Μια νέα εποχή εξυπηρέτησης

dei-0

Η ΔΕΗ αναβαθμίζει την εξυπηρέτηση των πελατών ενισχύοντας τις ψηφιακές της υπηρεσίες, διευρύνοντας το ωράριο λειτουργίας της και προσφέροντας καινοτόμα προϊόντα και ευκολίες που μειώνουν τον χρόνο αναμονής και διευκολύνουν την εξυπηρέτηση από απόσταση.

Με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας εξυπηρέτησης, η ΔΕΗ εκσυγχρονίζεται συνεχώς και καλωσορίζει τους καταναλωτές στη νέα αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης, σε μια νέα εποχή ουσιαστικά, πιο ασφαλή, πιο γρήγορη και πιο ευέλικτη. Με αφορμή, λοιπόν, τις νέες συνθήκες που διαμορφώθηκαν εξαιτίας της πανδημίας και των νέων συνηθειών των καταναλωτών, αλλά και ως μέρος του ευρύτερου εκσυγχρονισμού της, η ΔΕΗ προχώρησε σε μία σειρά αλλαγών για καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης των καταναλωτών, που πραγματικά αξίζουν προσοχής. Πρόκειται για τρεις νέες υπηρεσίες που λύνουν τα χέρια των καταναλωτών και τους διευκολύνουν: διευρυμένο ωράριο, εξυπηρέτηση με ραντεβού αλλά και μια έξυπνη και προσωποποιημένη εφαρμογή εξυπηρέτησης.

Διευρυμένο ωράριο

Εξυπηρετηθείτε από τις 07:30 π.μ. έως τις 20:00 μ.μ. σε 3 καταστήματα της ΔΕΗ, που λειτουργούν ήδη με το νέο διευρυμένο ωράριο. Στην Αθήνα, τα καταστήματα είναι, της Αριστείδου 5-7 και της Ομόνοιας, Αγίου Κωνσταντίνου 11, ενώ στη Θεσσαλονίκη, πρόκειται για το κατάστημα που βρίσκεται επί της Τσιμισκή 136. Από τις πρώτες ημέρες λειτουργίας του, στο απογευματινό ωράριο εξυπηρετήθηκε ένας σημαντικά μεγάλος αριθμός πελατών.

Εξυπηρέτηση με ραντεβού

Ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να κλείσει Ηλεκτρονικό και Τηλεφωνικό Ραντεβού σε ένα από τα τρία παραπάνω καταστήματα της ΔΕΗ που υποστηρίζουν την υπηρεσία και να το επισκεφθεί, χωρίς αναμονή, σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα από τις 08:00 π.μ. έως τις 19:30 μ.μ. Ο καταναλωτής μπορεί να προγραμματίσει το ραντεβού του ηλεκτρονικά στο dei.gr ή τηλεφωνικά μέσω του 11770. Επιπλέον, μπορεί να το ακυρώσει με τον ίδιο τρόπο και το ραντεβού τότε θα είναι διαθέσιμο για τον επόμενο καταναλωτή που θα το χρειαστεί.

dei-2


Γνωρίστε την «Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθό της ΔΕΗ»

Στη συνέχεια των πρωτοβουλιών για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης από απόσταση, έρχεται να προστεθεί και η συγκεκριμένη νέα εφαρμογή ,η οποία παρέχεται, μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ www.dei.gr, μέσω της σελίδας της ΔΕΗ στο Facebook, @DEHGreece και μέσω της εφαρμογής messenger στο ΔΕΗ Chatbot. Η Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός της ΔΕΗ απαντά άμεσα στις ερωτήσεις των πελατών για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες ΔΕΗ όλο το 24ωρο.

Αλλά δεν είναι μόνον αυτά. Οι καθημερινές συνήθειες των καταναλωτών άλλαξαν και η προσαρμογή στις νέες συνθήκες, με δημιουργία νέων ψηφιακών αλλά και άλλων υπηρεσιών, για την καλύτερη και ασφαλέστερη εξυπηρέτηση, γίνονται η απαρχή για μια ευρύτερη αλλαγή στη ΔΕΗ που έχει ήδη ξεκινήσει και θα συνεχιστεί!
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης