Αλλαγές στον τρόπο εισαγωγής στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση εξετάζει το υπουργείο Παιδείας, ειδικά μετά τη φετινή «βουτιά» των Βάσεων, σύμφωνα με την υπουργό Παιδείας, ΝίκηΚεραμέως.
Η υπουργός μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ανέφερε ότι «πρέπει προφανώς να μας προβληματίσει» η εισαγωγή υποψηφίων των Πανελλαδικών εξετάσεων με πολύ χαμηλές βαθμολογίες σε ΑΕΙ. «Πρόκειται για χρόνια παθογένεια της χώρας μας που δεν βρίσκει εύκολα λύση. Χρόνια παθογένεια που επιδεινώθηκε από την προηγούμενη Κυβέρνηση με τη δημιουργία νέων τμημάτων στην Επικράτεια χωρίς ακαδημαϊκά κριτήρια, χωρίς μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας. Θυμίζω ότι η Κυβέρνησή μας ανέστειλε τη δημιουργία των νέων τμημάτων που δεν είχαν ιδρυθεί» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Όσο για τον τρόπο εισαγωγής, η κ. Κεραμέως υπογράμμισε ότι «βρισκόμαστε σε εκτενή διάλογο με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς. Και ανάμεσα στις λύσεις που συζητάμε είναι να ορίζει η κάθε σχολή τη βάση εισαγωγής σε τουλάχιστον ένα μάθημα που θεωρεί εξαιρετικά βασικό: Πχ. στο Μαθηματικό τα μαθηματικά, στις Οικονομικές σχολές – η Οικονομία, στις Σχολές πληροφορικής η πληροφορική. Ανάμεσα σε διάφορες λύσεις που συζητάμε».
Και πρόσθεσε ότι «ο διάλογος αυτός τώρα θα εντατικοποιηθεί. Θέλουμε πάντως και η λύση να είναι στην κατεύθυνση της μεγαλύτερης αυτονομίας των Παν/μιων – όπως γίνεται σε τόσες χώρες στον κόσμο». Η υπουργός προανήγγειλε επίσης αναδιάταξη των σχολών και των τμημάτων, λέγοντας ότι «πρέπει ο χάρτης να διαμορφώνεται στη βάση ακαδημαϊκών κριτηρίων, στη βάση πραγματικών αναγκών της χώρας. Μέρος της λύσης είναι και οι άλλες επιλογές που προσφέρονται στους νέους μας – δρόμοι επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης – και εκεί βρίσκεται προ διαβούλευσης ένα Ν/Σ που αναβαθμίζει επαγγελματική Εκπαίδευση και κατάρτιση. Θέλουμε λύσεις με διεξόδους για τους νέους. Όχι να τους ανοίγουμε τον δρόμο στην ανεργία».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.