πυλώνας ενεργειακής ασφάλειας και σταθερότητας – όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά σε ολόκληρη τη ΝΑ Ευρώπη
Το ΖΑΓΟΡΙ υποστήριξε για μια ακόμη χρονιά τον κορυφαίο φιλανθρωπικό αγώνα No Finish Line Athens στέλνοντας ένα δυνατό μήνυμα αγάπης και αλληλεγγύης για το παιδί